dan ben je nu te laatsilvester schreef:**aangepast door moderator**
Edit, voordat ze me bannen ben ik weg hier.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
OFF TOPIC Verzamelaars.?
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: OFF TOPIC Verzamelaars.?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Dit topic is precies de reden waarom ik me de laatste maanden eigenlijk nog zelden laat zien op dit forum. 

- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
oh ohmalinois schreef:dan ben je nu te laatsilvester schreef:**aangepast door moderator**
Edit, voordat ze me bannen ben ik weg hier.

Ke-risis zeg 

Oh, wat heb ik gelachen in dit topic, heerlijk!
Ik hik nog na

-
- Zeer actief
oh, dat is fijn voor jeMelanie 74 schreef:![]()
Ik hik nog na

Omdat ze mee mag kijken onder alma haar naam natuurlijkLongFields schreef:Hoe kom jij toch zo goed op de hoogte van al dit soort zaken Tineke?tineke schreef:Joh hou toch op ,je deed me denken aan een deelnemer van een quizje ,die rollen ook door de stront om een prijs te krijgen.Muk schreef:Slijmen? Lol, nee, slijmen heb ik hier nog nooit gedaan, tenzij jij misschien een compliment (als ik dat al eens heb gegeven aan de mods?) slijmen vindt. Daarin verschillen wij dan van mening.tineke schreef: Nou je hebt anders aardig lopen slijmen en lopen te leuren met je veranderde zelf en nee toen was je niet kritisch naar de mods toe ,je kuste de grond nog net niet waar ze liepen tot je niet gekozen werd en jij weer je eigen gezellige zelf werd![]()
Is dat mode trouwens het woord zuurpruimik zal me eens gaan beraden op een troetelnaampje voor jou
![]()
Ik vond het in ieder geval een behoorlijk dec(f)orumverlies om te zien.
Oh en je was ook een voorstander van de 24 uurs ban ,alles om maar in het team en de modhoek te komen ,maar helaas pindakaas.
Ik geloof dat ik de helft nog niet meekrijg van wat er hier op het forum allemaal speelt. Godzijdank trouwens.

Loek schreef:oh, dat is fijn voor jeMelanie 74 schreef:![]()
Ik hik nog na

aso en aso bij elkaar, nou klinkt als een match made in heaven 

Ja en straks mag ik ook de banknop hanteren dus kijk maar uitFafo schreef:
Omdat ze mee mag kijken onder alma haar naam natuurlijk

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Pardon?????????????Fafo schreef:

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.Fafo schreef:Omdat ze mee mag kijken onder alma haar naam natuurlijkLongFields schreef:Hoe kom jij toch zo goed op de hoogte van al dit soort zaken Tineke?
Ik geloof dat ik de helft nog niet meekrijg van wat er hier op het forum allemaal speelt. Godzijdank trouwens.
heb je teamviewer geinstalleerd?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:

- alm@
- moderator
Asta schreef:heb je teamviewer geinstalleerd?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:

-
- Zeer actief
Is dat zo raar gedacht gezien alle info waar Tineke Muk mee om de oren sloeg?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:
Nou inderdaadMit schreef:Volgens mij is er iemand die harder moet nadenken dan Smoek. Eigenlijk.Asta schreef:jeetje silvester de meeste rellers doen tenminste ook op een positieve manier mee, jij ben echt niet goed snik met je denigrerende opmerkingen
Bizar. Lars is niet subtiel maar ik zou me kapot schamen voor zo'n vent zeg

Ja, dat is raar gedacht. Maar wellicht in de wereld van stollen en trollen heel normaal..Loek schreef:Is dat zo raar gedacht gezien alle info waar Tineke Muk mee om de oren sloeg?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:
-
- Zeer actief
Ik zou het niet weten MarionMarion. schreef:Ja, dat is raar gedacht. Maar wellicht in de wereld van stollen en trollen heel normaal..Loek schreef:Is dat zo raar gedacht gezien alle info waar Tineke Muk mee om de oren sloeg?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:

favo wie is dat?alm@ schreef:Asta schreef:heb je teamviewer geinstalleerd?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:
Omdat ze mee mag kijken onder alma haar naam natuurlijk't wel een zuur lachje hoor
als je naast me had gestaan favo had je een ouderwetsch pak vor je broek gehad

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Volgens mij is alles wat Tineke schreef wel ergens terug te lezen op het forum.Loek schreef:Is dat zo raar gedacht gezien alle info waar Tineke Muk mee om de oren sloeg?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:
Ik vind het ook erg grof naar Alma toe om te suggereren dat zij haar account uitleent.

- alm@
- moderator
Ja dat is raar gedacht. Tineke heeft niets meer of minder gezegd dan dat ze op het forum gelezen heeft.Loek schreef:Is dat zo raar gedacht gezien alle info waar Tineke Muk mee om de oren sloeg?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:

-
- Zeer actief
Ach moderators zijn ook maar mensen hoor, dat is de afgelopen dagen hier wel knap duidelijk geworden dus ook hun is niets vreemd. Overigens geloof ik het niet maar ik kan de logica wel volgen.Branka schreef:Volgens mij is alles wat Tineke schreef wel ergens terug te lezen op het forum.Loek schreef:Is dat zo raar gedacht gezien alle info waar Tineke Muk mee om de oren sloeg?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:
Ik vind het ook erg grof naar Alma toe om te suggereren dat zij haar account uitleent.
Excusesalm@ schreef:Asta schreef:heb je teamviewer geinstalleerd?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:
Omdat ze mee mag kijken onder alma haar naam natuurlijk't wel een zuur lachje hoor
als je naast me had gestaan favo had je een ouderwetsch pak vor je broek gehad

Edit: was overigens niet echt een serieuze opmerking. Vandaar de smiley erachter

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Klopt Loek, nergens beweert dat we geen mensen zijn. Maar dan nog vind ik het een misplaatste opmerking. En je gelooft het niet? Misschien meteen dat zeggen i.p.v. het voor Fafo opnemen dat het een begrijpelijke opmerking is?Loek schreef:Ach moderators zijn ook maar mensen hoor, dat is de afgelopen dagen hier wel knap duidelijk geworden dus ook hun is niets vreemd. Overigens geloof ik het niet maar ik kan de logica wel volgen.

-
- Zeer actief
hahahaha je voelde de klappen al aankomen fafoFafo schreef: ExcusesHet was zomaar een gedachten. Ik vind dat Tineke wel erg veel weet over bepaalde zaken
Maar het was niet de bedoeling iemand ergens van te beschuldigen.
Edit: was overigens niet echt een serieuze opmerking. Vandaar de smiley erachter

Voor iemand die beweerd dat ze het zo ongelofelijk druk heeft met haar leven weet ze inderdaad wel heel erg veel

- alm@
- moderator
Fafo schreef:
ExcusesHet was zomaar een gedachten. Ik vind dat Tineke wel erg veel weet over bepaalde zaken

Niet helemaal. Maar Tineke kan ook 1 + 1 optellen. En dat kunnen meerdere mensen hieralm@ schreef:Ja dat is raar gedacht. Tineke heeft niets meer of minder gezegd dan dat ze op het forum gelezen heeft.Loek schreef:Is dat zo raar gedacht gezien alle info waar Tineke Muk mee om de oren sloeg?alm@ schreef:Pardon?????????????Fafo schreef:
-
- Zeer actief
Dat ik het niet geloof wil niet zeggen dat ik de opmerking niet begrijp, na alles wat hier de laatste dagen voorgevallen is richting bepaalde mensen ontbreekt er wat vertrouwen richting moderators. Sterker nog, ik vind het schandalig hoe Smoek behandeld is dus nee, ik ga het beslist niet voor wie dan ook opnemen, denk er het mijne van!Branka schreef:Klopt Loek, nergens beweert dat we geen mensen zijn. Maar dan nog vind ik het een misplaatste opmerking. En je gelooft het niet? Misschien meteen dat zeggen i.p.v. het voor Fafo opnemen dat het een begrijpelijke opmerking is?Loek schreef:Ach moderators zijn ook maar mensen hoor, dat is de afgelopen dagen hier wel knap duidelijk geworden dus ook hun is niets vreemd. Overigens geloof ik het niet maar ik kan de logica wel volgen.
Haha nou daar ben ik niet zo bang voor hoor. Dan ga ik wel even wat anders doen dan forummen
Maar het was meer grappig bedoeld dan serieus. Als ik het meende ging ik er echt wel over door hoor
Ik vond silvester zijn uitlatingen schokkender eigenlijk

Ik vond silvester zijn uitlatingen schokkender eigenlijk

alm@ schreef:Fafo schreef:
ExcusesHet was zomaar een gedachten. Ik vind dat Tineke wel erg veel weet over bepaalde zaken