Hond van ex is eens een struik in gerend, wij godverend erachteraan, rent er aan de andere kant van die struik een wielrenner met broek op de knieën uit.
En de hond had uiteraard allang de stront opgegeten
Moderator: moderatorteam
Manu schreef:
wij godverend erachteraan
Weet je meteen hoe het hier soms kan gaanAlex schreef:Manu schreef:
wij godverend erachteraan![]()
Trouwens: http://www.p-mate.nl/
Geweldige dingen, echt waar. 't Is wel even wennen en ik heb eerst thuis geoefend (op de wc, niet in de tuin).
Tevens: Ik dacht dat dit een hondenforum was...![]()
Ik wil niet bijdehand doen als beginneling, maar is het geen idee om zulke topics (deels) naar die 'vethoek' te verplaatsen? Aangezien er in de disclaimer nadrukkelijk wordt vermeld dat dit een gemodereerd forum is?
Nee, ik hóef het niet te lezen, maar ik deed het toch
Ok! Trek ik vast mijn rugbypak aan!Suske schreef:Weet je meteen hoe het hier soms kan gaanAlex schreef:Manu schreef:
wij godverend erachteraan![]()
Trouwens: http://www.p-mate.nl/
Geweldige dingen, echt waar. 't Is wel even wennen en ik heb eerst thuis geoefend (op de wc, niet in de tuin).
Tevens: Ik dacht dat dit een hondenforum was...![]()
Ik wil niet bijdehand doen als beginneling, maar is het geen idee om zulke topics (deels) naar die 'vethoek' te verplaatsen? Aangezien er in de disclaimer nadrukkelijk wordt vermeld dat dit een gemodereerd forum is?
Nee, ik hóef het niet te lezen, maar ik deed het toch
Een beetje amazone doet haar behoefte toch hangend naast haar paard.Manu schreef:
Ik moest te paard juist een keer. Was 's ochtends half 7 en had al anderhalf uur gereden, lekker alleen een dauwtraprit 's zomers.
Dus ik teugels in 1 hand en broek naar beneden geduwd, zitten en springen er drie reeën het pad op. Paard met 4 benen de lucht in en sleurt me zo op mijn gezicht het pad overBroek onder de pies en moest nog 1,5 uur terug rijden in het openbaar... Gelukkig scheen de zon dus was mijn grijze rijbroek snel droog
Ja, en nou zit je met de gebakken perenAlex schreef:Nee, ik hóef het niet te lezen, maar ik deed het toch
Ach ja 21 berichtjes, dan ben je nog naïef.Alex schreef: Tevens: Ik dacht dat dit een hondenforum was...![]()
Mit schreef:Ik doe het niet meer. In Amerika in een zware file moest ik ook piesen, ergens een achteraf steegje gevonden en toen heb ik mijn schoen volgepist. Ik kan niet hurkend mikken

Oeps, taak verzaaktAlex schreef: Aangezien er in de disclaimer nadrukkelijk wordt vermeld dat dit een gemodereerd forum is?

OMG!!!! Ik verscheur hier van het lachen, zoooo herkenbaar hahahahahaTara schreef:Ik was achttien en had met mijn vriend ergens op een sportcomplex geslapen, op een plek die daar niet voor bedoeld was.
Maar goed, je bent jong en je wilt wat, dus wij sliepen daar.![]()
Die ochtend werd ik wakker, en ik moest oneindig nodig plassen. Het was november geloof ik, dus die kleine bosjes om de trimbaan heen boden nauwelijks dekking. Maar ik moest echt heel nodig en had niet zo heel veel keus. Maar het was zaterdag- of zondagmorgen 7.00 uur, dus ik waagde de gok met het idee dat ik daar toch wel niemand zou treffen op dat tijdstip.
En du moment dat ik daar met mijn broek op mijn enkels gehurkt tussen die bosjes zat, kwamen er twee jongens over de trimbaan aangefietst...![]()
Mijn poging onzichtbaar te zijn leek succesvol, de jongens fietsten me voorbij zonder me te zien. Dacht ik.
Ze stopten een eindje verderop, draaiden zich om en kwamen regelrecht op me afgefietst om me de weg te vragen.![]()
Ik kon niets anders doen dan met mijn broek op mijn enkels (en zoals ik al zei: het was november, dus niet heel warm om in je blote kont buiten te moeten zitten) hun vragen beantwoorden. Ik dacht dat ik dóódging!
En mijn vriend lag zich slap te lachen in dat huisje. De lul!
Ik ben motorisch ook gestoord als het om pissen gaat. Was al bang dat ik de enige was.Mit schreef:Ik doe het niet meer. In Amerika in een zware file moest ik ook piesen, ergens een achteraf steegje gevonden en toen heb ik mijn schoen volgepist. Ik kan niet hurkend mikken
Ik zeik mezelf ook onder. Heb twee straaltjes ofzo. Tenminste, hij splitst zich. Als ik echt kracht zet dan lukt het wel, maar op een gegeven moment dan komt het einde, en dan kan je niet meer mikken want dan loopt het straaltje terug.. Tja.. Dan zeik ik mezelf onder. Weet niet wat het is maar ben er ook ontzettend slecht in.Mit schreef:Ik doe het niet meer. In Amerika in een zware file moest ik ook piesen, ergens een achteraf steegje gevonden en toen heb ik mijn schoen volgepist. Ik kan niet hurkend mikken
Fafo schreef:Ik zeik mezelf ook onder. Heb twee straaltjes ofzo. Tenminste, hij splitst zich. Als ik echt kracht zet dan lukt het wel, maar op een gegeven moment dan komt het einde, en dan kan je niet meer mikken want dan loopt het straaltje terug.. Tja.. Dan zeik ik mezelf onder. Weet niet wat het is maar ben er ook ontzettend slecht in.Mit schreef:Ik doe het niet meer. In Amerika in een zware file moest ik ook piesen, ergens een achteraf steegje gevonden en toen heb ik mijn schoen volgepist. Ik kan niet hurkend mikken![]()
Vroegâh tilde mams ons nog op. Gehurkt maar dan in de lucht. Ik zeek toen ook al haar schoenen onder.
Of die oude toiletten aan de kant van de weg in Frankrijk.. Moest je in zo'n gat piesen. Oh wat een drama was dat altijd.
Ik heb er een trauma aan over gehouden want ik drink nooit als we lang moeten rijden en ik kan echt heeeeeel lang mijn plas ophouden.

Die stomme dingen zijn er nog steeds. Weet nooit welke kant nou de juiste is. Ga je met je neus richting muur of deur zitten?Fafo schreef:Of die oude toiletten aan de kant van de weg in Frankrijk.. Moest je in zo'n gat piesen. Oh wat een drama was dat altijd.
Ja en nu ben ik helemaal van de legalm@ schreef:Oeps, taak verzaaktAlex schreef: Aangezien er in de disclaimer nadrukkelijk wordt vermeld dat dit een gemodereerd forum is?
Lynnepien schreef:Er was hier toch ook eens iemand die op een nestje zwerfkatjes heeft geplast?
Tiny schreef:Lynnepien schreef:Er was hier toch ook eens iemand die op een nestje zwerfkatjes heeft geplast?![]()
Dan doe ik dat in ieder geval goed. Nou alleen nog het spettervrij plassen onder de knie krijgen.Roxywoezel schreef: In frankrijk moet je met je neus naar de deur hurken.
Verder zakken, hahahahaSafari schreef:Dan doe ik dat in ieder geval goed. Nou alleen nog het spettervrij plassen onder de knie krijgen.Roxywoezel schreef: In frankrijk moet je met je neus naar de deur hurken.

Iemand er wel eens over nagedacht dat men ook nog overeind moetRoompie schreef:Ik kan ongelofelijk wijdbeens hurken dus nog geen last gehad met mezelf onder piesen
Dat is vooral leuk als je in een flat op 7 hoog woont en nog een tijdje met de smeerkees in de lift moet staanmercedes2803 schreef:AH mooi..,.we zijn weer in de poep en pies fase aangekomen![]()
Ik pies ook in het bos...dit maar even ter informatie
Mensen die schijten in het bos, daar schijt ik nou weer op...
waarom ?
Omdat mijn bevallige prinsessenmuis er zo ongeveer een moord voor over heeft om
daar in te mogen liggen rollen..
En niet 1 keer rollen, nee !
Van voor tot achter, en dan het liefst zoveel mogelijk om haar nek, hals en oren en halsbandje heen
Want baaaaasje...het rrrjjjuikttt soooo lekker"