Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Foto's Moos--vergroot hart

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Hanneke2 schreef:Poeh, da's toch wel effe schrikken he? Maar zoals ik het begrijp is het een hartkwaaltje dat op zich geen problemen hoeft te geven?
Ja zo heb ik het begrepen inderdaad. Toen de da vertelde dat het ook wel fijn was dat ze nu een foto als vergelijkingsmateriaal hebben had ze het erover dat stel dat het over 3 jaar slechter zou gaan ze dan dus twee foto's konden vergelijken.
Drie jaar is nogal een lange periode, en het werd gebracht met een 'stel dat'. Verder zei de da inderdaad ook dat ik me geen vreselijke zorgen moest maken, dat het prima zou kunnen dat het bij heel soms zo'n aanval blijft en verder niks aan de hand.
Ik zou niet gaan lopen tobben hoor! Een niet-alarmerende hartkwaal komt wel vaker voor, voorzover ik weet, en daar kan je gewoon oud mee worden.
Nee hoor, ik tob niet :wink: Tenminste, het speelt soms in mijn hoofd, maar Moos is verder zo'n blij energiek vrolijk racemonster dat ik me er amper druk om zou kunnen maken nu.
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Ik ben blij om te lezen dat het toch eigenlijk wel goed nieuws is :ok:

Allerbelangrijkst is dat je gewoon lekker door kan blijven gaan met de lange wandelingen met Moos. :cheer:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”