Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hij wil niet eten

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Amber
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amber »

Hier ook, als ik later van mijn werk ben, krijgen ze soms pas om een uur of twee eten.

En vandeweek hadden wij het ook dat er te kort tijdbestek zat tussen de eerste en de tweede maaltijd, dan sla ik ook over.
Ze doen het voor de rest prima, als ik naar de honden van mijn moeder kijk,, als die niet rond een bepaalde tijd uit worden uit gelaten,, dan eten ze niet. Want dan zijn ze uit hun doen.
Is er visite , dan eten ze niet.
Nu bij ons is het zo,, al breekt de tent af,, Mack gaat gewoon op zijn gemakkie eten,, en Quiro trouwens ook. :ok: :ok:
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
Pak-de-bal

Re: Hij wil niet eten

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

muppet schreef:Ik heb het al met melk en warm water geprobeerd maar dan hoeft hij het na een week ook niet.

water of melk over die brokken?

Lijkt mij ook niet meer lekker, als er een brokje in de waterbak is gevallen, dan wil mijn hond dat echt niet meer,
want dan is het zo week geworden.

het enige "vocht" wat je kan toedienen , is lauwe of koude bouillon.
Maar dan over rijst met kip, als ze last hebben van de maag.
muppet
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door muppet »

Pak-de-bal schreef:
muppet schreef:Ik heb het al met melk en warm water geprobeerd maar dan hoeft hij het na een week ook niet.

water of melk over die brokken?

Lijkt mij ook niet meer lekker, als er een brokje in de waterbak is gevallen, dan wil mijn hond dat echt niet meer,
want dan is het zo week geworden.

het enige "vocht" wat je kan toedienen , is lauwe of koude bouillon.
Maar dan over rijst met kip, als ze last hebben van de maag.
Het gaat er niet om wat mij lkkr lijkt of niet maar wat hij lkkr vind het dat hij het eet is een teken dat hij het lkkr vind lijkt mij want zonder laat hij het staan.

Hij is niet verwend of kieskeurig hij is het alleen snel zat. Meer variatie denk ik. Vraagje wat is kvv??
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

muppet schreef:
Hij is niet verwend of kieskeurig hij is het alleen snel zat. Meer variatie denk ik. Vraagje wat is kvv??
Komplete verse voeding. Vlees en bot met wat groente en koolhydraten uit de diepvries. Rauw dus en dan gemalen en door elkaar gehusseld. In het diepvriesvak van je Super is meestal Rodi te vinden, maar er zijn heel veel merken. Ik voer Carnibest, dat zit op een rol van een kilo die je dan zelf in porties verdeelt.

De meeste honden vinden het gewoon heel lekker en ook slechte eters die verder niks mankeren lusten het over het algemeen wel graag. Ik vind daarnaast ook veel beter van kwaliteit dan brokken. Ik ben nog nooit een stinkende hond op KVV tegengekomen bijvoorbeeld. Het wordt over het algemeen ook heel goed verdragen.

Voor een grote hond, zeker onder het jaar, vind ik het vrij prijzig eerlijk gezegd. Ik heb zelf een goed eter, ik wilde een schrokhond en die heb ik ook gekregen, maar voer het omdat ik het veel beter voer vind dan zo'n droge saaie brok.

Anne
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”