Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heeft er iemand, zin, tijd en puf om voor mij iets in elkaar te fröbelen?
Ik zou graag onderstaande foto's naast elkaar willen hebben,
maar met een maximum van 762 pixels breed en 165 hoog.
Alvast hartelijk bedankt
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Wat een prachtige onderschriften worden er hier gemaakt zeg. Ben zelf ook wel eens aan het fröbelen maar het lukt mij voor geen meter. Vooral het formaat wil niet lukken.
Misschien is hier iemand die er voor mij een mooi onderschrift van kan maken?
Dit is mijn hondje Spickey 10 weken oud
9 maanden
en zijn nieuwe vriendinnetje Laika 9 weken oud de binnenkort bij ons komt wonen.
Frederique schreef:Heeft er iemand, zin, tijd en puf om voor mij iets in elkaar te fröbelen?
Ik zou graag onderstaande foto's naast elkaar willen hebben,
maar met een maximum van 762 pixels breed en 165 hoog.
blacky schreef:Wat een prachtige onderschriften worden er hier gemaakt zeg. Ben zelf ook wel eens aan het fröbelen maar het lukt mij voor geen meter. Vooral het formaat wil niet lukken.
Of je het mooi vindt, weet ik niet, maar een probeersel:
blacky schreef:Wat een prachtige onderschriften worden er hier gemaakt zeg. Ben zelf ook wel eens aan het fröbelen maar het lukt mij voor geen meter. Vooral het formaat wil niet lukken.
Of je het mooi vindt, weet ik niet, maar een probeersel:
Ja ik vind hem helemaal mooi, vooral omdat je mijn hobby en mijn beroep samen hebt gebracht in mijn onderschrift. Dank je wel hoor.
Even een vraag aan de crea's ik heb een slide show maar wil daar muziek onder zetten ehhh dat werkt hoe? :N:
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
*edit* Het door MovieMaker gemaakte *mswmm-bestand opslaan op je computer. Ga naar de map waar het opgeslagen is en upload het .wmv-bestand naar YouTube.
Maar er komt vast nog wel iemand langs die dat vaker heeft gedaan. Succes in elk geval!