Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We zijn weer thuis met Kel... gaat niet goed...
Moderator: moderatorteam
- markdh
- Zeer actief
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
heel veel sterkte
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Moos
- Zeer actief
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- boemerang
- Zeer actief
-
Dark_angel_marjo
- Vaste gebruiker
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Moest begin van de middag bellen voor de uitlsag, zie ik op de site van Anubis dat ze maar tot 12 uur bereikbaar zijn op zaterdag
Net ging het weer helemaal mis met Kel, ze begon ineens heel hard te gillen van de pijn en er gebeurde (in mijn ogen dan) niks
Net ging het weer helemaal mis met Kel, ze begon ineens heel hard te gillen van de pijn en er gebeurde (in mijn ogen dan) niks
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- boemerang
- Zeer actief
is er dan geen spoed geval nummer omdat je na de middag kon bellenDemi schreef:Moest begin van de middag bellen voor de uitlsag, zie ik op de site van Anubis dat ze maar tot 12 uur bereikbaar zijn op zaterdag![]()
heel veel sterkte

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
-
Reini
- Zeer actief
-
boxersien
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee ik kan nergens een spoednummer vinden en daar baal ik van, want ik heb een heleboel vragen en ik wil natuurlijk weten of ze nou hersenvlies heeft of niet!boemerang schreef:is er dan geen spoed geval nummer omdat je na de middag kon bellenDemi schreef:Moest begin van de middag bellen voor de uitlsag, zie ik op de site van Anubis dat ze maar tot 12 uur bereikbaar zijn op zaterdag![]()
heel veel sterkte
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Kun je het niet via Dorith Aharon proberen, of is daar ook niemand bereikbaar?Demi schreef:Nee ik kan nergens een spoednummer vinden en daar baal ik van, want ik heb een heleboel vragen en ik wil natuurlijk weten of ze nou hersenvlies heeft of niet!boemerang schreef:is er dan geen spoed geval nummer omdat je na de middag kon bellenDemi schreef:Moest begin van de middag bellen voor de uitlsag, zie ik op de site van Anubis dat ze maar tot 12 uur bereikbaar zijn op zaterdag![]()
heel veel sterkte
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Gekopieerd van de site:
Als uw dier een ongeval heeft gehad of met spoed moet worden onderzocht
Er is steeds een dierenarts oproepbaar die uw huisdier kan onderzoeken en behandelen. De nodige faciliteiten, materialen, medicijnen en methoden om een spoedgeval te behandelen zijn steeds beschikbaar.
In geval van spoed is het aangeraden om ons op voorhand telefonisch te verwittigen zodat wij goed voorbereidt zijn als u bij ons aankomt en dus geen cruciale tijd verliezen.
-----
Heb je wel gebeld? Kreeg je geen bandje met een ander nummer?
Als uw dier een ongeval heeft gehad of met spoed moet worden onderzocht
Er is steeds een dierenarts oproepbaar die uw huisdier kan onderzoeken en behandelen. De nodige faciliteiten, materialen, medicijnen en methoden om een spoedgeval te behandelen zijn steeds beschikbaar.
In geval van spoed is het aangeraden om ons op voorhand telefonisch te verwittigen zodat wij goed voorbereidt zijn als u bij ons aankomt en dus geen cruciale tijd verliezen.
-----
Heb je wel gebeld? Kreeg je geen bandje met een ander nummer?
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja heb al een aantal keren gebeld. Hij gaat dan heel lang over en uiteindelijk krijg ik een soort van pieptoon dat hij overgaat naard e fax (en nee ik heb niet het faxnummer gebeld
)
Ik ga Dorit even proberen, die mailde me net wel, dus misschien neemt ze ook op.
Ik ga Dorit even proberen, die mailde me net wel, dus misschien neemt ze ook op.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik hoop dat het via Dorith gaat lukken Allison!Demi schreef:Ja heb al een aantal keren gebeld. Hij gaat dan heel lang over en uiteindelijk krijg ik een soort van pieptoon dat hij overgaat naard e fax (en nee ik heb niet het faxnummer gebeld)
Echt raar dat je gevraagd wordt om begin van de middag te bellen voor de uitslag, en dat ze dan vanaf 12 uur niet meer aanwezig lijken te zijn.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- ranetje
- Zeer actief
Misschien zijn ze vergeten de fax om te zetten.LongFields schreef:Ik hoop dat het via Dorith gaat lukken Allison!Demi schreef:Ja heb al een aantal keren gebeld. Hij gaat dan heel lang over en uiteindelijk krijg ik een soort van pieptoon dat hij overgaat naard e fax (en nee ik heb niet het faxnummer gebeld)
Echt raar dat je gevraagd wordt om begin van de middag te bellen voor de uitslag, en dat ze dan vanaf 12 uur niet meer aanwezig lijken te zijn.
Ik hoop dat je Dorit kunt bereiken
- ranetje
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Dacht net probeer het nog een keer en anders bel ik Dorit en hij nam op! Alleen had hij de uitslag nog niet binnen wat hij erg vervelend vond
Hij ging er achteraan bellen en zou mij terugbellen. Dat heeft hij meteen gedaan en ze heeft geen hersenvlies!
Ik heb ook nog gevraagd of hij haar borstholte nagekeken had (botkanker zaait meestal als eerste uit naar de longen bij een hond) en op de foto die hij genomen had (ik wist niet eens dat ze er een foto van gemaakt hadden trouwens
) was niks vreemds te zien. Lymfeknopen waren ook ok (was ik allemaal vergeten te vragen gisteren in de stress)
Nu dinsdag nog de bloeduitslagen......
Verder verrekt Kel echt vd pijn nog steeds, pijnstilling werkt niet dus. Ze wilde net naar buiten, ze moest poepen, maar het is eigenlijk geen doen, want haar poten glijden echt weg onder haar lichaam
Hij ging er achteraan bellen en zou mij terugbellen. Dat heeft hij meteen gedaan en ze heeft geen hersenvlies!
Ik heb ook nog gevraagd of hij haar borstholte nagekeken had (botkanker zaait meestal als eerste uit naar de longen bij een hond) en op de foto die hij genomen had (ik wist niet eens dat ze er een foto van gemaakt hadden trouwens
Verder verrekt Kel echt vd pijn nog steeds, pijnstilling werkt niet dus. Ze wilde net naar buiten, ze moest poepen, maar het is eigenlijk geen doen, want haar poten glijden echt weg onder haar lichaam
-
Gos
- Zeer actief
He jasses wat een ellende voor je meisje.... Je bent nu wel wat wijzer geworden, maar echt blij kun je daarvan niet worden
Ik duim mee dat het te behandelen is en dat je meisje niet meer lang pijn hoeft te lijden. Heel veel sterkte!
Laatst gewijzigd door Gos op 27 okt 2007 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Fijn dat je de dokter nu wel te pakken kon krijgen!Demi schreef:Dacht net probeer het nog een keer en anders bel ik Dorit en hij nam op! Alleen had hij de uitslag nog niet binnen wat hij erg vervelend vond![]()
Ik heb ook nog gevraagd of hij haar borstholte nagekeken had (botkanker zaait meestal als eerste uit naar de longen bij een hond) en op de foto die hij genomen had (ik wist niet eens dat ze er een foto van gemaakt hadden trouwens) was niks vreemds te zien. Lymfeknopen waren ook ok (was ik allemaal vergeten te vragen gisteren in de stress)
Maar goed...... niet veel wijzer dus. Pfff, wat moeilijk.
Botkanker kunnen ze ook aan de hand van het bloed zien neem ik aan? (Eiwitgehalte ofzo?). Is er geen biopt verder genomen behalve dan dan van het hersenvocht?
Dat ze nog steeds zo'n pijn heeft joh, met deze pijnstillers
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Het schijnt ook heel erg pijnlijk te zijn. Ze zit nu in haar mand te piepen en kan niet gaan liggen echt heel triest. Ik heb haar maarweer wat fortral gegeven, ik weet het ook niet meerCaro. schreef:Fijn dat je de dokter nu wel te pakken kon krijgen!Demi schreef:Dacht net probeer het nog een keer en anders bel ik Dorit en hij nam op! Alleen had hij de uitslag nog niet binnen wat hij erg vervelend vond![]()
Ik heb ook nog gevraagd of hij haar borstholte nagekeken had (botkanker zaait meestal als eerste uit naar de longen bij een hond) en op de foto die hij genomen had (ik wist niet eens dat ze er een foto van gemaakt hadden trouwens) was niks vreemds te zien. Lymfeknopen waren ook ok (was ik allemaal vergeten te vragen gisteren in de stress)
Maar goed...... niet veel wijzer dus. Pfff, wat moeilijk.
Botkanker kunnen ze ook aan de hand van het bloed zien neem ik aan? (Eiwitgehalte ofzo?). Is er geen biopt verder genomen behalve dan dan van het hersenvocht?
Dat ze nog steeds zo'n pijn heeft joh, met deze pijnstillersZei de arts hier nog iets over?
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Vreselijk als je hond zo'n pijn heeft en je kan eigenlijk weinig tot niets doen, ik hoop zo dat die pijnstillers gaan aanslaan zodat ze wat rust kan krijgen en jij ook, knuffel 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...