sorry hoor maar wat een slap gezwans ik heb het over lance en niet jip, en nee zoas je heb kunnen lezen zeg ik ook niet dat lance perfect is maar wel dichter bij de standaard staat , die hond klopt in mijn optiek niet maar nog marc nog jij nemen het listig niet mee, en titels halen in amerika is niet moelijk je krijg immers al punten als je de ring in stapt.Martijn schreef:Wat laten jullie je in de kaarten kijken zeg.
Eerst bevestigen dat het ras totaal kapot is en dan verder gaan over wat je mooi vindt en dat dat belangrijker is dan functie.
Zie je een keer een hond die het wel goed doet, ga je over de standaard zeiken. Wordt vastgesteld dat er een hele serie internationale keurmeesters hem wél vinden voldoen dan is het je smaak weer niet.
Maar wel massaal je eigen honden op gaan zitten hemelen waarvan de een nog koehakkiger, overbouwder en ongebalanceerder is dan de ander.
Laten we eerlijk zijn. De enige treden dat deze hond niet de ster van dit forum is is omdat hij niet van jullie is. Heel, heel erg flauw.
mol