Ja maar de teckels krijgen het dus iedere keer als ze braaf zijn.Ik krijg ook niet iedere keer als ik braaf ben een zak patat of een moorkop toegschovenmarian* schreef:Ook een beetjeHutsje schreef: Oh, ik dacht dat het om deze reactie ging:
Mauyak schreef:Ik vind kaas geen geschikte beloning.Het is te zout en te vet.![]()
Maar wij eten toch ook weleens een gebakje of een bakje friet?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kaas, kan het ook te veel zijn?
Moderator: moderatorteam
-
Mauyak
-
Natas
- Actief
Gaat 'ie koekjes ook niet boeiender vinden als hij een beetje hongerig is? Zodat je het zo kan plannen dat je eerst met hem gaat lopen en hij daarna pas eten krijgt?
En als je zorgt dat je allebei hebt: koekjes en kaas. En dan krijgt hij soms een koekje en soms kaas, zodat het altijd weer een beetje een verassing blijft.
En als je zorgt dat je allebei hebt: koekjes en kaas. En dan krijgt hij soms een koekje en soms kaas, zodat het altijd weer een beetje een verassing blijft.

-
Ari@ne
Renske schreef:Hoorde laatst van iemand dat er halsbanden bestaan die een citronella geur afgeven als de hond blaft. Het werkt op een batterijtje en je kunt hem aan en uit zetten. Bij dat hondje is er één keur een geur geweest en het hondje heeft het afgeleerd om te blaffen!
Dit terwijl de eigenaren al eigenlijk alles geprobeerd hadden, onder anderen bij Martin Gaus -hond enige tijd intern-.
Misschien een idee om een dergelijke halsband aan te schaffen?
-
Ari@ne
BedanktM@ri@nne schreef:http://www.hondenwinkel.nl/product_info ... ts_id=3682
Die link heb ik ook per pb van Marian gekregen.
Ik heb nu de band van mijn heuptasje op z'n langst gezet, daarin staat een soort tupperware bakje en de hele handel bungelt nu op mijn borst. Gaat prima
-
Ari@ne
Hart is een goed ideeNatas. schreef:Ook geen gekookte kipfilet of hart bijvoorbeeld?Teckelgek schreef:Ik kreeg die tip van meerdere mensen hier en aangezien hij echt niets anders lust ben ik daar mee aan de gang gegaan.Mauyak schreef:Ik vind kaas geen geschikte beloning.Het is te zout en te vet.
Mag dat rauw gegeven worden?
-
Ari@ne
-
Ari@ne
Ik ga altijd al met ze lopen voordat ze gegeten hebben omdat ik ze niet met een "volle" maag wil laten spelen en rennen.Natas schreef:Gaat 'ie koekjes ook niet boeiender vinden als hij een beetje hongerig is? Zodat je het zo kan plannen dat je eerst met hem gaat lopen en hij daarna pas eten krijgt?
Koekjes eet hij dus niet, al is hij nog zo hongerig
-
Ari@ne
-
Ari@ne
Er is naar mijn idee nog wel een verschil tussen een zak patat of een moorkop en een heel klein! stukje kaas of wat dan ook.Mauyak schreef:Ja maar de teckels krijgen het dus iedere keer als ze braaf zijn.Ik krijg ook niet iedere keer als ik braaf ben een zak patat of een moorkop toegschovenmarian* schreef:Ook een beetjeHutsje schreef: Oh, ik dacht dat het om deze reactie ging:
Mauyak schreef:Ik vind kaas geen geschikte beloning.Het is te zout en te vet.![]()
Maar wij eten toch ook weleens een gebakje of een bakje friet?![]()
![]()
![]()
![]()
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nee,ik heb je een andere gestuurdTeckelgek schreef:BedanktM@ri@nne schreef:http://www.hondenwinkel.nl/product_info ... ts_id=3682.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Ari@ne
Huhmarian* schreef:Nee,ik heb je een andere gestuurdTeckelgek schreef:BedanktM@ri@nne schreef:http://www.hondenwinkel.nl/product_info ... ts_id=3682.
Dan ga ik nu die van Marianne bekijken
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
volledig off topic maar ik vind dat jij niet de persoon bent die hier lacherig op moet reagerenTeckelgek schreef:Renske schreef:Hoorde laatst van iemand dat er halsbanden bestaan die een citronella geur afgeven als de hond blaft. Het werkt op een batterijtje en je kunt hem aan en uit zetten. Bij dat hondje is er één keur een geur geweest en het hondje heeft het afgeleerd om te blaffen!
Dit terwijl de eigenaren al eigenlijk alles geprobeerd hadden, onder anderen bij Martin Gaus -hond enige tijd intern-.
Misschien een idee om een dergelijke halsband aan te schaffen?![]()
![]()
- Daantje*
- Zeer actief
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
-
Chub
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
-
Chub
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ik lees dat je nu iets handig met je heuptasje hebt gedaanTeckelgek schreef:Ik heb nu de band van mijn heuptasje op z'n langst gezet, daarin staat een soort tupperware bakje en de hele handel bungelt nu op mijn borst. Gaat prima.
Ik wou je de tip geven om zo'n leren dingetje met een rits te gebruiken dat je meestal van de garage krijgt als je een auto koopt, met je sleutel erin. Weet niet hoe zo'n ding heet, sleutelbeursje of zo
Dat gebruik ik in elk geval, voor mijn in tweejen gesneden frolic-mini's
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Ari@ne
Goed plan ooktekkel schreef:Ik lees dat je nu iets handig met je heuptasje hebt gedaanTeckelgek schreef:Ik heb nu de band van mijn heuptasje op z'n langst gezet, daarin staat een soort tupperware bakje en de hele handel bungelt nu op mijn borst. Gaat prima.
![]()
Ik wou je de tip geven om zo'n leren dingetje met een rits te gebruiken dat je meestal van de garage krijgt als je een auto koopt, met je sleutel erin. Weet niet hoe zo'n ding heet, sleutelbeursje of zo![]()
Dan ga ik toch morgen een nieuwe auto shoppen
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Ik gebruik zelf ook een tasje met een tupperware bakje. Vroeger trainde ik ook met kaas, maar na 2 maanden kaas had Xena er genoeg van
Gekookte gesneden kipfilet uit de supermarkt (voor op brood) doet het hier erg goed voor volgen. en voor de simpelere dingen zoals blijven gebruik ik door midden gebroken trainingsbotjes in verschillende smaken en geplette hondenkoekjes (ze het en mergpijpjes, soort kern met daaromheen een bisquitje (Dit klinkt heel vreemd
))
Maar als hij geen koekjes lust zou ik het eens met die kipfilet proberen, en het is makkelijker dan gewone kip in stukjes snijden en koken.
Ook een aanrader is gedroogde orgaan (pens, long, hart, lever) in de oven, helaas vinden mijn ouders dat geen goed idee.

Maar als hij geen koekjes lust zou ik het eens met die kipfilet proberen, en het is makkelijker dan gewone kip in stukjes snijden en koken.
Ook een aanrader is gedroogde orgaan (pens, long, hart, lever) in de oven, helaas vinden mijn ouders dat geen goed idee.