Frodootje... 1 weekje?, die is zo voorbijalm@ schreef:Ik duimwat leuk, ben benieuwd naar een foto. Nog één weekje en ik kan Frodootje ophalen
Spannend
Moderator: moderatorteam
Frodootje... 1 weekje?, die is zo voorbijalm@ schreef:Ik duimwat leuk, ben benieuwd naar een foto. Nog één weekje en ik kan Frodootje ophalen

Wat leukThomas schreef:Ik mag me hier ook melden!Bailey krijgt er een vriend(innet)je bij.
Ik heb nu net de vrijkaart gekregen, dus nu wordt het oriënteren wat voor ras ik graag wil. Het is zo lastig.![]()
Misschien wordt deze aanwinst nog niet mijn 'eigen hond', maar een gezinshond. In dat geval komt er gewoon een labradorpupje!
(het enige verschil is dat ik de hond wel of niet meeneem wanneer ik het huis uit ga.)

Da's goed hoor, breng maar langs.alm@ schreef:Wat leukThomas schreef:Ik mag me hier ook melden!Bailey krijgt er een vriend(innet)je bij.
Ik heb nu net de vrijkaart gekregen, dus nu wordt het oriënteren wat voor ras ik graag wil. Het is zo lastig.![]()
Misschien wordt deze aanwinst nog niet mijn 'eigen hond', maar een gezinshond. In dat geval komt er gewoon een labradorpupje!
(het enige verschil is dat ik de hond wel of niet meeneem wanneer ik het huis uit ga.)ik zou een Frodootje nemen, past prima bij Bailey

Graag! Hij heeft in een onbewaakt ogenblik een hapje uit de bank genomenThomas schreef:Da's goed hoor, breng maar langs.alm@ schreef:Wat leukThomas schreef:Ik mag me hier ook melden!Bailey krijgt er een vriend(innet)je bij.
(het enige verschil is dat ik de hond wel of niet meeneem wanneer ik het huis uit ga.)ik zou een Frodootje nemen, past prima bij Bailey

Kan nooit groot zijn dat hapje. Dus goed te verbergenalm@ schreef:Graag! Hij heeft in een onbewaakt ogenblik een hapje uit de bank genomenThomas schreef:Da's goed hoor, breng maar langs.alm@ schreef:Wat leukThomas schreef:Ik mag me hier ook melden!Bailey krijgt er een vriend(innet)je bij.
![]()
alm@ schreef:Graag! Hij heeft in een onbewaakt ogenblik een hapje uit de bank genomenThomas schreef:Da's goed hoor, breng maar langs.alm@ schreef:Wat leukThomas schreef:Ik mag me hier ook melden!Bailey krijgt er een vriend(innet)je bij.
![]()

Ik had een vooruitziende blik. Mede door een verhuizing is er na een paar weken 2 honden er toch weer een pup bij gekomen. Border Collie Lupa is nu ruim 11 weken.Maartje schreef:Binnen niet te lange termijn zal ik helaas van 3 naar 2 honden gaan. Daar wil in het in principe bij houden, maar als ik tegen een heel leuk hondje aan loop, weet ik niet hoe lang het goed blijft gaan met dat voornemen. Dus misschien.
Dankjewel! Het weekend van de dekking was ook heel spannend en super leuk nieuws om te horen dat het gelukt was. Nu wel even balen want de kans dat er 3 teefjes bij zitten is niet zo heel groot... maar goed, Skye kwam uit een nest met 3 reutjes en een teef dus het kan natuurlijk wel.Leonie. schreef:Ik duim mee
Ik zit zelf nog steeds te wachten op bericht over een geslaagde dekking.
Spannend! Ik ben benieuwd*Skye* schreef: Eeeennnnn... ik heb net contact gehad met de fokker aangezien het vandaag de uitgerekende datum is. Ze verwacht dat de bevalling binnen nu en 24u gaat beginnen ivm temperatuurdaling.
Duimen jullie allemaal mee voor goed nieuws?
De teef begon eind januari al loops te worden, haha! Maar ze neemt altijd een aanloop zegt de fokker. Ze verwachtte dat de dekking eind februari zou zijn, maar heb tot nu toe niets gehoord. Weet ook niet of ze gelijk zou mailen hoor, misschien wacht ze tot ze zeker weten dat de teef drachtig is.*Skye* schreef: Spannend ook voor jou zeg! Wanneer weten ze het?
Spannend! En wat ben je mega geduldig! Ik heb iedere keer een berichtje gestuurd als er iets was. En dan niet in de zin van; en? Is het gelukt? Maar meer; Succes met de dekking en ik ga duimen dat alles goed gaat.Leonie. schreef:De teef begon eind januari al loops te worden, haha! Maar ze neemt altijd een aanloop zegt de fokker. Ze verwachtte dat de dekking eind februari zou zijn, maar heb tot nu toe niets gehoord. Weet ook niet of ze gelijk zou mailen hoor, misschien wacht ze tot ze zeker weten dat de teef drachtig is.*Skye* schreef: Spannend ook voor jou zeg! Wanneer weten ze het?
Ik ben er al vanaf eind 2012 mee bezig, dus die paar dagen/weken/maanden extra...*Skye* schreef: Spannend! En wat ben je mega geduldig!
Dat kan er ook nog wel bij dan!Leonie. schreef:Ik ben er al vanaf eind 2012 mee bezig, dus die paar dagen/weken/maanden extra...*Skye* schreef: Spannend! En wat ben je mega geduldig!