Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ga vandaag een wandeling maken door een natuurgebied waar honden niet los mogen, maar oooh jee, wat nou als daar ineens mensen met nette kleren aan lopen?
Of erger nog, zo'n levensgevaarlijke Golden Retriever die besmet is met dat afgrijselijke virus :N:
Ik denk dat ik maar een plantenspuit met decemtoxine mee ga nemen, dat houdt ze vast wel op een afstand
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Ik kwam net zaterdagswandelaars tegen (ja die heb je ook). Ze waren in de 70 en hadden heel nette en schone kleren aan en ze waren heel blij mij te zien met mijn honden want ze waren de weg kwijt! Ze konden hun auto niet meer vinden. Ik heb ze de weg gewezen en ze hebben nog een kwartiertje stokken gegooid voor Sypke.
wij hebben eigenlijk ook nooit problemen met mensen-zonder-hond.
We roepen keurig onze honden even bij ons en zeggen vriendelijk gedag.
Meestal krijgen we juist opmerkingen als 'wat een brave honden' of 'ohhh wat zijn die lekker aan het genieten'.
chrico schreef:Is ook een bepaald slag mens die een golden hebben
Ja
Die bazen lijken ook een beetje op hun hond. Mooi, trouw, sociaal, werken voor de baas. En hormonaal besmet.
Happppppp
Is er eigenlijk wel wetenshappelijk onderzoek gedaan naar meitoxine marion en weet je eigenlijk wel of het voor mensen besmettelijk is.
Als dat zo is moet je maar een keer deze kant opkomen dan kun je mee naar de zwarte markt in beverwijk want ik denk dat je daar dan oranje t shirts kunt inslaan tegen een redelijk tarief
tineke schreef:Als dat zo is moet je maar een keer deze kant opkomen dan kun je mee naar de zwarte markt in beverwijk want ik denk dat je daar dan oranje t shirts kunt inslaan tegen een redelijk tarief
Ahhhhh. Ik ben 1x in mijn leven naar de zwarte markt geweest. En ik ben er - zo mogelijk - nòg allergischer voor dan op zondag naar Ikea
Bovendien mag ik hier het huis niet meer in denk ik, als ik met 2 honden in oranje shirts binnenkom.
Wij trotseren maar gewoon alle zondagsmensen, teken, andere enge ziektes, en de meitoxine. Als je dat allemaal overleeft moet je toch gewoon wel een bikkel zijn
zo, 6 uur later eindelijk bij de laatste post aangekomen, heb echt krom gelegen
heb n westy heeft ook lichte haren, kan ze dan ook door meitoxedinges besmet worden?? dan moet die zwarte cairn toch maar effe n oranje t-shirtje aan, een agressieve hond oke!maar 2 wordt me toch n beetje te veel hoor, en terriers laten al helemaal niet zo snel los
veel liefs, en een douche van me toekomstige boxiepup!!!
tineke schreef:Als dat zo is moet je maar een keer deze kant opkomen dan kun je mee naar de zwarte markt in beverwijk want ik denk dat je daar dan oranje t shirts kunt inslaan tegen een redelijk tarief
Ahhhhh. Ik ben 1x in mijn leven naar de zwarte markt geweest. En ik ben er - zo mogelijk - nòg allergischer voor dan op zondag naar Ikea
Bovendien mag ik hier het huis niet meer in denk ik, als ik met 2 honden in oranje shirts binnenkom.
Wij trotseren maar gewoon alle zondagsmensen, teken, andere enge ziektes, en de meitoxine. Als je dat allemaal overleeft moet je toch gewoon wel een bikkel zijn