Mwah, Kees heeft zelf ooit gezegd dat hij voor t geld foktMiezemuis schreef:laster ook.....
edit: quoten ging mis
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
eindelijk is het zover! yuki is er :) foto's pagina 3
Moderator: moderatorteam
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: eindelijk is het zover! yuki is er :) foto's pagina 3
- Browny
- Zeer actief
ik vraag mij oprecht af waarom mensen door blijven zeuren als op pagina 2 al is verteld dat wij er verder niet over uitweiden, maar nieuwsgierigheid gaat kennelijk erg verMaeve schreef:In dat geval vraag ik me oprecht af waarom er geen andere optie was dan het hondje zo vroeg weg te doen.frank1985 schreef:Je aannames kloppen niet.Maeve schreef:Ik snap dat jullie de details niet gaan geven maar dan gaan mensen wel gissen inderdaad. Maar hoe dan ook komt het op mij over dat het geen goede timing was voor een nest en daardoor dingen niet goed gaan en Yuki eerder weg ging. *aangepast door moderator, info vethoek verwijdertzeg ik op mijn beurt: waarom is dat nest er gekomen?frank1985 schreef: De dracht afbreken? Waarom?
Geloof me. Ik heb heel veel contact met Kees. De dracht afbreken is toch helemaal niet aan de orde.
Er worden verhalen gemaakt hoor
Dat heb ik nu al een paar keer aangegeven.
Natuurlijk zit en zat Kees privé kut. Maar dat heeft verder geen invloed op het krijgen en " opvoeden " van dit nest gehad. Zullen we stoppen met deze vreemde verhalen maken

- dagmar88
- Zeer actief
frank1985 schreef: Je aannames kloppen niet.
Natuurlijk zit en zat Kees privé kut. Maar dat heeft verder geen invloed op het krijgen en " opvoeden " van dit nest gehad. Zullen we stoppen met deze vreemde verhalen maken
Ja, dat krijg je wanneer je bewust zo vaag blijft.
-
Melanie 74
Hij wist van te voren dat hij in een kutsituatie zat, zelf zou ik het niet afwachten tot het laatste moment en zou eerder op zoek zijn gegaan. Hij heeft het toch over zichzelf afgeroepen, maar omdat velen gezellig bij hem langs komen en hem persoonlijk kennen mag hier niet kwaads over BP. Gezegd worden, omdat de waarheidbpijn doet zekers?
Zoals Susanne het heeft gedaan met "Dikkie Dik" dat is voor mij wel een serieuse en verantwoorde fokster die echt hart heeft voor haar honden. En zo hoort het ook.
Niet gewoon met amper 6,5 week de deur uit doen omdat je situatie uitzichtloos is.
Ik gun jullie het hondje, dat is het niet.
Zoals Susanne het heeft gedaan met "Dikkie Dik" dat is voor mij wel een serieuse en verantwoorde fokster die echt hart heeft voor haar honden. En zo hoort het ook.
Niet gewoon met amper 6,5 week de deur uit doen omdat je situatie uitzichtloos is.
-
roasri
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): friese stabij x
- Aantal honden: 1
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Geen nieuwsgierigheid, ik ben helemaal niet op zoek naar sensatie. Maar ik probeer het een beetje te begrijpen en dat lukt me niet echtBrowny schreef: ik vraag mij oprecht af waarom mensen door blijven zeuren als op pagina 2 al is verteld dat wij er verder niet over uitweiden, maar nieuwsgierigheid gaat kennelijk erg ver
-
pepim
- Zeer actief
Ok ik snap het, ik heb het wat apart geformuleerdrenee-uk schreef:nee een slag in de ruimte lullen, meten met 26 maten en niet staan voor wat je zegt, dát bedoel ik!pepim schreef:Met liefde bedekt bedoel je Renée?renee-uk schreef:als het niet zo treurig was zou ik er om kunnen lachen dat als je oudere topics opzoekt over hondjes die te vroeg zijn gehaald of geplaatst er hele andere dingen staan, ook, of juist, van mensen die nu zo vol begrip zijn.
de zo de wind waait waait mijn jasje mentaliteit op het forum komt wel erg duidelijk naar voren zo.
best wel triest eigenlijk en het maakt de mensen ook niet wat je zegt geloofwaardiger.
er vallen er voor mij in elk geval wel een aantal aardig door de mand
- frank1985
- Zeer actief
Ik hen gezegd dat het met de gezondheid van de moeder hond te maken heeft.dagmar88 schreef:frank1985 schreef: Je aannames kloppen niet.
Ja, dat krijg je wanneer je bewust zo vaag blijft.
Niet mijn hond dus Kees is de persoon die dat wel of niet gaat vertellen.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

-
Muk
Inderdaad. Dat kan en mag, maar hou je dan op zijn minst aan de wet.Machie schreef:Mwah, Kees heeft zelf ooit gezegd dat hij voor t geld foktMiezemuis schreef:laster ook.....
edit: quoten ging mis
Maar, zoals Renee al zei, een aantal mensen zijn voor mij flink door de mand gevallen.
-
Asta
Nee eerlijk gezegd denk ik niet dat je doorhebt of had wat er gespeeld heeft.Melanie 74 schreef:Hij wist van te voren dat hij in een kutsituatie zat, zelf zou ik het niet afwachten tot het laatste moment en zou eerder op zoek zijn gegaan. Hij heeft het toch over zichzelf afgeroepen, maar omdat velen gezellig bij hem langs komen en hem persoonlijk kennen mag hier niet kwaads over BP. Gezegd worden, omdat de waarheidbpijn doet zekers?
-
Muk
Ah, jij kent Kees de broodfokker en vindt dat blijkbaar goed. Toppie hoor van je.roasri schreef:Slivester
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Ja maar... Dan moet je toch niet fokken?Asta schreef: Nee eerlijk gezegd denk ik niet dat je doorhebt of had wat er gespeeld heeft.
Wat als dit een nest van 12 pups geweest was?
-
Ήυs
Ik ken BP niet persoonlijk, heb de man nog nooit ontmoet. En vind ook zeker dat de pup te vroeg is weggedaan, maar dan blijf ik nog steeds de mening houden dat het gewoon weg niet netjes is om hem nu 'zwart' te maken en te speculeren terwijl hij zich niet eens kan verdedigen. Dat vind ik gewoon asociaal. Er mag vanalles gezegd worden, maar iemand moet daar wél ook zelf op kunnen reageren.Melanie 74 schreef:Hij wist van te voren dat hij in een kutsituatie zat, zelf zou ik het niet afwachten tot het laatste moment en zou eerder op zoek zijn gegaan. Hij heeft het toch over zichzelf afgeroepen, maar omdat velen gezellig bij hem langs komen en hem persoonlijk kennen mag hier niet kwaads over BP. Gezegd worden, omdat de waarheidbpijn doet zekers?
-
Melanie 74
Browny schreef:buiten het feit dat de helft niet klopt. denken om een klein voorbeeld te geven ook niet na als er een kind komt of in scheiding liggen waar de hond niet in het plaatje meer past, wat er gaat gebeuren. sommige dingen gebeuren nou eenmaal andersMelanie 74 schreef:Sorry hoor, maar had de fokkert niet kunnen bedenken dat hij geen stabiele omgeving heeft voordat hij de honden op elkaar zet?
Ik vind het onverantwoord om op deze manier honden te fokken.
Ook weet ik dat eenlingen idd echte terreurpupjes kunnen zijn, maar ik had dan gezocht voor een nest pups in dezelfde leeftijd om verder te laten ontwikkelen dan alvast de deur uit te zetten.![]()
alsof iedereen hier zo heilig en perfect is waar geen situaties voorkomen waarbij je anders moet ingrijpen..
maar even voor de duidelijkheid, ik ga niet voor kees praten en vind het niet eerlijk tegenover hem (hij kan zich niet verweren omdat hij nog geen i-net heeft) dat er zo over hem gepraat wordt.
Welke helft klopt dan niet? Trouwens ik lig niet in echtscheiding en zwanger ben ik ook niet. En honden gaan hier niet de deur uit. Alleen pups als ze oud genoeg zijn om naar hun nieuwe eigenaren te gaan.
Mochten we een onstabiele situatie hebben worden er geen pups gepland.
-
silvester
Tja, een jaar geleden al, hadden we een topic over broodfok en met BP, daar hebben we hem het vuur al aan zijn schenen gelegd.frank1985 schreef:Maar hoe weet je dat nou allemaal? Je schreeuwt een hoop maar kom nou eens met inhoudelijke argumenten?
En daar heeft hij dit allang al verteld. Dus is het niets nieuws onder de zon.
En, nee, ik ga niet speciaal voor jou dat tic opzoek, mag je zelf gaan doen.
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Links om, rechts om
ik ben in ieder geval blij dat Nanna o nee Yuki bij Mieke (en Frank) zit, in ieder geval iemand met verstand van honden
Ik zou waarschijnlijk het forum vol moeten plempen met vragen
Verder ben ik wel heel benieuwd naar de overwegingen van Kees, maar die gaan we vast horen als hij weer internet heeft.
(en nee, ik ben niet op de bbq geweest, heb niets met poedels, bouviers en aanverwanten
)
ik ben in ieder geval blij dat Nanna o nee Yuki bij Mieke (en Frank) zit, in ieder geval iemand met verstand van honden
Ik zou waarschijnlijk het forum vol moeten plempen met vragen
Verder ben ik wel heel benieuwd naar de overwegingen van Kees, maar die gaan we vast horen als hij weer internet heeft.
(en nee, ik ben niet op de bbq geweest, heb niets met poedels, bouviers en aanverwanten
En de groeten van de mannen 

-
Muk
Jawel, dat heeft hij zelf geschreven, in de vethoek. Dus dat dat hier allemaal genoemd wordt, verbaast mij. En nee, in zo'n situatie zou een goede fokker niet fokken. En nee, van dat oeps-nest geloof ik geen bal.Asta schreef:Nee eerlijk gezegd denk ik niet dat je doorhebt of had wat er gespeeld heeft.Melanie 74 schreef:Hij wist van te voren dat hij in een kutsituatie zat, zelf zou ik het niet afwachten tot het laatste moment en zou eerder op zoek zijn gegaan. Hij heeft het toch over zichzelf afgeroepen, maar omdat velen gezellig bij hem langs komen en hem persoonlijk kennen mag hier niet kwaads over BP. Gezegd worden, omdat de waarheidbpijn doet zekers?
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Fafo schreef:Het lijkt mij overigens wel zo eerlijk om het pas over Kees te hebben als hij er zelf ook op kan antwoorden. Ik vind het niet zo netjes om nu allerlei dingen te speculeren en hem een slechte fokker te noemen als hij er zelf niet meteen op kan reageren.

-
Melanie 74
frank-bobby schreef:ik vindt het ronduit schofterig hoe er over hem gepraat wordtBrowny schreef:buiten het feit dat de helft niet klopt. denken om een klein voorbeeld te geven ook niet na als er een kind komt of in scheiding liggen waar de hond niet in het plaatje meer past, wat er gaat gebeuren. sommige dingen gebeuren nou eenmaal andersMelanie 74 schreef:Sorry hoor, maar had de fokkert niet kunnen bedenken dat hij geen stabiele omgeving heeft voordat hij de honden op elkaar zet?
Ook weet ik dat eenlingen idd echte terreurpupjes kunnen zijn, maar ik had dan gezocht voor een nest pups in dezelfde leeftijd om verder te laten ontwikkelen dan alvast de deur uit te zetten.![]()
alsof iedereen hier zo heilig en perfect is waar geen situaties voorkomen waarbij je anders moet ingrijpen..
maar even voor de duidelijkheid, ik ga niet voor kees praten en vind het niet eerlijk tegenover hem (hij kan zich niet verweren omdat hij nog geen i-net heeft) dat er zo over hem gepraat wordt.
zeker als ze weten dat zijn omstandigheden op het moment ook niet bepaald idiaal zijn
maarja gelukkig gaat alles bij de rest van het hf perfect en zijn ze zo heilig als de paus
Ja, bij ons gaat het goed, de honden hoeven niets in te leveren op hun voer of op andere zorgen omdat we voldoende inkomen hebben.
En ik mag gewoon mijn mening geven, ik begin niet grof te worden in mijn taalgebruik. Maar als broodfokkert voel je je zeker aangesproken, denk ik dan maar.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Hier ben ik het wel mee eens.Fafo schreef:Het lijkt mij overigens wel zo eerlijk om het pas over Kees te hebben als hij er zelf ook op kan antwoorden. Ik vind het niet zo netjes om nu allerlei dingen te speculeren en hem een slechte fokker te noemen als hij er zelf niet meteen op kan reageren.
Volgens mij wordt er ook gelekt uit de veteranenhoek trouwens, dat is ook niet zo netjes. Want onderstaande was volgens mij niet op het openbare gedeelte te lezen toch?
*Edit: even quote aangepast, die had ik niet goed gekopieerdAsta schreef:*aangepast door moderator, info vethoek verwijdert
Laatst gewijzigd door LongFields op 06 jan 2013 23:07, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Asta
ja maar.. is makkelijk he.Machie schreef:Ja maar... Dan moet je toch niet fokken?Asta schreef: Nee eerlijk gezegd denk ik niet dat je doorhebt of had wat er gespeeld heeft.
*aangepast door moderator, info vethoek verwijdert
Ja makkelijk, overzichtelijk, alles onder controle tuurlijk, peanuts toch
-
silvester
Tja, dat krijg je hè, na het pijpen moet je altijd overgeven hè.roasri schreef:Slivester
-
Asta
huhLongFields schreef:Hier ben ik het wel mee eens.Fafo schreef:Het lijkt mij overigens wel zo eerlijk om het pas over Kees te hebben als hij er zelf ook op kan antwoorden. Ik vind het niet zo netjes om nu allerlei dingen te speculeren en hem een slechte fokker te noemen als hij er zelf niet meteen op kan reageren.
Volgens mij wordt er ook gelekt uit de veteranenhoek trouwens, dat is ook niet zo netjes. Want onderstaande was volgens mij niet op het openbare gedeelte te lezen toch?
Asta schreef:frank1985 schreef:Klopt.Asta schreef:.*aangepast door moderator, info vethoek verwijdert
Maar dit heeft verder allemaal niets met de pup te maken. Het was een oeps nest.
Kees heeft het veder keurig gedaan en wij vonden de hond leuk. Privé kwesties staan er verder los van.
De leeftijd kunnen we over discussiëren maar hoe het nu gaat gaat nergens over.
oh ik heb gelekt, nou ja lang leve de ban dan maar
Laatst gewijzigd door Asta op 06 jan 2013 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Browny
- Zeer actief
of je bent niet de slimste of je doet je niet slim voor.. als je elk voorbeeld op jezelf persoonlijk betrekt terwijl ik niet eens weet wie je bent, dan gaat er iets niet goed met je interpretatie vermogenMelanie 74 schreef:Browny schreef:buiten het feit dat de helft niet klopt. denken om een klein voorbeeld te geven ook niet na als er een kind komt of in scheiding liggen waar de hond niet in het plaatje meer past, wat er gaat gebeuren. sommige dingen gebeuren nou eenmaal andersMelanie 74 schreef:Sorry hoor, maar had de fokkert niet kunnen bedenken dat hij geen stabiele omgeving heeft voordat hij de honden op elkaar zet?
Welke helft klopt dan niet? Trouwens ik lig niet in echtscheiding en zwanger ben ik ook niet. En honden gaan hier niet de deur uit. Alleen pups als ze oud genoeg zijn om naar hun nieuwe eigenaren te gaan.
Mochten we een onstabiele situatie hebben worden er geen pups gepland.
maar goed hoor, jij als forum godin die alles zo perfect doet, petje af

- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
jeetje moet je niet al in bed liggen of is je moeder niet thuis?silvester schreef:Tja, dat krijg je hè, na het pijpen moet je altijd overgeven hè.roasri schreef:Slivester
-
Melanie 74
Maar laat je zelf dan niet in de slachtofferrol duwen? Je kan zorgen dat je eerder wat vindt en daar weg bent.Asta schreef:*aangepast door moderator, info vethoek verwijdert.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Mij ook, we moeten wachten of hij misschien zelf antwoord wilt geven op vragen want het is niet netjes om te speculeren maar ondertussen wordt wel zijn hele hebben en houwen hier gewoon even openbaar neergezetMuk schreef:Jawel, dat heeft hij zelf geschreven, in de vethoek. Dus dat dat hier allemaal genoemd wordt, verbaast mij.Asta schreef:Nee eerlijk gezegd denk ik niet dat je doorhebt of had wat er gespeeld heeft.Melanie 74 schreef:Hij wist van te voren dat hij in een kutsituatie zat, zelf zou ik het niet afwachten tot het laatste moment en zou eerder op zoek zijn gegaan. Hij heeft het toch over zichzelf afgeroepen, maar omdat velen gezellig bij hem langs komen en hem persoonlijk kennen mag hier niet kwaads over BP. Gezegd worden, omdat de waarheidbpijn doet zekers?
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dan blijft de vraag hetzelfde: Als er zoveel onduidelijkheid is, moet je dan wel een nest fokken?Asta schreef:ja maar.. is makkelijk he.Machie schreef:Ja maar... Dan moet je toch niet fokken?Asta schreef: Nee eerlijk gezegd denk ik niet dat je doorhebt of had wat er gespeeld heeft.
Echt heel makkelijk. Dan moet je toch niet dit, dan moet je toch niet dat.
*aangepast door moderator, info vethoek verwijdert
Ja makkelijk, overzichtelijk, alles onder controle tuurlijk, peanuts toch
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
wat jij wilt meidMelanie 74 schreef:frank-bobby schreef:ik vindt het ronduit schofterig hoe er over hem gepraat wordtBrowny schreef:buiten het feit dat de helft niet klopt. denken om een klein voorbeeld te geven ook niet na als er een kind komt of in scheiding liggen waar de hond niet in het plaatje meer past, wat er gaat gebeuren. sommige dingen gebeuren nou eenmaal andersMelanie 74 schreef:Sorry hoor, maar had de fokkert niet kunnen bedenken dat hij geen stabiele omgeving heeft voordat hij de honden op elkaar zet?
zeker als ze weten dat zijn omstandigheden op het moment ook niet bepaald idiaal zijn
maarja gelukkig gaat alles bij de rest van het hf perfect en zijn ze zo heilig als de paus
Ja, bij ons gaat het goed, de honden hoeven niets in te leveren op hun voer of op andere zorgen omdat we voldoende inkomen hebben.
En ik mag gewoon mijn mening geven, ik begin niet grof te worden in mijn taalgebruik. Maar als broodfokkert voel je je zeker aangesproken, denk ik dan maar.
ik blijf me gewoon verbazen hoe schofterig en respectloos er doorgehakt wordt
en kon kees zicht nog verdedigen zeg ik nog ala maar hij weet en kan niks zo en ja dat ik vindt ik verre van netjes

- frank1985
- Zeer actief
Alles wat ik schrijf heeft ook op het openbare gedeelte gestaan.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.