Ja, dat was wel even sneu.
Vandaag wat leukere momenten

Hij was vandaag eerder dan Skadi in de werkkamer, en ging vlug op haar plek liggen, bij mij onder het bureau. Ik was benieuwd wat Skadi zou doen, en hield het met een half oog in de gaten.
Ze ging met een diepe steun onder het bureau van man liggen. Peinzend naar Cayuga kijkend.
Een halve minuut later sprong ze opeens overeind en vloog naar de huiskamer.
Ik verwachtte dat er iemand langs kwam of zo. Cayuga ook. Die ging vlot achter haar aan. Yay! Er gebeurd wat!
Maar inplaats van het blafconcert dat ik verwachtte kwam Skadi snel teruglopen en ging bij mij onder het bureau liggen
Hoebedoellu, honden liegen niet?
Overigens kwam ik er toen achter dat er best twee herders en een voetensteun onder mijn bureau passen. Cayuga ging gewoon aan de andere kant onder het bureau liggen. Het wás even wurmen, maar uiteindelijk kreeg hij het toch voor elkaar.
Ook heeft hij in de gaten dat het niet gewaardeerd wordt als hij zich er tussen komt wringen als ik met Skadi aan het knuffelen ben. Ik stuur hem dan weg, en Skadi gromt (terecht imo) tegen hem. Maar ja. Je wil er wél bij zijn....
Vandaag had hij er wat op gevonden
Skadi lag op de bank, en ik knuffelde haar. Komt Cayuga achter me zitten, met zijn hele gewicht tegen mijn rug aan
Skadi keek, maar zei niks. Die vond het net kunnen.
Ik heb er ook niks van gezegd. Ik vond het wel creatief gevonden, en dat mógen honden van mij.