Moderator: moderatorteam

Ja hoor, ik maak me er ook eigenlijk geen zorgen overbasil schreef:Vorige keer ging het toh net zo in het begin dacht ik? Toen had Mitya je in het begin ook nodig. Komt vast wel goed, al is die koorts niet fijn![]()
Violet wordt vast een tweede Vita

Inmiddels gaat het de goede kant op. Ze krijgt nu wat pijnstilling en sindsdien gaat het duidelijk beter. Ze eet wel als een bouwvakker en dat moet ook, haar melk is echt minimaal en erg waterig. Dus pup komt niet aan nog.alm@ schreef:Hoe is het met mams?

Hmm, dat ga ik dan zeker proberen! Dank je wel voor de tip. Ik denk dat Mitya je het je wel in dank zal afnemen, ze vind pindakaas erg lekker. Yoghurt, karnemelk, cottage cheese lust ze ineens niet meerMarjoleine schreef:Nou, noem me gek maar RR's melk kwam ook maar langzaam op gang, en bp's topic indachtig heb ik haar op de brood met pindakaas gezet.
Willemijn doet ook mee (moest, vond ze zelf) en ze geven allebei melk als een tierelier nu!
Die nootjes doet iets, legde een vroedvrouw hier in de wijk mij uit.
Ik deed het gewoon.
RR krijg nog steeds een boterham met pindakaas per dag.
Mitya zou ik iets minder geven (al lust ze vast wel meer).

Ik had je bericht over het hoofd gezien en kreeg net pas de mailmelding binnen. Beide gaan goed wel. Violet zat gisteravond weer op haar geboortegewicht en komt nog steeds aan. Mitya heeft weinig melk, maar het lijkt tot nu toe voldoende te zijn. Pindakaas lust ze ook niet meerbasil schreef:Hoe is het met Mitya en Violet?

En dan wil jij zeker Vietepietje hebben?SannePP schreef:Wat een prachtig pupje is ze zeg!!![]()
Gezien Vita toch zon heks is, zou ik haar weggeven en Viool houden!
Mitya gaat goed! Vandaag voor het eerst zonder pijnstilling, ze heeft voldoende melk en ze moedert lekker door. Ze troetelt met Viooltje en eet redelijk goed. Ik ben absoluut niet ontevreden over haar.basil schreef:wat een schattig klein neusje![]()
![]()
![]()
Hoe is het met Mitya zelf?