Moderator: moderatorteam
Ja, Amy kan daar met beleid loslopen. Er rennen geen konijnen over het strand of zoLongFields schreef:Er zijn wel konijnen, die zo goed als altijd in de bosjes verstopt zitten. Amy gaat daar wel eens polshoogte nemen, op de voet gevolgd door Mojo.Manuma schreef: Diana, Amy kan daar ook los lopen? Er zijn dus niet veel konijnen?
Dat is het enige puntje waarbij ik nog niet helemaal kan garanderen dat ze binnen mijn bereik blijft
En vooral bij jou in de buurt zijn.Hilde schreef:Nee, ik vrees ervoorIk vind het zo leuk als honden samen spelen of elkaar leuk vinden, Beau wil alleen maar snuffelen en blaffen
Ja, dat ook. Hij maakt het onafhankelijke waar de beagle om bekend staat tot een lachertjeLongFields schreef:En vooral bij jou in de buurt zijn.Hilde schreef:Nee, ik vrees ervoorIk vind het zo leuk als honden samen spelen of elkaar leuk vinden, Beau wil alleen maar snuffelen en blaffen
Ik heb geen bezwaar.Sabi85 schreef:Heeft iemand er bezwaar tegen als ik met Wilma kom? Ik wil sowieso graag mee wandelen, maar ik kan Wilma ook thuis laten.
Geen bezwaar maar probeer je dan zelf ook te genieten?Sabi85 schreef:Heeft iemand er bezwaar tegen als ik met Wilma kom? Ik wil sowieso graag mee wandelen, maar ik kan Wilma ook thuis laten.
Geen bezwaar en wat Hilde zegt.Sabi85 schreef:Heeft iemand er bezwaar tegen als ik met Wilma kom? Ik wil sowieso graag mee wandelen, maar ik kan Wilma ook thuis laten.
Oei, dat is wel vervelend. En als ze dan met meer gaan komen ze ook niet zo snel terug denk ik.kloesje schreef:Ik zou overigens als je een erg jagende hond hebt deze hier echt niet los laten...
We zijn voor de winter met een groepje wezen wandelen en de twee oudste hondjes zijn er tussenuit gepeerd, omdat ze iets geroken hadden.. De honden zijn de hele dag weg geweest, pas toen het donker was kwamen ze bij het restaurantje tevoorschijn..
Geen enkel bezwaar.Sabi85 schreef:Heeft iemand er bezwaar tegen als ik met Wilma kom? Ik wil sowieso graag mee wandelen, maar ik kan Wilma ook thuis laten.
Wat ik ook al schreef dus, in voorjaar, zomer en begin herfst zie je ze zitten, daarna niet meer of in ieder geval nauwelijks.kloesje schreef: In de zomer wanneer ik er ook wel eens ben, dan hupsen ze overal
Wat ik bedoelde te zeggen is dat er geen konijnen te zien waren, maar die honden toch iets op het spoor waren en dus weg warenLongFields schreef:Wat ik ook al schreef dus, in voorjaar, zomer en begin herfst zie je ze zitten, daarna niet meer of in ieder geval nauwelijks.kloesje schreef: In de zomer wanneer ik er ook wel eens ben, dan hupsen ze overal