ach we hebben vast wel iemand op het forum waar je in therapie kanJion schreef:Nu je het zo benoemt besef ik het pas terdege.twinkeltje schreef:Ach ja hebt zeker geen leven
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zoveel nieuwe leden , maar ik zie ze nooit meer terug
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: zoveel nieuwe leden , maar ik zie ze nooit meer terug
-
Frolic
Hoezo de eerste de bestebouvierpoedel schreef:Jij klampt jezelf ook aan de eerste en best vast, saloerie.
PdB hier heb je dus het antwoord op je vraag!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wat was de vraag.?Frolic schreef:Hoezo de eerste de bestebouvierpoedel schreef:Jij klampt jezelf ook aan de eerste en best vast, saloerie.
![]()
PdB hier heb je dus het antwoord op je vraag!
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Frolic
het valt mij op, dat dagelijks tig nieuwe leden zich aanmelden hier ,bouvierpoedel schreef:Wat was de vraag.?
maar als je gewone topics bekijkt, zie ik ze nooit meer terug, en zie ik alleen maar bekende namen
hoe komt dat ?.
Ik zou zo graag eens nieuwe leden leren kennen , en hun meningen eens willen lezen .
jullie ook ?
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Je begind als ts te typen heb je geen eigen vragenFrolic schreef:het valt mij op, dat dagelijks tig nieuwe leden zich aanmelden hier ,bouvierpoedel schreef:Wat was de vraag.?
maar als je gewone topics bekijkt, zie ik ze nooit meer terug, en zie ik alleen maar bekende namen
hoe komt dat ?.![]()
Ik zou zo graag eens nieuwe leden leren kennen , en hun meningen eens willen lezen .
jullie ook ?
-
Muk
Tsss, je bent gewoon mensen aan het ronselen voor je club.Jion schreef:Nou inderdaad. Als ik mag kiezen tussen een Slowaakse staande ruwhaar en een Bouvierpoedel dan weet ik het wel.Frolic schreef:Hoezo de eerste de bestebouvierpoedel schreef:Jij klampt jezelf ook aan de eerste en best vast, saloerie.
![]()
Dan maar een sloerie.
-
Muk
Wat genereus!Jion schreef:Ik heb al één lid: Jion. Maar jij mag tweede én erelid (én penningmeester) worden als je blieft.Muk schreef:Tsss, je bent gewoon mensen aan het ronselen voor je club.Jion schreef: Nou inderdaad. Als ik mag kiezen tussen een Slowaakse staande ruwhaar en een Bouvierpoedel dan weet ik het wel.Dan maar een sloerie.
![]()
![]()
Is er dan ook een speciale stoel voor mij gereserveerd aan de bar? In Duitsland is dat namelijk heel gebruikelijk dat het bestuur vaste plaatsen heeft aan de bar. En aangezien ik daar ook woon wil ik dat natuurlijk ook.
-
Muk
Jion schreef:Ik heb het normaal niet zo op Duitsers, maar ik ben nu niet in een positie om kieskeurig te zijn dus vooruit; de hele bar is voor jou!Muk schreef:Wat genereus!Jion schreef: Ik heb al één lid: Jion. Maar jij mag tweede én erelid (én penningmeester) worden als je blieft.![]()
![]()
![]()
Is er dan ook een speciale stoel voor mij gereserveerd aan de bar? In Duitsland is dat namelijk heel gebruikelijk dat het bestuur vaste plaatsen heeft aan de bar. En aangezien ik daar ook woon wil ik dat natuurlijk ook.Je mag zelfs tappen!
Duitsers zijn inderdaad apart, maar dat zullen ze ook wel van ons vinden.
Zoveel plaats heb ik niet nodig, er moeten wel meerdere mensen aan de bar mogen, anders is het niet gezellig. En dan ga ik wel naar een andere club die wel gezellig is.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
\Ik heb al één lid: Jion. Maar jij mag tweede én erelid (én penningmeester) worden als je blieft.
Hé hallo bijdie, ik heb die club opgericht, hoor! En Renée, Smoek, Malinois en ik zijn daar ook lid van
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Die zitten dus allemaal in therapie, begrijp ik.Frolic schreef:hoe komt dat ?.![]()
Aan de bar. Tussen Frolic en Muk
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Aantal honden: 1
Nou, wilde na een dag werken nog even reageren op de 'fietsposities' van al- dan niet liefhebbende echtgenoten.
Veels te laat zie ik
Veels te laat zie ik

-
Frolic
De vraag was wat de vraag was dus ik heb de vraag van ts hier neergezet. Dat als ik type als ts dan heb ik dat prima gedaan.twinkeltje schreef:Je begind als ts te typen heb je geen eigen vragenFrolic schreef:het valt mij op, dat dagelijks tig nieuwe leden zich aanmelden hier ,bouvierpoedel schreef:Wat was de vraag.?
hoe komt dat ?.![]()
jullie ook ?
Oké, ik geeft toe, ik heb een quote probleempje, maar er komen hier wel grotere problemen voorbij.
En ja ik heb ook nog een eigen vraag, raken jullie nou nooit eens helemaal de kluts kwijt???
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Voortdurend.
Ik ben dan ook vergroeid met mijn tomtom.
-
Frolic
Pffff gelukkig, was bang dat het besmettelijk is maar het is gewoon een aangeboren afwijkingJion schreef:Het gros van ons is zo geboren.Frolic schreef:
En ja ik heb ook nog een eigen vraag, raken jullie nou nooit eens helemaal de kluts kwijt???![]()
![]()
-
Frolic
Dat ziet er vast raar uitMarjoleine schreef:Voortdurend.
-
Marion.
Ja, dat moet je nagegeven worden. Je als een ander voordoen kun je best goed.Frolic schreef:Dat als ik type als ts dan heb ik dat prima gedaan.
En nu ga ik weer op mijn handen zitten.
-
Muk
Inderdaad, de club moet wel exclusief blijven.Jion schreef:Je wilt ook lid worden begrijp ik?Marjoleine schreef:Die zitten dus allemaal in therapie, begrijp ik.Frolic schreef:hoe komt dat ?.![]()
Dan moet je eerst door de ballotagecommissie, dat begrijp je wel.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Jion schreef:Je wilt ook lid worden begrijp ik?Marjoleine schreef:Die zitten dus allemaal in therapie, begrijp ik.Frolic schreef:hoe komt dat ?.![]()
Dan moet je eerst door de ballotagecommissie, dat begrijp je wel.
-
Frolic
Marion. schreef:Ja, dat moet je nagegeven worden. Je als een ander voordoen kun je best goed.Frolic schreef:Dat als ik type als ts dan heb ik dat prima gedaan.
Ik doe me niet als een ander voor ik wilde ts quoten, maar dat ging mis. Zij vroeg zich af waarom nieuwe leden verdwenen en ik wilde zeggen dat ze verdwijnen omdat telkens gezweept en gekleineerd en tot in hun schuilkelder nagejaagd worden.
Ik wil ook een kluts Tomtom voor mijn verjaardag!
-
Muk
Marion, je bent een beetje in de war, van de hitte denk ik. Frolic (had je geen betere brokkenmerknickname kunnen kiezen?Marion. schreef:Ja, dat moet je nagegeven worden. Je als een ander voordoen kun je best goed.Frolic schreef:Dat als ik type als ts dan heb ik dat prima gedaan.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ja, nu snap ik er niks meer van.
Ik dacht dat we heddur clubs hadden? Nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe club?
Ik dacht dat we heddur clubs hadden? Nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe club?
-
Muk
Heddurclubs zijn zooo 2012.TessaThomas schreef:Ja, nu snap ik er niks meer van.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Nouuuu waarom loop ik altijd achter????
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik ben lid tegen wil en dank en ik betaal geen contributieMaryanne schreef:\Ik heb al één lid: Jion. Maar jij mag tweede én erelid (én penningmeester) worden als je blieft.
Hé hallo bijdie, ik heb die club opgericht, hoor! En Renée, Smoek, Malinois en ik zijn daar ook lid van

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Frolic
Joeppie iemand neemt het voor me op. Zit ik al bijna in een cluppie nu?Muk schreef:Marion, je bent een beetje in de war, van de hitte denk ik. Frolic (had je geen betere brokkenmerknickname kunnen kiezen?Marion. schreef:Ja, dat moet je nagegeven worden. Je als een ander voordoen kun je best goed.Frolic schreef:Dat als ik type als ts dan heb ik dat prima gedaan.
En nu ga ik weer op mijn handen zitten.) neemt alleen de vraag die ts stelt letterlijk over. Zo kom je niet door de ballotagecommissie van de club van Jion.
-
Muk
Pff, als je geen lid wilt zijn van onze supperhippe club, dan word je maar lid van de heddurclub van Tessa.renee-uk schreef:ik ben lid tegen wil en dank en ik betaal geen contributieMaryanne schreef:\Ik heb al één lid: Jion. Maar jij mag tweede én erelid (én penningmeester) worden als je blieft.
- renee-uk
- Zeer actief
ik wil niet in een kluhupMuk schreef:Pff, als je geen lid wilt zijn van onze supperhippe club, dan word je maar lid van de heddurclub van Tessa.renee-uk schreef:ik ben lid tegen wil en dank en ik betaal geen contributieMaryanne schreef:\Ik heb al één lid: Jion. Maar jij mag tweede én erelid (én penningmeester) worden als je blieft.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Muk
Jion schreef:Een beetje nederigheid zou je inderdaad sieren Marion.Muk schreef:Zo kom je niet door de ballotagecommissie van de club van Jion.
Helemaal mee eens.
- renee-uk
- Zeer actief
alleen als ik een schietgeweer krijgJion schreef:Jij mag de ontgroeningen doen. Goed?renee-uk schreef:ik ben lid tegen wil en dank en ik betaal geen contributieMaryanne schreef:\Ik heb al één lid: Jion. Maar jij mag tweede én erelid (én penningmeester) worden als je blieft.

-
Muk
Niet zo moeilijk doen, je bent al gratis lid, dus niet zeuren.renee-uk schreef:ik wil niet in een kluhupMuk schreef:Pff, als je geen lid wilt zijn van onze supperhippe club, dan word je maar lid van de heddurclub van Tessa.renee-uk schreef: ik ben lid tegen wil en dank en ik betaal geen contributie