ik weet zeker dat hier wel meer mensen met duitse , mechelse of een kruising van de 2 hier op het forum zitten , ben zeer nieuwschierig naar wat hun voeren .
Zit vast wel iets bij wat makkelijk te krijgen is en wat goed is voor Vera .
zoals gezegd is het een actieve hond . ( qua sport en beweging dan )
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat voor brok?
Moderator: moderatorteam
- FrisianOutlawftVera
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 ) - Aantal honden: 2
*updated*
Frisian Outlaw ft Vera
Frisian Outlaw ft Fardau

Frisian Outlaw ft Fardau

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Of als ze niet vers wil voeren kijken naar goede brok-soorten zoals FarmFoodamiwoods schreef:FrisianOutlawftVera schreef:zou mischien wel handig zijn .
zoals ik al zei bij gebrek aan betere info heb ik het zo maar gehouden .
'k moet iets goeds hebben voor Vera , de sporten die ze doet is dus de Ipo en speurwerk , en veel met mij lopen zo 2 tot 3 uur op een dag . en weekeindes langer .
waaronder ook nog eens een min of 30 achter een toutje , bal of iets ander aan zitten bij inbegrepen is .
ohw ja en het voer moet ook makkelijk in het buitenland te krijgen zijn . mocht ik al eens met haar langer dan het pak voer dat ik mee kan nemen weg ben dat ik dan wel nieuwe kan halen
dan is het mischien verstandig om je eens in te lezen op de verschillende voedingsfora. zoals barfplaats.nl en voernatuurlijk.nl en allesrauw.nl

You'll be in my heart... Always...
-
jidde
Re: *updated*
De ene krijgt ProPlan zalm en rijst en de ander Royal Canin German Shepherd. Beide goed te verkrijgen, vooral de RC is meestal wel overal te verkrijgenFrisianOutlawftVera schreef:ik weet zeker dat hier wel meer mensen met duitse , mechelse of een kruising van de 2 hier op het forum zitten , ben zeer nieuwschierig naar wat hun voeren .
Zit vast wel iets bij wat makkelijk te krijgen is en wat goed is voor Vera .
zoals gezegd is het een actieve hond . ( qua sport en beweging dan )
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik doe IPO en voer m'n honden Barca. Ze doen het er allemaal uitermate goed op. Cavom is ook een goede brok erg vergelijkbaar met BarcaFrisianOutlawftVera schreef:zou mischien wel handig zijn .
zoals ik al zei bij gebrek aan betere info heb ik het zo maar gehouden .
'k moet iets goeds hebben voor Vera , de sporten die ze doet is dus de Ipo en speurwerk , en veel met mij lopen zo 2 tot 3 uur op een dag . en weekeindes langer .
waaronder ook nog eens een min of 30 achter een toutje , bal of iets ander aan zitten bij inbegrepen is .
ohw ja en het voer moet ook makkelijk in het buitenland te krijgen zijn . mocht ik al eens met haar langer dan het pak voer dat ik mee kan nemen weg ben dat ik dan wel nieuwe kan halen

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- FrisianOutlawftVera
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 ) - Aantal honden: 2