dat weet ik, maar omdat Inge misschien dacht, dat ik een vinger wees naar de baas, door te vragen of ze mischien te snel wisselt, dat dat hetzelfde was als soms bij herplaatsers de oude bazen ergens van beschuldigen..LongFields schreef:Jaimy is ook de huidige, en niet de vorige baas.yamie schreef:ik bedoelde helemaal niet dat Jaimy een onmens is hoor :N:Inge O schreef:ik heb eerder de idee dat ze waarschijnlijk al altijd zo geweest zal zijn, en dat waarschijnlijk ook de reden is waarom ze zo mager aan kwam.yamie schreef: zou het kunnen dat je ook te snel op geeft? ( ik snap wel dat ze echt wel wat binnen moet krijgen hoor)
bij herplaatsers wordt er wel vaker van uit gegaan dat de vorige baas (bazen) onmensen waren, maar dat hoeft echt niet zo te zijn (of toch niet op alle fronten).
en ik weet dat er ook gewoon moeilijke eters onder de honden zijn, wat je als baas ook doet.
het was ook gewoon een vraag, want ook dat komt voor, dat men te snel weer wisselt omdat de hond in hun ogen het niet lekker vind, soms is even aanzien en doorzetten ook een oplossing![]()
Ik zou denk ik ook de bonzo mengen, en dan iedere dag een heel klein eetlepeltje Bonzo minder geven, en iets meer KVV extra.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jentah eet bijna niks...
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nou, warempel, ik geloof van wel!yamie schreef:dat weet ik, maar omdat Inge misschien dacht, dat ik een vinger wees naar de baas, door te vragen of ze mischien te snel wisselt, dat dat hetzelfde was als soms bij herplaatsers de oude bazen ergens van beschuldigen..LongFields schreef:Jaimy is ook de huidige, en niet de vorige baas.yamie schreef:ik bedoelde helemaal niet dat Jaimy een onmens is hoor :N:Inge O schreef: ik heb eerder de idee dat ze waarschijnlijk al altijd zo geweest zal zijn, en dat waarschijnlijk ook de reden is waarom ze zo mager aan kwam.
bij herplaatsers wordt er wel vaker van uit gegaan dat de vorige baas (bazen) onmensen waren, maar dat hoeft echt niet zo te zijn (of toch niet op alle fronten).
en ik weet dat er ook gewoon moeilijke eters onder de honden zijn, wat je als baas ook doet.
het was ook gewoon een vraag, want ook dat komt voor, dat men te snel weer wisselt omdat de hond in hun ogen het niet lekker vind, soms is even aanzien en doorzetten ook een oplossing![]()
Ik zou denk ik ook de bonzo mengen, en dan iedere dag een heel klein eetlepeltje Bonzo minder geven, en iets meer KVV extra.
snap jij het nog? hahhaha
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
heb je al lamshart geprobeerd wat heel eff heeft gekookt daar komt vaak een geur af waar honden en katten helemaal van uit hun pan gaan
wij deden dat vaak ook bij oude dieren geven die slecht gingen eten vaak kookte we in dat water er van ook wat rijst en peen of erwten taugé meestal ging dat er wel makkelijk in
wij deden dat vaak ook bij oude dieren geven die slecht gingen eten vaak kookte we in dat water er van ook wat rijst en peen of erwten taugé meestal ging dat er wel makkelijk in
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nee, dat zou idd heel goed kunnen.Inge O schreef:ik heb eerder de idee dat ze waarschijnlijk al altijd zo geweest zal zijn, en dat waarschijnlijk ook de reden is waarom ze zo mager aan kwam.yamie schreef: zou het kunnen dat je ook te snel op geeft? ( ik snap wel dat ze echt wel wat binnen moet krijgen hoor)
- langehond1
- Zeer actief
-
plenty
- Zeer actief
Hier hebben dus veel BC last van !
Ik weet niet waar ze slaapt , maar het zou een optie zijn om haar eten aantebieden voor dat je zelf naar bed gaat , dus haar bak neerzetten , lichten uit en deur dicht en niet eerder gaan kijken als de volgende morgen , en haar overdag niets meer te geven , voorlopig dus ook geen lekkers als een oor .
Veel suc6
Gr Jet
Ik weet niet waar ze slaapt , maar het zou een optie zijn om haar eten aantebieden voor dat je zelf naar bed gaat , dus haar bak neerzetten , lichten uit en deur dicht en niet eerder gaan kijken als de volgende morgen , en haar overdag niets meer te geven , voorlopig dus ook geen lekkers als een oor .
Veel suc6
Gr Jet
-
plenty
- Zeer actief
Hier hebben dus veel BC last van !
Veel suc6
Gr Jet
Veel suc6
Gr Jet