De opnames voor het programma van gisteravond zijn misschien ook al twee jaar oud?sirene schreef:Maar het gaat echt wel om die hond.Biet schreef:Die reacties zijn van nov. 2011.EstherK schreef:In het programma kwam ook ter sprake dat die mensen de hond zelf ook op marktplaats hadden gezet. Op mijn forum vond ik de hele advertentie-tekst terug.
http://www.airedaleforum.nl/forum/viewt ... =36&t=3588
Dus dit verhaal is al 2 jr oud
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen in De rijdende rechter: Airedale Terrier.
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Morgen in De rijdende rechter: Airedale Terrier.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Rosita Compagner schreef:Zijn de opnamen ook al twee jaar oud soms?
Dat vermoeden heb ik eerder. Weet even niet meer precies wat er gezegd is. Maar door hetgeen er verteld werd (vorige week dit en dat blablabla) lijkt het er inderdaad meer op dat dit gewoon een herhaling/oude aflevering/opname is.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
En de dochter van die kneus en kneuzin die in 1 dag een wereldhond wilden hebben voor niks:
Hallo iedereen. Ik ben de dochter van marcel sanger en ik wil dit even melden. Ik snap niet dat mensen hier het echt niet begrijpen. Ik weet zelf hoe anouk was, ik probeerde anouk te aaien maar dan dook ze altijd in elkaar. Je kon haar niet aanraken, niks. Rinus omschreef de hond als een perfecte gezinshond, die je overal mee naar toe kon nemen. We konden de riem geen eens omdoen, en ze had hapneigingen, ook naar mij. Jullie zeggen dat we anouk de tijd hadden moetem geven, maar.. elk mens had gezien dat t een aggresieve hond was. En als we haar de tijd hadden gegeven, wat zou er in die zogemaamde 'tijd ' dan allemaal wel niet kunnen gebeuren ? Hadden we haar pas weg moeten doen wanneer ze me broertje of zusje had gebeten ? Ze had namelijk de kindeewagen van mijn zusje (met haar er in ) ook al om ver gegooid. En mensen zeggen ook dat je geen hond moet nemen als je 5 kinderen hebt, nou, wij hebben nu een andere hond en daar gaat het prima mee. Anouk kon gewoon niet , rinus had gelogen over het feit dat het een fatsoenlijke hond was die altijd luisterde en een perfecte gezinshond was. En dat was niet zo.
Hallo iedereen. Ik ben de dochter van marcel sanger en ik wil dit even melden. Ik snap niet dat mensen hier het echt niet begrijpen. Ik weet zelf hoe anouk was, ik probeerde anouk te aaien maar dan dook ze altijd in elkaar. Je kon haar niet aanraken, niks. Rinus omschreef de hond als een perfecte gezinshond, die je overal mee naar toe kon nemen. We konden de riem geen eens omdoen, en ze had hapneigingen, ook naar mij. Jullie zeggen dat we anouk de tijd hadden moetem geven, maar.. elk mens had gezien dat t een aggresieve hond was. En als we haar de tijd hadden gegeven, wat zou er in die zogemaamde 'tijd ' dan allemaal wel niet kunnen gebeuren ? Hadden we haar pas weg moeten doen wanneer ze me broertje of zusje had gebeten ? Ze had namelijk de kindeewagen van mijn zusje (met haar er in ) ook al om ver gegooid. En mensen zeggen ook dat je geen hond moet nemen als je 5 kinderen hebt, nou, wij hebben nu een andere hond en daar gaat het prima mee. Anouk kon gewoon niet , rinus had gelogen over het feit dat het een fatsoenlijke hond was die altijd luisterde en een perfecte gezinshond was. En dat was niet zo.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
malinois schreef:En de dochter van die kneus en kneuzin die in 1 dag een wereldhond wilden hebben voor niks:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat lijkt me niet aangezien bij een van de voorgaande aflevering staat op FB: in de 4e aflevering van dit seizoen...smoekie schreef:Rosita Compagner schreef:Zijn de opnamen ook al twee jaar oud soms?
Dat vermoeden heb ik eerder. Weet even niet meer precies wat er gezegd is. Maar door hetgeen er verteld werd (vorige week dit en dat blablabla) lijkt het er inderdaad meer op dat dit gewoon een herhaling/oude aflevering/opname is.
Dat lijken me dan geen oude afleveringen en dan was er wel eerder commentaar geweest. De gang naar een rechter duurt even en is niet in een weekje geregeld, ook niet de RR.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
arm ding
Totaal onbegrepen
En dan die mag-test
de uitslag die daaruit kwam was helemaal te gek voor woorden. Wat hun zagen, zag ik (en Sjaak en mijn moeder) totaal niet.
- ranetje
- Zeer actief
Ach jee ach jee ach jee.malinois schreef:En de dochter van die kneus en kneuzin die in 1 dag een wereldhond wilden hebben voor niks:
Ze had nog steeds in één dag een perfecte hond moeten zijn in een gloednieuwe situatie
Niet gelukt en de hond is toen vermoedelijk ook niet zo handig aangepakt.
Goed dat die hond daar weg is, maar hoe zit het nu met die (schoon)zus met haar advertentie?
Is Anouk daar gebleven of toch weer overgeplaatst?
Weet je dat ook toevallig?
-
tineke
Nou inderdaad precies mijn gedachte ,dit alles in een dagsmoekie schreef:malinois schreef:En de dochter van die kneus en kneuzin die in 1 dag een wereldhond wilden hebben voor niks:
![]()
En dat in een dag? Dag erna wilde hij de hond immers al kwijt
Staat overigens ook haaks op de advertentietekst op mp .
Enkele citaten hieruit zijn
Volgens zeggen moest dit de ideale gezinshond zijn: Lief, sociaal en zindelijk, maar dit bleek bij thuiskomst niet helemaal de waarheid. Lief is ze absoluut, maar zindelijk zeker niet. Ze is buiten heel sociaal naar andere honden toe, maar ik plaats haar liever niet bij mensen die al een andere hond in huis hebben.Gezegd moet wel dat ze in huis, zonder verdere afleidingen, ontzettend lief en rustig is. Ze is lief voor kinderen, los buiten lief en speels naar andere honden toe, maar ze heeft gewoon nooit echt geleerd te luisteren.
Laatst gewijzigd door tineke op 03 okt 2013 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
We zijn nu idd. al 1,5 jaar verder, meneer de kanjerkoper zelf:
Iedereen vergeet hier een feit,wij zochten een hond die al was opgevoed en die werd mij aangeboden door de heer de peuter.Wij wilde perse geen pup vanwege de zindelijkheids training.De hond dreigde te bijten vervolgens hebben wij het nog bijna twee weken geprobeerd,maar het risico was te groot dat er iets gebeurde.Anouk vloog overal op af vogels,blaadjes,plastic zakken heeft drie egels totaal verscheurd.In die twee weken hadden wij totaal geen contact konden haar niet eens aanhalen ze luisterde niet eens naar de naam Anouk.Wij waren niet onervaren met honden gelukkig ervaren genoeg om te zien dat deze hond niet spoorde.Mijn schoonzus word aangeraden de hond nooit aan een ander te doen dan is het beter haar af te laten maken zegt de dierenarts.
Ze heeft mijn schoonzus en zwager al gebeten een jas verscheurd van iemand en dat werd mij verkocht als een sociale gezinshond die alles had meegemaakt.Vergeet niet dat we nu alweer 1,5 jaar verder waren en Anouk intussen al een beetje was opgevoed door mijn schoonzus.
Vertel mij maar waarom dhr. De Peuter zijn liefste hond,zoals hij zegt verkocht en waarom hij haar absoluut niet terug nam ook niet na twee weken.Je liefste hond dat moet hem toch aan het hart gaan.
Ik denk dat ik er maar eens even voor ga zitten om een mooi antwoord te knutselen
Iedereen vergeet hier een feit,wij zochten een hond die al was opgevoed en die werd mij aangeboden door de heer de peuter.Wij wilde perse geen pup vanwege de zindelijkheids training.De hond dreigde te bijten vervolgens hebben wij het nog bijna twee weken geprobeerd,maar het risico was te groot dat er iets gebeurde.Anouk vloog overal op af vogels,blaadjes,plastic zakken heeft drie egels totaal verscheurd.In die twee weken hadden wij totaal geen contact konden haar niet eens aanhalen ze luisterde niet eens naar de naam Anouk.Wij waren niet onervaren met honden gelukkig ervaren genoeg om te zien dat deze hond niet spoorde.Mijn schoonzus word aangeraden de hond nooit aan een ander te doen dan is het beter haar af te laten maken zegt de dierenarts.
Ze heeft mijn schoonzus en zwager al gebeten een jas verscheurd van iemand en dat werd mij verkocht als een sociale gezinshond die alles had meegemaakt.Vergeet niet dat we nu alweer 1,5 jaar verder waren en Anouk intussen al een beetje was opgevoed door mijn schoonzus.
Vertel mij maar waarom dhr. De Peuter zijn liefste hond,zoals hij zegt verkocht en waarom hij haar absoluut niet terug nam ook niet na twee weken.Je liefste hond dat moet hem toch aan het hart gaan.
Ik denk dat ik er maar eens even voor ga zitten om een mooi antwoord te knutselen

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Arme, arme hond

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
malinois schreef:We zijn nu idd. al 1,5 jaar verder, meneer de kanjerkoper zelf:
Waar staat dit?

-
nathalie71
Ik heb de aflevering bekeken en had er wel wat verschillende gedachten bij.
Ten eerste vind ik dat de nieuwe baasjes totaal impulsief hebben gehandeld,zeker ook dom om niet even te gaan wandelen.Ze zeggen dat ze zagen hoe de hond zou zijn maar hebben haar toch mee genomen.
En dan een angstige hond in een gezin met 5 drukke kinderen plaatsen.
Ten tweede lijkt het er op dat de hond niks anders heeft gezien dan de tuin,kennel,bench......Beetje gelijk aan mijn twee hondjes die waren (en zijn soms nog)doodsbang voor alle onbekende dingen omdat ze verder niks hebben mee gemaakt,dat heeft tijd nodig.Als mijn hondjes zo`n belachelijke test zouden doen zouden ze volledig in elkaar kruipen van angst.Dat kent die hond toch helemaal niet.Na een goede training met de juiste baas zal ze deze test over een jaar waarschijnlijk veel beter maken.
Voor mij kwam de hond totaal niet agressief over.Eerder erg bang,arme hond:-(
Er werden wel meer dingen gezegd door de aanwezigen waar ik het soms wel of niet mee eens was.
feit is dat de hond de dupe werd.Begrijp eerlijk gezegd ook niet dat de fokker de hond mee heeft gegeven.Maar ik vind ook dat de fokker nalatig is geweest in het opvoeden/trainen van de hond want nee,het is dit moment geen goede huishond voor een gezin met kinderen.
Voor de hond ook veel te druk.
Als fokker had ik de hond terug genomen en een goede baas gezocht die de tijd en geduld in haar wil steken.Zeker niet dit soort mensen.
Goh,gek hè dat de hond zo reageert in al deze nieuwe spannende situaties....en dan de volgende dag al vroeg aan de telefoon hangen.
Inderdaad wat er ook gezegd werd,de stress van die mensen komt ook niet positief over op de hond.
Het leek me een lief best.Arme hond.
Ten eerste vind ik dat de nieuwe baasjes totaal impulsief hebben gehandeld,zeker ook dom om niet even te gaan wandelen.Ze zeggen dat ze zagen hoe de hond zou zijn maar hebben haar toch mee genomen.
En dan een angstige hond in een gezin met 5 drukke kinderen plaatsen.
Ten tweede lijkt het er op dat de hond niks anders heeft gezien dan de tuin,kennel,bench......Beetje gelijk aan mijn twee hondjes die waren (en zijn soms nog)doodsbang voor alle onbekende dingen omdat ze verder niks hebben mee gemaakt,dat heeft tijd nodig.Als mijn hondjes zo`n belachelijke test zouden doen zouden ze volledig in elkaar kruipen van angst.Dat kent die hond toch helemaal niet.Na een goede training met de juiste baas zal ze deze test over een jaar waarschijnlijk veel beter maken.
Voor mij kwam de hond totaal niet agressief over.Eerder erg bang,arme hond:-(
Er werden wel meer dingen gezegd door de aanwezigen waar ik het soms wel of niet mee eens was.
feit is dat de hond de dupe werd.Begrijp eerlijk gezegd ook niet dat de fokker de hond mee heeft gegeven.Maar ik vind ook dat de fokker nalatig is geweest in het opvoeden/trainen van de hond want nee,het is dit moment geen goede huishond voor een gezin met kinderen.
Voor de hond ook veel te druk.
Als fokker had ik de hond terug genomen en een goede baas gezocht die de tijd en geduld in haar wil steken.Zeker niet dit soort mensen.
Goh,gek hè dat de hond zo reageert in al deze nieuwe spannende situaties....en dan de volgende dag al vroeg aan de telefoon hangen.
Inderdaad wat er ook gezegd werd,de stress van die mensen komt ook niet positief over op de hond.
Het leek me een lief best.Arme hond.
-
nathalie71
Heb dit ook niet in de aflevering voorbij zien komenmarian* schreef:malinois schreef:We zijn nu idd. al 1,5 jaar verder, meneer de kanjerkoper zelf:
Waar staat dit?
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik zie het ook niet op fb.nathalie71 schreef:Heb dit ook niet in de aflevering voorbij zien komenmarian* schreef:malinois schreef:We zijn nu idd. al 1,5 jaar verder, meneer de kanjerkoper zelf:
Waar staat dit?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/uitzen ... Br?page=21marian* schreef:malinois schreef:We zijn nu idd. al 1,5 jaar verder, meneer de kanjerkoper zelf:
Waar staat dit?

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
nou als ze toen nog niet verkloot was, is ze dat nu waarschijnlijk wel.
arm hondje
arm hondje

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Elmo/maureen
- Zeer actief
Nou inderdaad zegtrenee-uk schreef:nou als ze toen nog niet verkloot was, is ze dat nu waarschijnlijk wel.
arm hondje
-
nathalie71
Ik vind het echt een ongelofelijk raar verhaal.
Het klopt allemaal van geen kant.
Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die deze hond een leuk leven (hadden)kunnen geven.
Dit doet pijn om allemaal te lezen....bah
Het klopt allemaal van geen kant.
Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die deze hond een leuk leven (hadden)kunnen geven.
Dit doet pijn om allemaal te lezen....bah
-
nathalie71
Patrol schreef:Heb de uitzending niet gezien, maar de discussie over de MAG-test blijft voortbestaan en wat mij betreft terecht. In de Rottweiler wereld zijn ze volgens mij over op de TOP-test. Overigens vind ik niets mis met een test, maar dan wel graag in combinatie met een observatie.
Overigens heb ik hier een hond die werkelijk alles eng vind, ja echt alles. ( kennelhond tot haar tweede). Zij was absoluut gezakt voor de test, maar doet geen vlieg kwaad en kent de hondentaal als geen ander. Inmiddels is ze een stuk minder angstig, maar een onbevangen hond wordt het nooit.
En heb ik een hond gehad die zo door de test was gekomen, maar die ons wel gebeten heeft. Overigens o.b.v. hondenkennis wel verklaarbaar. Maar obv. de MAG-test natuurlijk niet......... Tot zover dus de test.
Er werd in het filmpje ook gezegd"o ja,dat weet ik natuurlijk niet hoe hij thuis is"
Ze hebben thuis en omgeving verder niks bekeken,ze hadden een camera op kunnen hangen of meenemen.
Observatie????
In het filmpje vind ik dat de hond het erg goed doet,je ziet dat ze wat bang is.
Ik werd zelf ook bijna agressief van dat opdringen van voorwerpen voor je gezicht.In een korte tijd van alles op je af laten komen.
Ze reageerde nergens agressief,probeerde juist alles te vermijden.
Die mensen zijn niet lekker
En toch super luisteren als haar gevraagd wordt te gaan zitten.
Het maakte mij in ieder geval woest van binnen.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
OMG!! Nu wordt het helemaal ziek. De domme fokker en zijn mam vragen nu om geld te storten.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Hallo luitjes, Allereerst wil ikzélf als Fokker, ook namens moeder Joke, en "Of Luca's Home", dus het Airedale Terriër Home, alle échte dierenvrienden voor hun geweldige steun bedanken. Ik ga mezelf NIET zoals Dhr. Marcel Sänger, en zijn (schoon-) familie in deze discussie mengen, of verlagen. Ons aanbod voor andere baasjes op korte termijn, heeft Dhr. Marcel Sänger destijds nog géén eens in overweging genomen, laat staan ons iets te laten weten. Rond de TV-opnamen van IDTV heeft Marcel Sänger mij zelfs nog persoonlijk €300,-- aangeboden, dus om alles alsnog onderling te schikken. Geld speelt in deze casus echter helemaal géén enkele rol voor ons, vandaar toch gewoon de uitzending over "ANOUK". Iedereen heeft inmiddels zélf kunnen kijken, oordelen, en je eigen mening kunnen geven. De discussies over levende wezens aanzwengelen was 1 van mijn doelstellingen. Nou, das vrij aardig gelukt, mede gezien het aantal, en vooral het inhoudelijke, en inhumane rondom de Airedale Terriër "ANOUK" of Luca's Home. BENT U HET EENS MET DE UITSPRAAK? 16% JA & 84% NEE Overall, spreken de Kijkers toch overduidelijke taal, hondentaal: Woef, Woef, Woef. Hierbij durf ik tevens de algehele deskundigheid van het betrokken Testteam sterk in twijfel te trekken, evenals de Gedragsdeskundige. Ik wil graag speciaal vanwege bovengenoemde stelling over de Uitspraak van Mr. Frank Visser, en de daarbijbehorende eenduidige Uitslag van 84% "NEE" door de kijkers over deze TV-uitzending van De Rijdende Rechter een Second Opinion voorstellen. Voor de vele trouwe viervoeters kan dit normaal gesproken ook zómaar het verschil betekenen tussen dood of leven!!! Nogmaals Hartelijk Dank voor de uitstekende en geweldige support van de Airedale "ANOUK". Deze Airedale Topper heeft het dik, en dik, maar dan ook ontzettend dik verdiend. Groetjes, "Of Luca's Home" (Airedale Terriër Home) Rinus de Peuter (eigenaar-fokker) Joke Bouman (gedupeerde moeder)

- Elmo/maureen
- Zeer actief
-
tineke
Dat dacht ik ook alTara schreef:Dit heeft die Meneer Peuter toch zeker niet geschreven? Daar geloof ik geen hout van.marian* schreef:Hallo luitjes, Allereerst wil ikzélf als Fokker, ook namens moeder Joke, en "Of Luca's Home", dus het Airedale Terriër Home, alle échte dierenvrienden voor hun geweldige steun bedanken. Ik ga mezelf NIET zoals Dhr. Marcel Sänger, en zijn (schoon-) familie in deze discussie mengen, of verlagen. Ons aanbod voor andere baasjes op korte termijn, heeft Dhr. Marcel Sänger destijds nog géén eens in overweging genomen, laat staan ons iets te laten weten. Rond de TV-opnamen van IDTV heeft Marcel Sänger mij zelfs nog persoonlijk €300,-- aangeboden, dus om alles alsnog onderling te schikken. Geld speelt in deze casus echter helemaal géén enkele rol voor ons, vandaar toch gewoon de uitzending over "ANOUK". Iedereen heeft inmiddels zélf kunnen kijken, oordelen, en je eigen mening kunnen geven. De discussies over levende wezens aanzwengelen was 1 van mijn doelstellingen. Nou, das vrij aardig gelukt, mede gezien het aantal, en vooral het inhoudelijke, en inhumane rondom de Airedale Terriër "ANOUK" of Luca's Home. BENT U HET EENS MET DE UITSPRAAK? 16% JA & 84% NEE Overall, spreken de Kijkers toch overduidelijke taal, hondentaal: Woef, Woef, Woef. Hierbij durf ik tevens de algehele deskundigheid van het betrokken Testteam sterk in twijfel te trekken, evenals de Gedragsdeskundige. Ik wil graag speciaal vanwege bovengenoemde stelling over de Uitspraak van Mr. Frank Visser, en de daarbijbehorende eenduidige Uitslag van 84% "NEE" door de kijkers over deze TV-uitzending van De Rijdende Rechter een Second Opinion voorstellen. Voor de vele trouwe viervoeters kan dit normaal gesproken ook zómaar het verschil betekenen tussen dood of leven!!! Nogmaals Hartelijk Dank voor de uitstekende en geweldige support van de Airedale "ANOUK". Deze Airedale Topper heeft het dik, en dik, maar dan ook ontzettend dik verdiend. Groetjes, "Of Luca's Home" (Airedale Terriër Home) Rinus de Peuter (eigenaar-fokker) Joke Bouman (gedupeerde moeder)
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Het lijkt er wel op maar niks is zeker natuurlijkTara schreef:Dit heeft die Meneer Peuter toch zeker niet geschreven? Daar geloof ik geen hout van.marian* schreef:Hallo luitjes, Allereerst wil ikzélf als Fokker, ook namens moeder Joke, en "Of Luca's Home", dus het Airedale Terriër Home, alle échte dierenvrienden voor hun geweldige steun bedanken. Ik ga mezelf NIET zoals Dhr. Marcel Sänger, en zijn (schoon-) familie in deze discussie mengen, of verlagen. Ons aanbod voor andere baasjes op korte termijn, heeft Dhr. Marcel Sänger destijds nog géén eens in overweging genomen, laat staan ons iets te laten weten. Rond de TV-opnamen van IDTV heeft Marcel Sänger mij zelfs nog persoonlijk €300,-- aangeboden, dus om alles alsnog onderling te schikken. Geld speelt in deze casus echter helemaal géén enkele rol voor ons, vandaar toch gewoon de uitzending over "ANOUK". Iedereen heeft inmiddels zélf kunnen kijken, oordelen, en je eigen mening kunnen geven. De discussies over levende wezens aanzwengelen was 1 van mijn doelstellingen. Nou, das vrij aardig gelukt, mede gezien het aantal, en vooral het inhoudelijke, en inhumane rondom de Airedale Terriër "ANOUK" of Luca's Home. BENT U HET EENS MET DE UITSPRAAK? 16% JA & 84% NEE Overall, spreken de Kijkers toch overduidelijke taal, hondentaal: Woef, Woef, Woef. Hierbij durf ik tevens de algehele deskundigheid van het betrokken Testteam sterk in twijfel te trekken, evenals de Gedragsdeskundige. Ik wil graag speciaal vanwege bovengenoemde stelling over de Uitspraak van Mr. Frank Visser, en de daarbijbehorende eenduidige Uitslag van 84% "NEE" door de kijkers over deze TV-uitzending van De Rijdende Rechter een Second Opinion voorstellen. Voor de vele trouwe viervoeters kan dit normaal gesproken ook zómaar het verschil betekenen tussen dood of leven!!! Nogmaals Hartelijk Dank voor de uitstekende en geweldige support van de Airedale "ANOUK". Deze Airedale Topper heeft het dik, en dik, maar dan ook ontzettend dik verdiend. Groetjes, "Of Luca's Home" (Airedale Terriër Home) Rinus de Peuter (eigenaar-fokker) Joke Bouman (gedupeerde moeder)

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Ik wil nog even terugkomen op de MAG test. Los van de vraag of de MAG test correct is en correct uitgevoerd is; als de hond al twee jaar bij de fokker weg is, wat is dan de waarde van een MAG test.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
EstherK schreef:als de hond al twee jaar bij de fokker weg is, wat is dan de waarde van een MAG test.
Kijkcjifers.

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Dit stond er vanmorgen vroeg ook nog bij maar is intussen weggehaald. Stond nog welDat dacht ik ook al en ik zie ook niet hoe dit vragen om financiele steun is
op mijn tablet dus even gekopieerd.
Hierbij stellen wij als Elitefokker van het ras Airedale Terrier €150,- ter beschikking.
Ons eigen Airdale Terrier Home verdubbelt het bedrag direct naar totaal €300,-
De eventuele (nieuwe) geverifieerde eigenaar van "ANOUK"ontvangt ook nog eens
kwaliteitsbrokken, speeltjes, en wat lekkers voor háár.
Misschien zijn er nog meer dierenliefhebbers, die iets of wat willen doen???
Donaties zijn ook van harte welkom: ABN-AMRO 42.47.03742 ten name van
mevrouw J. Bouman o.v.v. ANOUK.
- ranetje
- Zeer actief
Wanneer zijn de opnames gemaakt?EstherK schreef:Ik wil nog even terugkomen op de MAG test. Los van de vraag of de MAG test correct is en correct uitgevoerd is; als de hond al twee jaar bij de fokker weg is, wat is dan de waarde van een MAG test.
In 2011 of nu?
In 2011 was de hond net weg bij de fokker.
De waarde van deze MAG test lijkt me in elke geval 0 of die opnames nu of twee jaar geleden zijn gemaakt, maakt daarvoor niet uit.
De waarde van de daaraan verbonden beoordeling van de hond lijkt me eerlijk gezegd ook 0.
-
Muk
Haha, ik ken die fokker wel. Af en toe een kampioen fokken maakt nog niet dat je een elitefokker bent. Sterker nog, dat is niet eens aan jezelf om te bepalen hoe goed je bent.Tara schreef:Elitefokkers nog wel, toe maar!Maryanne schreef: Dit stond er vanmorgen vroeg ook nog bij maar is intussen weggehaald. Stond nog wel
op mijn tablet dus even gekopieerd.
Hierbij stellen wij als Elitefokker van het ras Airedale Terrier €150,- ter beschikking.
Ons eigen Airdale Terrier Home verdubbelt het bedrag direct naar totaal €300,-
De eventuele (nieuwe) geverifieerde eigenaar van "ANOUK"ontvangt ook nog eens
kwaliteitsbrokken, speeltjes, en wat lekkers voor háár.
Misschien zijn er nog meer dierenliefhebbers, die iets of wat willen doen???
Donaties zijn ook van harte welkom: ABN-AMRO 42.47.03742 ten name van
mevrouw J. Bouman o.v.v. ANOUK.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
nou het zal wel aan mij liggen, maar ik ben het spoor toch wat bijster hoor.
ze zit al 2 jaar bij die schoonzus maar nu moet er een hulpfonds opgestart worden?
wat heeft die fokker er dan nog mee te maken?
en waarom nu al die mediatoestanden en acties als het al 2 jaar geleden gebeurd is?
ze zit al 2 jaar bij die schoonzus maar nu moet er een hulpfonds opgestart worden?
wat heeft die fokker er dan nog mee te maken?
en waarom nu al die mediatoestanden en acties als het al 2 jaar geleden gebeurd is?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love