Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
maart schreef:Déesse krijgt ook wel eens een mep hoor maar vaak is ze veel te vlug en geef ik gewoon een klap in de lucht en staat ze dan op 5 meter afstand mij vierkant uit te lachen
als je maar vaak genoeg mept hebben ze dat wegduiken wel door ,
hier mep ik altijd raak als ik al mep ,dus of ze zijn stom of ik sla te weinig
kweet het. Ben nu begonnen met der verrot te schoppen
maart schreef:Déesse krijgt ook wel eens een mep hoor maar vaak is ze veel te vlug en geef ik gewoon een klap in de lucht en staat ze dan op 5 meter afstand mij vierkant uit te lachen
tsssss ik wist het wel die africhters zijn allemaal dierenbeulen
malinois schreef:
als ik mijn hond een klap op z'n kop geef omdat hij bijt dan doe ik dat of jij dat nou leuk vind of niet, hij wordt daar niet gelijk een mishandelde hond van hoor. Die heb ik hier overigens ook dus ik weet duvelsgoed het verschil hoor. Nou voor de 7e keer zo ongeveer, hoe goed ken je mij en mijn honden persoonlijk?
Zou jij die mishandelde hond ook een knal geven? Max hier is ook mishandeld en in het begin vertrouwde ze niets of niemand. Als je haar aaide dan hapte/beet ze. Ik denk dat ik dan meer kwaad dan goed had gedaan met een knal.
die hond is toch niet mishandeld? die hond bijt zijn baas
Nee, ik reageerde op het feit dat Malinois zei dat ze een klap gaf als hij beet, en dat ze zei dat ze ook een mishandelde hond had rondlopen. Ik vroeg me dus af of ze haar eigen mishandelde hond ook een klap zou geven.
malinois schreef:
als ik mijn hond een klap op z'n kop geef omdat hij bijt dan doe ik dat of jij dat nou leuk vind of niet, hij wordt daar niet gelijk een mishandelde hond van hoor. Die heb ik hier overigens ook dus ik weet duvelsgoed het verschil hoor. Nou voor de 7e keer zo ongeveer, hoe goed ken je mij en mijn honden persoonlijk?
Zou jij die mishandelde hond ook een knal geven? Max hier is ook mishandeld en in het begin vertrouwde ze niets of niemand. Als je haar aaide dan hapte/beet ze. Ik denk dat ik dan meer kwaad dan goed had gedaan met een knal.
Nee, ik reageerde op het feit dat Malinois zei dat ze een klap gaf als hij beet, en dat ze zei dat ze ook een mishandelde hond had rondlopen. Ik vroeg me dus af of ze haar eigen mishandelde hond ook een klap zou geven.
catalina schreef:
tsssss ik wist het wel die africhters zijn allemaal dierenbeulen
Maxiem schreef:
maart schreef:
ow zo, sorry
heb ik nooit van je gehad zo'n roosje
wil je wel een meebrengen hoor, één met lekker veel stekels
Maxiem schreef:
ow zo, sorry
heb ik nooit van je gehad zo'n roosje
wil je wel een meebrengen hoor, één met lekker veel stekels
malinois schreef:
nee dat bedoelde ik er niet mee, ik zeg dat je met 1 normale tik niet meteen een mishandelde hond krijgt. Ik heb hier een mishandeld hondje, m'n kruising, deze dook ook bij het minste of geringste weg, al keek je maar boos, toen ze hier kwam maar nu ruim 10 jaar later kan ik haar gewoon op d'r donder geven, niet zoals mijn mechelaars maar ook die doe ik allemaal op een manier die bij de hond past.
Volgens mij begrijp ik je al komt het rot je strot door
malinois schreef:
nee dat bedoelde ik er niet mee, ik zeg dat je met 1 normale tik niet meteen een mishandelde hond krijgt. Ik heb hier een mishandeld hondje, m'n kruising, deze dook ook bij het minste of geringste weg, al keek je maar boos, toen ze hier kwam maar nu ruim 10 jaar later kan ik haar gewoon op d'r donder geven, niet zoals mijn mechelaars maar ook die doe ik allemaal op een manier die bij de hond past.
Volgens mij begrijp ik je al komt het rot je strot door
Ik gebruik slip. en geef ook af en toe een hollepieper, ,lopen jullie.. En als een ander dan denk dat ik een dierenbeul ben. jammer dan.Ik vind mensen die de hond geen duidelijkheid geven , die hun hond in een positie zetten die hij of zij niet waar kan maken beulen.die te lief voor hun hond zijn waardoor hij of zij leiderschap mist. dat vind ik erg.
die eerst drie op burger zijn niet oud hoor pas 2 weken, alleen die jack is oud van 98 bk, en die zwarte mechelaar die reality training volgt is pas 15 maand en wat een beest al 57 cm groot en 45 kg
Ik bedoelde het eerste filmpje, aan het begin
Zijn er hier mensen die mee doen aan reality wedstrijden met de hond????
alle wedstrijden die ik maar kan bedenken en zijn echt reality. Ik kan niet in het echt dromend met mijn hond een wedstrijd lopen (sorry )
boxersien schreef:alle wedstrijden die ik maar kan bedenken en zijn echt reality.
exact
lol nooit een reality wedstrijd gedaan met je melkhondje denk ik, ipo ,ring , zijn niks tov reality wedstrijden, doe er 1 mee en spreek dan wat heb jij al bewezen mallinois???? dat je een hele lieve meid bent anders niks......
boxersien schreef:alle wedstrijden die ik maar kan bedenken en zijn echt reality.
exact
lol nooit een reality wedstrijd gedaan met je melkhondje denk ik, ipo ,ring , zijn niks tov reality wedstrijden, doe er 1 mee en spreek dan wat heb jij al bewezen mallinois???? dat je Verwijderd door moderator bent anders niks......
gij ziek mens zeg
getverdikke, wat heb jij al bewezen??? dat je stoute woorden kent? en mensen die je niet kent kunt verwijten en uitschelden?
modjes, bannen die handel zeg
Mal heeft al veel, veel bewezen... enorm veel respect heb ik voor haar, wat ik van jou niet kan zeggen... niemendalletje
exact
lol nooit een reality wedstrijd gedaan met je melkhondje denk ik, ipo ,ring , zijn niks tov reality wedstrijden, doe er 1 mee en spreek dan wat heb jij al bewezen mallinois???? dat Verwijderd door moderator anders niks......
wat ik bewezen heb, ik loop hier niet met m'n grote smoel rond te bleren dat ik de beste ben. Iedereen weet hier wat ik gehaald heb met m'n hondje, voel me niet geroepen aan zo'n ziekelijk figuur als jou dit mede te delen. Is gewoon op internet op te zoeken overigens.
Enne.. nee hoor, een hoer hoef ik niet te zijn om knapper te zijn dan jou kun je nagaan hoe laag je gezonken bent zielig figuurtje...
En melkhondjes? die kende ik nog niet overigens, nu wel inderdaad ze heeft plenty melk met haar schijnzwangerschap... genoeg voor een heel nest
exact
lol nooit een reality wedstrijd gedaan met je melkhondje denk ik, ipo ,ring , zijn niks tov reality wedstrijden, doe er 1 mee en spreek dan wat heb jij al bewezen mallinois???? dat Verwijderd door moderator anders niks......
zal maar niet zeggen hoe ik over jou denk als je zulke dingen durft uit te kraaien . Als melkhondjes zo goed kunnen presteren als haar honden dan wil ik allemaal melkhonden hebben!!!!
exact
zal maar niet zeggen hoe ik over jou denk als je zulke dingen durft uit te kraaien . Als melkhondjes zo goed kunnen presteren als haar honden dan wil ik allemaal melkhonden hebben!!!!
Mag ik trouwens wel even een ras beschrijving hebben? dan kan ik me verdiepen in het fenomeen melkhond. Is wel zo handig....
Sinds wanneer wordt dit taalgebruik hier op het forum toegestaan???
Prima als je het niet met elkaar eens bent, maar het taalgebruik van fc overschrijdt echt alle fatsoensnormen.