Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tot 2x toe maltezers doodbijten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

MARC_S schreef:
billy schreef: Zo heb ik met mijn owcharka ook wel eens rechtsomkeerd gemaakt, omdat er een hysterische duitse herder , of agresieve kruising lab aankwam :wink:

Groetjes Els
Gelijk heb je. Maar ik neem ook aan dat je weet dat als hij echt volwassen is je dat grotendeels gaat doen om de andere hond levend weg te laten komen. Je hebt een owcharka aangeschaft wat ik helemaal prima vind hoor, maar je weet ook wel wat je in handen hebt uiteindelijk. :wink: Dus die herder hoeft over een jaartje niet eens te proberen op je hond te klappen want hij maakt er met zijn oerkarakter en misschien wel 80 kilo tegen die tijd dus gewoon gehakt van. :19:

Op youtube staat welke testen ze ondergaan op moed en gedrag :N: :mrgreen:
Ja ik weet wat ik heb, en wat hij kan, maar voorlopig gaat het heel goed.
Stel dat hij als hij volwassen is helemaal niet meer met andere, reuen dan vnl, zou kunnen kan ik hier nog altijd wandelen waar ik nooit een andere hond tegenkom.
Het is absoluut geen macho, gaat zelfs voor een malthezer nog op zijn rug en ik weet ook dat alles nog kan veranderen, maar dat zie ik wel als het zover komt.

Groetjes Els
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Valerie schreef:
Pak-de-bal schreef:even een vraagje voor de stafford eigenaars:

hoe komt het toch dat ze niet gewoon kunnen spelen??? :denken:

gisteravond ook weer:

een teefje, jong , gezellig ( zou je moeten denken) , maar..

gaat Bauke toch op een "mannelijke-reu- manier" zitten uitdagen :eek:
ik dacht.. wat?? :eek:

Ja, zei de eigenaresse, ze wil spelen :roll:

nou, Bauke was hartsikke bang voor haar geworden , en gaf haar een snauw van:
kom, meissie , niet zo wild , hoor ! :neenee: :neenee:

hoe verklaren jullie dit, dat overkomt mij elke keer weer ! :denken:
Afbeelding

Afbeelding

Ze kunnen heel leuk spelen hoor :wink:
Jaja, hierna was het vast vechten geblazen, dat zie aan hoe ze mannelijk uitdaagt. Dat roze tuigje verbloemt haar mannelijkheid niet. :pffff: :mrgreen:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
shadow1
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door shadow1 »

mo schreef:als het verhaal klopt, dan vind ik het vreemd dat ramen worden
ingegooid.
beschaafde mensen communiceren.
een onverantwoordelijke baas met vreemde kenissen.
en dan de hond naar een ander adres waar hij
uit de auto wordt gezet :denken:
komt mij allemaal een beetje aso over zowel van de buurt
als de hondenoppassers.
nu is het toevallige als het waar is een staffie maar ik denk
dat de meeste herders,rottweilers of dobbermannen ook
niet vies zijn van een maltezertje als ze op straat worden
gedumpt.

gr.monique
Nee hoor Mo,mijn enne reu is ook niet vies van een maltezertje
Ik weet dit,dus als we naar buiten gaan gaat zijn snuitje om
Ik kan me om dit soort berichten zo kwaad maken,als het een stafford of een rottweiler betreft staat het groot in de krant.
Maar als een ozo lieve golden een hondje dood bijt of dat een jack russel een ander hondje zodanig bewerkt dat heet beesje komt te overlijden hoor je hier niks over.
Ik heb er drie,twee ervan zijn schatten kunnen prioma met andere honden overweg,mijn enne reu kan dus niet met andere honden overweg dus snuitje om.
Ik wist dit toen ik Bo in huis haalde,ben ook met hem daarom naar trainen gegaan,ja dat meneer al voor de training zijn slachtoffers uitzocht om in de training mee te knokken,ben daarom ook moeten stoppen met hem
Maar neem wel me verantwoordelijkheid voor hem
en een hoop baasjes doen dit niet,terwijl ze weten dat hun hond niet zo lievertje is
Afbeelding
groetjes petra,en een poot van shadow,bo en diesel
irwi
Zeer actief

Ongelezen bericht door irwi »

Nanna schreef: En niet vanwege puur losgaan op elkaar bij het starthok, maar om happen te voorkomen bij de eindstreep (prooidrift).
En wat heeft een goed gefokt staffje?
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

gisteravond ook weer:

Ligt misschien toch aan jou aura of zo, ik ken een heleboel leuke speelse staff teefjes. Reutjes niet, omdat ik met Tomas bij me geen kans krijg dat te testen.Vanwege Tomas dus :wink:
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Chione schreef:
Valerie schreef:

gisteravond ook weer:

Afbeelding

Afbeelding

Ze kunnen heel leuk spelen hoor :wink:
Jaja, hierna was het vast vechten geblazen, dat zie aan hoe ze mannelijk uitdaagt. Dat roze tuigje verbloemt haar mannelijkheid niet. :pffff: :mrgreen:

Afbeelding

ja ik geef toe ze is erg gevaarlijk :N:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Nanna schreef:
Yv*nn schreef:Zo ken ik er nog wel een paar, ik schaar dat onder stemmingmakerij Nanna.
Dan maar stemmingmakerij :19: Alsof IK die maltezers heb doodgebeten.
Ik had het bericht óók geplaatst als een Barsoi dit op zijn geweten had.
Maar omdat het een Staffachtige is mag het niet omdat die al genoeg in een slecht daglicht staan?
Ik bepaal overigens altijd nog zelf wat ik plaats, dat hoef ik me door jou niet te laten voorschrijven. Dan lees je het maar niet.
Dit berichtje werd ook op andere, Nannaloze forums geplaatst hoor.
En je kunt er moeilijk een heidewachtel van maken als de hond daar niet op lijkt.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

MARC_S schreef:Mijn honden mogen dus gewoon absoluut niet met kleine hondjes omgaan. Om de doodsimpele reden dat het wel honden zijn en ook een klein hondje kan zich groot genoeg voelen om Eva en Cleo aan de riem aan te vallen om maar wat te noemen. Ik weet daar helaas alles van en dan sta ik dus mijn honden op te hangen om een kleine hond met een domme baas te beschermen. Ik denk dat ze niet eens wat zouden doen maar ik wil dat soort risico's helemaal niet lopen. Dan heb ik het nl gedaan met de zwarte hond en de herder. :wink: Altijd en sowieso.
juist... de mijne mogen dit dus ook niet, simpelweg omdat een gevecht tussen mijn mechelaar en jouw eva niet leuk is maar that's it, er zal er geen een gekilled worden, maar tussen mijn hond en een mormeltje dat het weleens einde mormeltje kan zijn... dat heeft dus niets met gaat voor de kill te maken maar wel met de grote van de hond.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
rilana
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door rilana »

Nanna schreef:
irwi schreef: Trouwens op jouw onderschrift zie ik een windhond, deze worden ook gemuilkorft en niet voor niets...
Die worden alleen gemuilkorfd op de renbaan ;) En niet vanwege puur losgaan op elkaar bij het starthok, maar om happen te voorkomen bij de eindstreep (prooidrift). Die dunne Whippetvelletjes liggen zo open ;-)
ik ben best bekend in de windhonden wereld en dan met name de wereld van het rennen....
en neem van mij aan dat het laaste regeltje van jouw zinnetje dus niet juist is...

en vergis je zeker niet in die dunne whippetvelletjes :wink:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:
MARC_S schreef: Dat vind ik iets te makkelijk. Had jij gekozen voor een presa, staff of herder desnoods dan was het nog maar de vraag of je dat zo makkelijk en netjes onder controle zou krijgen als je hond een keertje losschiet en nog jong is bv.
Dan neem je dus niet zo'n hond als je midden in een woonwijk woont en je afvraagt of je die nog zo netjes onder controle kan krijgen als hij losschiet.
Of je laat hem niet losschieten.
nee da's makkelijk gezegd :roll: Mijn hond is ook weleens uit de auto gesprongen omdat het hekje niet goed dicht zat toen ik de anderen eruit gehaald had... ja ik kijk het na en toch zat er een touwtje van een jas tussen.. kan... helaas pindakaas... dat gebeurd... net als het knappen van lijnen en kettingen... je kunt niet alles 100% voorkomen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

malinois schreef:
Moos schreef:
MARC_S schreef: Dat vind ik iets te makkelijk. Had jij gekozen voor een presa, staff of herder desnoods dan was het nog maar de vraag of je dat zo makkelijk en netjes onder controle zou krijgen als je hond een keertje losschiet en nog jong is bv.
Dan neem je dus niet zo'n hond als je midden in een woonwijk woont en je afvraagt of je die nog zo netjes onder controle kan krijgen als hij losschiet.
nee da's makkelijk gezegd :roll: Mijn hond is ook weleens uit de auto gesprongen omdat het hekje niet goed dicht zat toen ik de anderen eruit gehaald had... ja ik kijk het na en toch zat er een touwtje van een jas tussen.. kan... helaas pindakaas... dat gebeurd... net als het knappen van lijnen en kettingen... je kunt niet alles 100% voorkomen.
Als je niet 100% kan voorkomen dat je hond van het 'type' dat Marc noemt losschiet, dan moet je zorgen dat ze dan gewoon feilloos terug te roepen zijn bij andere honden. Dat niet met andere honden kunnen gebeurt pas als ze echt volwassen zijn over het algemen, dus tijd zat om te oefenen op feilloos hierkomen.
Kan je dat niet dan neem je maar een wat minder sterk (zowel fysiek als geestelijk) ras.
Afbeelding
irwi
Zeer actief

Ongelezen bericht door irwi »

malinois schreef:
Moos schreef:
dat vind ik een mooie uitleg, je kan idd niet alles 100% voorkomen, bestaat gewoonweg niet.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:
malinois schreef:
Moos schreef:
Als je niet 100% kan voorkomen dat je hond van het 'type' dat Marc noemt losschiet, dan moet je zorgen dat ze dan gewoon feilloos terug te roepen zijn bij andere honden. Dat niet met andere honden kunnen gebeurt pas als ze echt volwassen zijn over het algemen, dus tijd zat om te oefenen op feilloos hierkomen.
Kan je dat niet dan neem je maar een wat minder sterk (zowel fysiek als geestelijk) ras.
nou als hier de riem knapt als ze een kat zien, dan weet ik niet of ik ze terug kan roepen... :19: dan hoop ik maar op de snelheid van de kat...
Overigens heb je de kans dat ze schrikken dat ze ineens los zijn dat ze dat vergeten maar zeker weten doe ik het niet... bij honden is dat overigens wat anders.
Dus niet goed en andere honden nemen... vind ik dus onzin.
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

gisteravond ook weer:
Nou, Bauke was hartsikke bang voor haar geworden , en gaf haar een snauw van:
:smile2:

Ik ga nog 1 keer heel kalm op deze mevrouw in en daarna ga ik haar volledig negeren; totaal gemafkeesd wordt ik ervan! ;-)

Nee, ik ben niet voor en niet tegen Staffs :-) maar dit verhaal is te mooi om te laten liggen.

Ik liep Merlijn (intacte reu) uit te laten en kwam een meneer met een 'Staff' tegen. Bewust tussen aanhalingstekens omdat ik hem even NIET gevraagd heb naar enige 'boom' en dus totaal niet weet of 'Staff' die had.
Meneer wijkt van het wandelpad uit naar de grasstrook en houdt 'Staff' kort. Goed, ik redeneer; de meneer vind het nodig zijn hond kort te houden, dus ik ga niet idioot doen, hou Merlijn bij me en wil doorlopen. Echter, beide honden geven blijk van belangstelling over en weer en na even geaarzeld te hebben en goed (zo goed mogelijk) gekeken te hebben naar de lichaamstaal vraag ik de man 'mogen ze kennismaken?' Waarop de man (licht verbaasd) aangaf, 'van mij wel..... ' (alsof daar achteraan moest komen 'maar ik weet niet of dat van u mag'.
Goed, honden tot elkaar, riemen 'losjes' dus niet strak.
Goed, honden besluiten 'jij bent LIEF" en willen spelen. DAT leek me nou met twee aangelijnde honden waarvan de een stukken krachtiger is dan de ander nou weer GEEN succes, maar goed, ik hurk even en dat beessie komt mij volledig aflebberen en ik knuf 'Staff' dus.
Het bleek een teefje te zijn, wat misschien verklaart waarom Merlijn haar leuk vond ;-) maar goed, hij vind ook weer niet alle teefjes leuk.

Al knuffelend vroeg ik 'aan de hond' ... 'En lieverd, hoe vaak knuffelen de mensen jou onderweg?'... waarop de man mompelt 'nooit ;-(

Dus, Pak-de-Bal, je verhaal slaat zoals gewoonlijk weer 's nergens op. Ze spelen HEUS wel, al is dat niet met jouw Bauke.

Lees dit bericht nog maar een keer over, het is het laatste wat ik aan je terugschrijf; ik heb 't ermee gehad. Misschien ook een idee voor anderen? Ze werkt op het moment alleen maar op mijn zenuwen en dat is niet goed voor mijn hart, zeg maar ;-)

Groetjes,
Suzanne
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Vreemd verhaal, triest wel....
Wel erg maf hoor...De eerste aanval kan ik ergens nog snappen. Hoe goed je ook oppast, je hond kan áltijd losschieten...Dat hebben wij aan den lijve ondervonden toen Quasar een kat te pakken had in onze tuin en de politielijn doormidden trok..

Bij dit soort verhalen ben ik altijd een beetje huiverig, van beide kanten gezien.
Enerzijds heb ik een snackje waar ik altijd mee loop. Als een andere hond kwaad zou willen is ze er zo geweest :jank:

Aan de andere kant loopt Lars altijd met de andere hond, en ook díe kan losschieten. Nou is het bij hem aan de lijn veel geblaf en gegrom, ik weet niet wat hij zou doen als hij echt losschiet. Kleine hondjes doet ie niks, die zijn leuk, dat weet ik.
En net hadden we het erover...Omdat hij áltijd aan de lijn zit; wat doe je als er een grote andere hond los op hem afschiet met slechte bedoelingen?
Voor mij is de enige optie dan de lijn loslaten. Als hij vast blijft weet je zeker dat hij het onderspit delft, als hij los is kan hij zichzelf nog verdedigen...

Nouja, roept altijd dillemma's bij me op, dit soort verhalen.
Afbeelding
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Limanade »

wat susanne zegt klopt..
heb zelf een staff en een bullterrier.. maar als ik bv met iemand sta te praten die een golden bij zich heeft aaien mensen wel de golden maar de staff en bull van mij worden totaal genegeerd..

als ik bv alleen (zonder honden) in het park loop en een staff of bull zie wil ik die meteen aaien.. mensen kijken dan echt zo van: huh..
gewoonweg omdat dit soort honden nooit geaait worden door mensen die het ras niet kennen..
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
billy
Erelid

Anne Panne schreef:wat susanne zegt klopt..
heb zelf een staff en een bullterrier.. maar als ik bv met iemand sta te praten die een golden bij zich heeft aaien mensen wel de golden maar de staff en bull van mij worden totaal genegeerd..

als ik bv alleen (zonder honden) in het park loop en een staff of bull zie wil ik die meteen aaien.. mensen kijken dan echt zo van: huh..
gewoonweg omdat dit soort honden nooit geaait worden door mensen die het ras niet kennen..
Dat is ook zo als je een Zwarte Russische terrier hebt :wink: ze zijn zwart en per definitie dus ook heel erg eng :19:

Groetjes Els
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Moos schreef:
malinois schreef:
Moos schreef:
Maar als je een hond hebt die je juist niet los kunt laten vanwege andere honden, is het wel erg moeilijk om het hierkomen feilloos te trainen.
Quasar komt in huis onmiddelijk als we hem roepen, in de tuin ligt hij vast maar staat hij ook meteen op.
Echter als hij op straat een "trigger" ziet (andere hond, of kat) en hij zou loszijn, dan lukt dat dus niet meer.
En hoe sterk je lijn ook is, je kunt nóóit 100% voorkomen dat hij knapt.

Wij hebben een incident gehad: Quasar lag vast in onze eigen omheinde tuin. Kat kwam ineens de tuin in en stond meteen recht voor Quassie. Die heeft de kat dus flink te pakken gehad. Op het moment dat de kat kon loskomen rende hij weg, Quasar erachteraan, en de nieuwe dikke leren politielijn brak in 2 alsof het een touwtje was.

Exact hetzelfde kan op straat gebeuren. Je kan het hoe dan ook gewoon nooit hélemaal voor zijn helaas.
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Mijn honden zijn ook nog nooit geaaid en daar ben ik wel blij om. Cleo niet, die draait zich in allerlei bochten en ik heb vrijwel nog nooit meegemaakt dat mensen haar spontaan aaiden terwijl ze dat zo graag wil. Maarja ze is zwart en heeft staande oren. Dapper hoeft niet geaaid maar dat doet ook niemand. Eva wel als pup en laat die daar nu net de schruft aan hebben :mrgreen:

Dus het is niet alleen staff en co die niet geaaid worden hoor. Nu willen alleen herdermensen Eva nog wel eens lokken maar die komt dan niet of woeft even dat ze op moeten houden met die onzin :ok:
Afbeelding
Limanade
Zeer actief

billy schreef:

Dat is ook zo als je een Zwarte Russische terrier hebt :wink: ze zijn zwart en per definitie dus ook heel erg eng :19:

Groetjes Els
een wat?? :19:
Afbeelding

Mit
Zeer actief

Zaterdag liep ik langs een man met een prácht van een Amstaff. Dus ik zei ook heel eerlijk dat ik het een prachthond vond. Die man keek me eerst alleen heel raar aan, lachte na 10 seconden halfslachtig en bedankte me toen stralend.
Dat is ergens toch triest?

Onze Dogo wordt ook nooit geaaid op straat, mensen lopen ervoor om.
De enige positieve reactie die ík heb meegemaakt is van een gozer in de straat die naar buiten rende en zei:
"Vet je hebt hem nog steeds, teringgaaf beest zeg. Ik wil er ook 1, maar wel een reu want die zijn stoerder" :roll: :roll:
Dát wil je dan dus ook liever niet...
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Inge O schreef:
MARC_S schreef:
Inge O schreef: dat is omdat er steeds meer stafs gefokt worden waarvan het merendeel door mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn en niet naar de juiste eigenschappen kunnen of willen kijken, laat staan erop selecteren.
niet omdat het niet kan.
Een Amerikaanse stafford mag hier alleen voor de fok gebruikt worden als hij de MAG test heeft gedaan. Er wordt dus wel degelijk geselecteerd op honden ondanks dat misschien Jan en alleman er ooit mee gefokt hebben. Dat is al een behoorlijk stuk minder en dit verhaal is mij verteld door mensen die diep in het staffengebeuren zitten. De hond moet meen ik, maar daar kan ik naast zitten, ook meerdere u-tjes halen. :wink:
ten eerste is dat nog maar heel recent aan de orde dus kan dat nu nog totaal geen invloed hebben op het karakter van een populatie en ten tweede is die hele mag-test op zich al ontzettend discutabel.
los daarvan wordt daarin uiteraard ook amper naar hond-hond-agressie gekeken, dus dat valt helemaal af qua selectie in die richting.
Dan zal het wel aan de slechte fokkers liggen dat de Amstaff hoe langer hoe meer mensagressie toont en hoe langer hoe minder dieragressie :wink: Ik vind het prima alleen hoor ik hele andere verhalen.
Verder staat voor mij vast dat je geen onderdeel van een karakter weg kan fokken zonder dat dat grote invloed heeft op de rest van een karakter :19:
Afbeelding
billy
Erelid

Anne Panne schreef:
billy schreef:

Groetjes Els
Staat er toch :wink: een zwarte russische terrier is een hond :mrgreen:
Zie onderschrift

Groetjes Els
Afbeelding
Mit
Zeer actief

MARC_S schreef:
Inge O schreef:
MARC_S schreef:
Inge O schreef: dat is omdat er steeds meer stafs gefokt worden waarvan het merendeel door mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn en niet naar de juiste eigenschappen kunnen of willen kijken, laat staan erop selecteren.
niet omdat het niet kan.
Een Amerikaanse stafford mag hier alleen voor de fok gebruikt worden als hij de MAG test heeft gedaan. Er wordt dus wel degelijk geselecteerd op honden ondanks dat misschien Jan en alleman er ooit mee gefokt hebben. Dat is al een behoorlijk stuk minder en dit verhaal is mij verteld door mensen die diep in het staffengebeuren zitten. De hond moet meen ik, maar daar kan ik naast zitten, ook meerdere u-tjes halen. :wink:
ten eerste is dat nog maar heel recent aan de orde dus kan dat nu nog totaal geen invloed hebben op het karakter van een populatie en ten tweede is die hele mag-test op zich al ontzettend discutabel.
los daarvan wordt daarin uiteraard ook amper naar hond-hond-agressie gekeken, dus dat valt helemaal af qua selectie in die richting.
Dan zal het wel aan de slechte fokkers liggen dat de Amstaff hoe langer hoe meer mensagressie toont en hoe langer hoe minder dieragressie :wink: Ik vind het prima alleen hoor ik hele andere verhalen.
Verder staat voor mij vast dat je geen onderdeel van een karakter weg kan fokken zonder dat dat grote invloed heeft op de rest van een karakter :19:
Sorry dat ik even meepost, heb er misschien te weinig kijk op, maargoed.

Ligt het misschien niet gewoon aan sommige fokkers? Mijn ex zwager was echt zo'n enorme boom van een vent, FC Utrecht was tha bomb, nouja, echt een typische vent.
Hij had Engelse Staffs en liep daar ook shows mee omdat hij wilde fokken.
Maar de Amstaff had niks goeds in zijn ogen, vanwege "het volk" wat ermee liep.
Als er een vechtpartij was was het natuurlijk de schuld van die Amstaffs, en de baasjes gingen ook nog ff op de vuist met elkaar.

Ik vermoed dat dit heel onrealistisch is hoor, heb me ook kapot zitten ergeren. Maar zijn het juist niet mensen als bijvoorbeeld mijn ex zwager die een ras naar de klote helpen omdat zijn ras hét ras is en het precies zo stoer en wreed moet zijn als hij voor ogen heeft?
Afbeelding
Limanade
Zeer actief

billy schreef:
Anne Panne schreef:
billy schreef:

Groetjes Els
Zie onderschrift

Groetjes Els
haha ja sorry had nog nooit van dat ras gehoord.. zo leer je steeds weer een beetje bij he :mrgreen:
mooi beessie trouwens :ok: zou hem zo aaien hoor als ik hem tegen kom :wink:
Afbeelding

billy
Erelid

Anne Panne schreef:
billy schreef:
Anne Panne schreef:
billy schreef: Dat is ook zo als je een Zwarte Russische terrier hebt :wink: ze zijn zwart en per definitie dus ook heel erg eng :19:

Groetjes Els
Zie onderschrift

Groetjes Els
haha ja sorry had nog nooit van dat ras gehoord.. zo leer je steeds weer een beetje bij he :mrgreen:
mooi beessie trouwens :ok: zou hem zo aaien hoor als ik hem tegen kom :wink:
Hihihi en Freek vind het dat wel leuk :ok:

Groetjes Els
Afbeelding
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

Hier nog een foto van zo,n Stafford teef die niet normaal zou kunnen spelen. { foto van een dik jaar terug vind even geen andere, heeft inmiddels een stuk meer volume}
Harley is al vanaf pup mijn oppas hond, en speelt al 3 jaar leuk met diverse honden in de buurt, en ja ze is behoorlijk ruw, ze mag van mij daarom ook niet met elke hond spelen.
Als Sjors en zij het op de heupen hebben en spelen gaat dat gepaard met een hoop lompheid en gebrul, maar er is nog nooit 1 druppel bloed gevloeid.
Sommige mensen worden daar heel bang van :U:

Afbeelding
Burnie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Burnie »

Madison schreef:
gotcha schreef:En waarom afwachten of het een pitbullachtige is of niet.Maakt toch niet uit :19:
Deze hond moest direct een spuit gekregen hebben.Nu eerst in een asiel,wat denken ze wel lekker terug plaatsen in een gezin :idea:
Ja inderdaad, echt super stom, dat beest moeten ze lekker afmaken. En ja, weer een staffordje :wink:
:boos: Het zijn de "bazen" en "nieuwe bazen" van die stafford-achtige die op hun fl&kker moeten krijgen :boos: ZIJ moeten op hun hond letten
Wat een rotverhaal....
Limanade
Zeer actief

Burnie schreef:
Madison schreef:
gotcha schreef:En waarom afwachten of het een pitbullachtige is of niet.Maakt toch niet uit :19:
Deze hond moest direct een spuit gekregen hebben.Nu eerst in een asiel,wat denken ze wel lekker terug plaatsen in een gezin :idea:
Ja inderdaad, echt super stom, dat beest moeten ze lekker afmaken. En ja, weer een staffordje :wink:
:boos: Het zijn de "bazen" en "nieuwe bazen" van die stafford-achtige die op hun fl&kker moeten krijgen :boos: ZIJ moeten op hun hond letten
Wat een rotverhaal....
nou idd zeg.. jeetje mina wat zullen er veel honden afgespoten worden na het bijten of doodbijten van een andere hond..
een malthezer is geen 'tegenpartij' voor een stafford of een ander ras van dat soort formaat.. dus is de kans veel groter dat de malthezer dood gebeten word.. of dat nou bewust of onbewust is gegaan door de tegenpartij..

als mijn hond (bullterrier) in gevecht komt met een chiwafwaf is de kans ook erg groot dat de chiwafwaf het aflegt..
als mijn hond met een soort genoot in gevecht komt is die kans onwijs klein dat het een dodelijke afloop heeft..

en als mijn hond een andere doodbijt zou ik haar nooit af laten maken.. maar er alles aan doen om het een volgende keer te voorkomen
Afbeelding

Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

Nanna schreef:
Yv*nn schreef:Zo ken ik er nog wel een paar, ik schaar dat onder stemmingmakerij Nanna.
Dan maar stemmingmakerij :19: Alsof IK die maltezers heb doodgebeten.
Ik had het bericht óók geplaatst als een Barsoi dit op zijn geweten had.
Maar omdat het een Staffachtige is mag het niet omdat die al genoeg in een slecht daglicht staan?
Ik bepaal overigens altijd nog zelf wat ik plaats, dat hoef ik me door jou niet te laten voorschrijven. Dan lees je het maar niet.
Tuurlijk Nanna :blah: { Tja en wie ben IK nou helemaal, om jou van enige partijdigheid en stemmingmakerij te durven betichten???}
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”