Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
in het begin zou ik kiezen voor de kussens is waarschijnlijk iets goedkoper
en daar na misschien een mand nemen en wat er nog over is van dat kussen doe je dan in de mand maar ik denk gezien dat het nog een pup is het best interesant is om de mand te slopen.
ons werd toen onze hond pup was een kussen aangeraden.
Van dat kunststofspul waarvan ook de tegenwoordige tuinbankstellen van gemaakt zijn denk ik?
Ja die zijn zo gaaf. Ik zag ze vorige week bij mijn dierenwinkel staan. Ikke maatje Rottweiler gezocht en kijk op het prijkaartje 399 euro dat is toch iets teveel van het goeie.
Klik het linkje maar aan, de prijs zal je dan meevallen Nog steeds veel geld hoor maar daar kunnen we geloof ik niet omheen als je iets redelijks wil kopen.
Toen we Myra uit het asiel hadden gehaald hadden we een groot ligkussen voor haar, maar daar maakte ze na 1 nacht korte metten mee...
Net toen we zaten te bedenken wat we dan wel voor haar aan moesten schaffen als zijnde lig/slaapplek kwam ze er zelf al mee aanlopen... Onze kids hadden namelijk ieder een fleece deken om mee te spelen/picknicken/hut bouwen etc in de kamer en 1 van die dekens "pikte"mevrouw in. 2 dezelfde dekens, maar ze pikte er steeds die ene weer uit. Aangezien ze de andere dekens die we in huis hebben met rust laat hebben we het maar zo gelaten en slaapt ze op haar eigen deken.