Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Teen amputeren? UPDATE Het is SLO

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Moon schreef:Goh, ik dacht echt even dat je een typefout had gemaakt. Had al heel vaag ooit iets van SLE gehoord (wat Dante heeft), maar helemaal nooit van SLO!
Ik ook niet tot afgelopen weekend! Toen die eerste da over SLE begon kwam dat me wel vaag bekend voor, maar ik dacht echt even dat ik niet voldoende had gelezen, en dat zij het beter wist. :roll:

Maar SLO is een 'kwaaltje' vergeleken met SLE, omdat het alleen maar om die nagels gaat.
Ik hoop dat het zo op te lossen is, kan me voorstellen dat je echt 'geen polonaise' wilt aan Jack..
Wb. teenamputatie; alleen ervaring bij een kat en die klimt nog net zo behendig in bomen als voorheen :ok:
Sterkte ermee!!
Dankje. :wink: Maar ik heb goeie hoop hoor. Ben al lid geworden van de SLO-mailinglist, heb me helemaal gek gelezen aan hele jaren met berichten, en ik weet gewoon lekker wat ik eventueel kan verwachten en wat ik eraan kan doen. En geen polonaise staat bij Jack gewoon voorop. Vanochtend in het park had ik expres nog geen balletje meegenomen omdat ik het nog een paar dagen rustig aan wilde doen, maar toen vond hij zelf een tennisbal, en hij heeft lopen rennen als een gek. :mrgreen: Zo wil ik het graag houden. Desnoods bergen medicijnen en meer pijnstillers, desnoods 1 x een operatie om een zooi nagels eruit te halen, maar hij moet blijven rennen.

En ik realiseer me dat ik in een luxe positie zit vergeleken met jou en Dante. Meid, wat moet dat toch moeilijk zijn.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Gelukkig geen tumor!
Hopelijk valt het inderdaad mee en blijft het inderdaad bij die nagels. Had ook nog nooit van SLO gehoord. Weer wat geleerd.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Ongelezen bericht door Moon »

Hanneke2 schreef:
Moon schreef:Goh, ik dacht echt even dat je een typefout had gemaakt. Had al heel vaag ooit iets van SLE gehoord (wat Dante heeft), maar helemaal nooit van SLO!
Ik ook niet tot afgelopen weekend! Toen die eerste da over SLE begon kwam dat me wel vaag bekend voor, maar ik dacht echt even dat ik niet voldoende had gelezen, en dat zij het beter wist. :roll:

Maar SLO is een 'kwaaltje' vergeleken met SLE, omdat het alleen maar om die nagels gaat.
Ik hoop dat het zo op te lossen is, kan me voorstellen dat je echt 'geen polonaise' wilt aan Jack..
Wb. teenamputatie; alleen ervaring bij een kat en die klimt nog net zo behendig in bomen als voorheen :ok:
Sterkte ermee!!
Dankje. :wink: Maar ik heb goeie hoop hoor. Ben al lid geworden van de SLO-mailinglist, heb me helemaal gek gelezen aan hele jaren met berichten, en ik weet gewoon lekker wat ik eventueel kan verwachten en wat ik eraan kan doen. En geen polonaise staat bij Jack gewoon voorop. Vanochtend in het park had ik expres nog geen balletje meegenomen omdat ik het nog een paar dagen rustig aan wilde doen, maar toen vond hij zelf een tennisbal, en hij heeft lopen rennen als een gek. :mrgreen: Zo wil ik het graag houden. Desnoods bergen medicijnen en meer pijnstillers, desnoods 1 x een operatie om een zooi nagels eruit te halen, maar hij moet blijven rennen.

En ik realiseer me dat ik in een luxe positie zit vergeleken met jou en Dante. Meid, wat moet dat toch moeilijk zijn.
En ik denk zo over jou :wink: Want bij Dante gaat het momenteel geweldig :ok: Ik beperk hem haast nergens in en hij doet het fantastisch op een onderhoudsdosis corticosteroïden! Ik heb het woord 'SLE' dan ook even heel ver weg gestopt :wink: We merken het wel weer als het weer naar voren komt....

Maar juist bij Jack dacht ik 'nee toch' die heeft al genoeg ellende :devil:
Zo te horen valt het gelukkig mee; blij dat het geen typefout was :ok:
Gr. Marijke
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”