Niet om Jones op zich hoor, dat absoluut niet!
Het is een heerlijk hondje, heel werklustig nu al en daarnaast een hele uitdaging door een flinke doses pit.
Hij hoort er inmiddels helemaal bij, we leren elkaar nu echt goed kennen en hij is nu al niet meer weg te denken uit mijn leven
Waar ik dan zo van baal?
Jones heeft maar 1 ingedaalde testikel.
Toen ik Jones ophaalde was hij natuurlijk enorm mini, er was nog nauwelijks iets voelbaar maar volgens de DA zou dit nog wel komen en duidelijker voelbaar worden.
Dat geloofde ik zelf ook wel, bij het hele nest was het trouwens nog erg miniscuul/lastig te voelen.
En ja hoor, binnen een paar dagen verscheen er een minibal.
Goed, even wachten op de volgende dus... maar vooralsnog niets!
Hij is ook nergens te voelen verder
Het maakt hem absoluut niet minder dierbaar maar dit betekent wel dat we geen wedstrijden kunnen gaan lopen
Zoals ik al zei is hij me nog steeds even dierbaar, ik heb voor dit hondje gekozen dus hij blijft lekker hier, ook al is hij dus niet wedstrijdgeschikt.
Maar goed, het is wel even flink balen, natuurlijk zijn mijn honden ook gewoon mijn maatjes maar de sport behoort toch ook wel tot de redenen van aanschaf.
Ik hoor overal dat de kans erg klein is dat zijn balletje nu nog in gaat dalen dus ik vestig mijn hoop er niet meer op.
Dus ik ga hem tegen die tijd lekker klaarstomen voor de jachtpraktijk en daarnaast wil ik tegen die tijd gaan kijken of hij behendigheid leuk vindt.