Ja en ik denk dat ik er eentje ga houden, die met het stipje op haar kopjeTamara/Bayko schreef:Zijn dat je eigen pupjes, Maryanne?

Moderator: moderatorteam
Ja en ik denk dat ik er eentje ga houden, die met het stipje op haar kopjeTamara/Bayko schreef:Zijn dat je eigen pupjes, Maryanne?
Dit wordt mijn nieuwe aanwinst:Nanna schreef:We willen wèl foto'sMaartje schreef: Inmiddels zijn we bijna een jaar verder sinds ik dit schreef. En er komt toch dit jaar al een puppy bij. Over ruim twee weken komt er een Markiesje bij. Het echte aftellen kan beginnen!
Het nestje van Malinka.Fotogravinnetje schreef:Waar komt je Markiesje vandaan? (ben niet nieuwsgierig, hoor, wil het alleen graag wetenMaartje schreef:Inmiddels zijn we bijna een jaar verder sinds ik dit schreef. En er komt toch dit jaar al een puppy bij. Over ruim twee weken komt er een Markiesje bij. Het echte aftellen kan beginnen!Maartje schreef:Dit jaar ben ik helaas van 3 naar 2 honden terug gegaan. Lupa is nu anderhalf en is in gedrag nog heel erg een jonge hond, dus die moet nog wel wat meer volwassen worden. Het gaat tussen mijn twee honden heel goed, ik vind twee wel zo praktisch en ik kan nog wel een aantal redenen bedenken om het niet te doen.
Maar ik sta voor de zekerheid al wel ruim een jaar op een wachtlijst voor een pup. Qua wachttijd ben ik daarmee bijna aan de beurt. Toch denk ik op dit moment dat het 2019 of 2020 gaat worden voor ik aan een pup toe ben, maar ik sluit ook niets uit.
Voorlopig geniet ik van mijn tweetal!)
Ah, van de Tsjechische nieuwkomer dus. De papa is een volle broer van een van Elco's opa'sMaartje schreef:Het nestje van Malinka.Fotogravinnetje schreef:Waar komt je Markiesje vandaan? (ben niet nieuwsgierig, hoor, wil het alleen graag wetenMaartje schreef:Inmiddels zijn we bijna een jaar verder sinds ik dit schreef. En er komt toch dit jaar al een puppy bij. Over ruim twee weken komt er een Markiesje bij. Het echte aftellen kan beginnen!Maartje schreef:Dit jaar ben ik helaas van 3 naar 2 honden terug gegaan. Lupa is nu anderhalf en is in gedrag nog heel erg een jonge hond, dus die moet nog wel wat meer volwassen worden. Het gaat tussen mijn twee honden heel goed, ik vind twee wel zo praktisch en ik kan nog wel een aantal redenen bedenken om het niet te doen.
Maar ik sta voor de zekerheid al wel ruim een jaar op een wachtlijst voor een pup. Qua wachttijd ben ik daarmee bijna aan de beurt. Toch denk ik op dit moment dat het 2019 of 2020 gaat worden voor ik aan een pup toe ben, maar ik sluit ook niets uit.
Voorlopig geniet ik van mijn tweetal!)
Bilbo, Gandalf, Samwise, Aragorn, Pippinalm@ schreef:Goulash vind ik wel een goeieik zit hier ook nog steeds te tobben over een naam. Wat past nou goed bij Frodo? En nee geen Frits
Ik kan het nog terugdraaien, een week Gimli roepen en hij weet niet beterManuma schreef:Bilbo, Gandalf, Samwise, Aragorn, Pippinalm@ schreef:Goulash vind ik wel een goeieik zit hier ook nog steeds te tobben over een naam. Wat past nou goed bij Frodo? En nee geen Frits
(lord) Elrond, Boromir of zoals de dwerg: Gimli! Al had dat laatste beter bij jouw rode Frodo gepast haha!
Maartje schreef:
Dit wordt mijn nieuwe aanwinst:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja dat dacht ik ook maar deze is wel heel schattigfenneke schreef:Ik dacht dat markiezen altijd zwart warenmaar zo'n bontje is ook wel erg leuk
Ja klopt, wel gecastreerd maar nog steeds macho op zijn tijdalinelaila schreef:Die van jou is ook een reu he? Weet niet of ik daar een reu bij zou plaatsen eerlijk gezegd. Jack vindt spelen wel leuk, maar samenleven met een andere reu is toch anders..welshwitch schreef: Op dit moment zit er in het asiel in Beilen een leuk husseltje van 3,
Nanna schreef:Als je wilt dat ze gaan spelen zou ik er nooit een reu bij zetten. Een teefje is dan veel leuker.welshwitch schreef:Ja klopt, wel gecastreerd maar nog steeds macho op zijn tijdalinelaila schreef:Die van jou is ook een reu he? Weet niet of ik daar een reu bij zou plaatsen eerlijk gezegd. Jack vindt spelen wel leuk, maar samenleven met een andere reu is toch anders..welshwitch schreef: Op dit moment zit er in het asiel in Beilen een leuk husseltje van 3,
Eens. Reu-teef is echt het leuksteNanna schreef:Als je wilt dat ze gaan spelen zou ik er nooit een reu bij zetten. Een teefje is dan veel leuker.welshwitch schreef:Ja klopt, wel gecastreerd maar nog steeds macho op zijn tijdalinelaila schreef:Die van jou is ook een reu he? Weet niet of ik daar een reu bij zou plaatsen eerlijk gezegd. Jack vindt spelen wel leuk, maar samenleven met een andere reu is toch anders..welshwitch schreef: Op dit moment zit er in het asiel in Beilen een leuk husseltje van 3,
Maeve schreef:Eens. Reu-teef is echt het leuksteNanna schreef:Als je wilt dat ze gaan spelen zou ik er nooit een reu bij zetten. Een teefje is dan veel leuker.Zeker bij die Russelltjes die niet vies zijn van een potje matten
Ja we fokken speciale exemplaren, je hebt tegenwoordig kortsnuiten, kortpoten, staartlozen en wij hebben driepoten, heel uniekNanna schreef:Hij mist een voorpoot
kloesje schreef:
Pootje is weer terecht
TeckelTamara81 schreef:Ook ik ben voorzichtig aan het brainstormen voor een hond erbij. Inmiddels ben ik eruit dat ik toch heel graag een teef erbij wil; ik vind teefjes toch iets makkelijker dan reutjes. (minder kans op patserig gedrag en markeren tegen elke boom).
En omdat ik zo verliefd ben op terriërs (vooral de Jack Russell) zoek ik naar een leuke boomer met een vleugje terriër. Of een Jack Hussell met veel genen van andere rassen.
En ze moet klein zijn, rond de 5 a 6 kilo. Liefst een pup; of een sociale jonge hond.
In ieder geval ben ik rustig aan het rondkijken en aan het nadenken wat wel of niet zal passen bij mij en Lanai.
Stomme vraag maar waarom wordt zowel op moeder als dochter de zelfde reu gebruikt. Is hij zo speciaal of zo?Nanna schreef:Ja, alhoewel ik het ergens ook wel heel jammer vind want ik ben ook dol op wit.Zinodo schreef:Jaaa Nanna wat leuk!!Ik vind de Maszkos fakó prachtig en inderdaad stukken makkelijker in onderhoud dan wit.
Maar het is gewoon niet praktisch voor mij.
Dit is trouwens een soort van 'poster' van de a.s. moeder. De reu bovenaan (Pocak) is een nestbroer van Bakkie dus het zit nog dichterbij dan ik dacht
Mocht er niks voor me bij zitten (ik wil een mf teef) dan heb ik nog een kans want de dochter van Sudarka is ook gedekt, door dezelfde reu. En ook die moet in juli bevallen.
Ik stem ook voor een Whippet!Brindlecardi schreef:Kan je geen crème whippet erbij nemen?