Nee hoor schat, jij zegt zelf dat het dan maar goed is dat het gros wél vaccineert zodat jij de jouwe niet onnodig hoeft te laten entenwendy71 schreef:Gut, lezen is ook een kunst.smoekie schreef: Doe lekker met je hond wat jijzelf wilt hoor. Ik heb het puur over het bewust niet enten van de hond om welke reden dan ook. Laat je (algemeen gesproken) je hond niet enten prima hoor iedereen moet dat voor zich weten, maar mijn mening is simpelweg dat je dan gewoon met het leven van je hond speelt en dan ook niet moet janken als je hond onverhoopt aan iets overlijdt wat je zeer waarschijnlijk had kunnen voorkomen als je je hond wel had laten enten. Niks meer niks minder.
Dusse ben niet bezorgd om jouw hond hoor. Wel om mijn eigen hondWat dat betreft lift jij gewoon mee op het gezonde verstand van hen die gelukkig nog steeds in de meerderheid zijn en hun hond wel laten enten zodat jij die enting achterwege kunt laten
![]()
Als je goed had gelezen, weet je dat ik mijn honden bloed laat afnemen om de antistoffen te laten bepalen.
mochten de titers té laag zijn, dan pas laat ik op maar vaccineren.
En over die bezorgdheid. dat was cynisch bedoelt schat.
Empathie is jou vreemd, gok ik zo.
En daar reageerde ik op. Dat jij nu zegt dat je wel ent maar pas als de titers te laag zijn is wat anders dan dat waar ik op reageerde.
Dat jouw opmerking cynisch bedoelt was snap ik ook wel hoor, maarre tussen jou en mij gezegd kan ik me zeer goed inleven in de gevoelens van anderen hoor, maar wordt het naar mijn idee toch een heel ander verhaal zoals ik al eerder schreef als men bewust en weloverwogen dingen achterwege laat (vaccinaties) waarmee men de gezondheid van dier/kind in gevaar brengt.