Het ging redelijk dankzij de maximale dosis alprazolam.
Om 18.00 uur brak het hier los, maar bleef ze wel liggen. Om 0.00 uur vond ze het toch te eng om te blijven liggen, mede door alle
lichtflitsen (gordijnen wel dicht, maar het kwam er dwars doorheen). Afleiden werkte ook totaal niet meer.
Om 1.00 stond ze ineens op, rekte zich uit en begon aan al het lekkers wat er inmiddels om haar heen lag

Helaas was buiten echt geen doen: om 3.00 waren er nog steeds iedere halve minuut bommen die afgingen. Dus wederom gepoept
en geplast in huis.
Vanmorgen vroeg de tuin in, waar ze de buurt heeft wakker geblaft vanwege die stomme schutting

om haar weer binnen te krijgen.
Nou ja, iedereen heeft ons 'gepest' de afgelopen 4 dagen, dus ze zoeken het maar uit.
Vandaag mag ze nog niet los, ze heeft gister zoveel alprazolam binnen gekregen dat ik haar niet vertrouw op het moment. Ze is compleet
van slag natuurlijk, maar gelukkig wel vrolijk en vanmorgen vol energie buiten.
Het zou zo goed zijn als ze nu even alle stress eruit mocht rennen, maar ik durf het nog niet aan.
Ik ben zo blij dat het voorbij is... en ga voor volgend jaar wel actie ondernemen om te zien of we haar van de ergste angst af kunnen
krijgen.
O ja..... gelukkig nieuwjaar allemaal!