die ken ik ookDe3staffies schreef:De am staff heet Xanga van MarijeIk weet niet of je hun kent, maar Xanga is ook een erg mooi meiske...

Moderator: moderatorteam
die ken ik ookDe3staffies schreef:De am staff heet Xanga van MarijeIk weet niet of je hun kent, maar Xanga is ook een erg mooi meiske...
Wat is de wereld toch kleinwenmart20 schreef:die ken ik ookDe3staffies schreef:De am staff heet Xanga van MarijeIk weet niet of je hun kent, maar Xanga is ook een erg mooi meiske...
Wat is de wereld toch kleinwenmart20 schreef:die ken ik ookDe3staffies schreef:De am staff heet Xanga van MarijeIk weet niet of je hun kent, maar Xanga is ook een erg mooi meiske...
je schrijft precies wat ik dacht!Annemiek schreef:Ik kon me er vooral vroeger vreselijk over opwinden als mensen zo reageerde op mijn honden.
Eigenlijk moet ik er tegenwoordig alleen nog maar om lachen. (Heel aso he)
Ik reageer er ook niet meer op.
Moet zeggen dat ik de reltopics hier ook oversla, die over staffs gaan.
Het heeft geen enkele zin, als mensen zo over alle staffs denken pima!![]()
Ik heb ook mijn vooroordelen over bepaalde rassen.
Je hoeft niet alles leuk en mooi en lief te vinden.
Alleen het feit dat ik aso zou zijn omdat ik staffords heb, vind ik te belachelijk
Xanga van Marije ken ik wel! Xanga is een halfzus van Taiko!De3staffies schreef:De am staff heet Xanga van MarijeIk weet niet of je hun kent, maar Xanga is ook een erg mooi meiske...
Het grappige is dat ik de Dirks er bijna altijd uithaalAnnemiek schreef:Xanga van Marije ken ik wel! Xanga is een halfzus van Taiko!De3staffies schreef:De am staff heet Xanga van MarijeIk weet niet of je hun kent, maar Xanga is ook een erg mooi meiske...
Ja vandaar dat hij veroordeeld is voor verkrachting ,geweldsmisdrijven, en zo sportief was om een hap uit een oor te nemen van een tegenstander en zijn partners regelmatig gebruikte als boksbalmelmops schreef: Ja het was een tragedie...Maar vaak is het juist dat zoiets je bewust maakt van wie je eingelijk "echt" bent.... zijn aard is waarschijnlijk altijd al lief en meegaand geweest, misschien was dat tijdens zijn jeugd juist niet "stoer genoeg" en is hij daarom gaan vechten...
Maar ik zal eens kijken, ben nu wel heel benieuwd!
Je zou misschien de post (waaruit jij mijn antwoord op iemand anders citeert) beter moeten lezen, het gaat namelijk over een serie, dat hij veranderd is. Mijn hond heb ik ook geen Tyson genoemd, hij heette al zo...hij is jong bij ons als herplaatser gekomen.. we noemen hem overigens gewoon Tijs....misschien zou je je dat wel voor kunnen stellen, voordat je zomaar wat gaat roepentineke schreef:Ja vandaar dat hij veroordeeld is voor verkrachting ,geweldsmisdrijven, en zo sportief was om een hap uit een oor te nemen van een tegenstander en zijn partners regelmatig gebruikte als boksbalmelmops schreef: Ja het was een tragedie...Maar vaak is het juist dat zoiets je bewust maakt van wie je eingelijk "echt" bent.... zijn aard is waarschijnlijk altijd al lief en meegaand geweest, misschien was dat tijdens zijn jeugd juist niet "stoer genoeg" en is hij daarom gaan vechten...
Maar ik zal eens kijken, ben nu wel heel benieuwd!![]()
Ik kan me best voorstellen hoor dat je je hond vernoemd naar een bekendheid, maar eerlijk gezegd kan ik me er niets bij voorstellen dat dat naar zo iemand is.
helemaal gelijk heb jeAnnemiek schreef:Ik kon me er vooral vroeger vreselijk over opwinden als mensen zo reageerde op mijn honden.
Eigenlijk moet ik er tegenwoordig alleen nog maar om lachen. (Heel aso he)
Ik reageer er ook niet meer op.
Moet zeggen dat ik de reltopics hier ook oversla, die over staffs gaan.
Het heeft geen enkele zin, als mensen zo over alle staffs denken pima!![]()
Ik heb ook mijn vooroordelen over bepaalde rassen.
Je hoeft niet alles leuk en mooi en lief te vinden.
Alleen het feit dat ik aso zou zijn omdat ik staffords heb, vind ik te belachelijk
Ja dat had ik wel gelezen hoor ,ook jouw antwoordt dat hij waarschijnlijk altijd al zo'n lief karakter had gehadmelmops schreef:Je zou misschien de post (waaruit jij mijn antwoord op iemand anders citeert) beter moeten lezen, het gaat namelijk over een serie, dat hij veranderd is. Mijn hond heb ik ook geen Tyson genoemd, hij heette al zo...hij is jong bij ons als herplaatser gekomen.. we noemen hem overigens gewoon Tijs....misschien zou je je dat wel voor kunnen stellen, voordat je zomaar wat gaat roepentineke schreef:Ja vandaar dat hij veroordeeld is voor verkrachting ,geweldsmisdrijven, en zo sportief was om een hap uit een oor te nemen van een tegenstander en zijn partners regelmatig gebruikte als boksbalmelmops schreef: Ja het was een tragedie...Maar vaak is het juist dat zoiets je bewust maakt van wie je eingelijk "echt" bent.... zijn aard is waarschijnlijk altijd al lief en meegaand geweest, misschien was dat tijdens zijn jeugd juist niet "stoer genoeg" en is hij daarom gaan vechten...
Maar ik zal eens kijken, ben nu wel heel benieuwd!![]()
Ik kan me best voorstellen hoor dat je je hond vernoemd naar een bekendheid, maar eerlijk gezegd kan ik me er niets bij voorstellen dat dat naar zo iemand is.
whaha thanks zwanet, dat je me geen aso vindShima schreef:Ik ken best wat Staffords: Thijs, Juna, Ziva, Zuri, Saiko, Mexx, Mo, Tyson, Lizzie, Tjika en ik kan van geen van de eigenaren (of honden) zeggen dat ze aso's zijn![]()
Maar waren deze zelfde honden in andere handen gevallen.... wie weet. Opvoeding doet veel.
mensen die vallen over de naam van een hond en/of een ras waar ze zelf afkerig(angstig) van zijn en dan maar niet beter weten in hun onwetendheid dan datzelfde ras over 1 kam te scheren met bijbehorende eigenaars.Dayne schreef:Wat is in jullie ogen aso?
Een aso stafford baas is voor mij iemand die speciaal zo'n hond neemt omdat ze stoer zijn, vervolgens het beest niet opvoed en dan met het regelrechte gevaar voor andere honden over straat gaat lopen. En het nog grappig vinden ook.Dayne schreef:Wat is in jullie ogen aso?
Je kunt me mijn angst voor honden uiteraard niet kwalijk nemendaywalker schreef:mensen die vallen over de naam van een hond en/of een ras waar ze zelf afkerig(angstig) van zijn en dan maar niet beter weten in hun onwetendheid dan datzelfde ras over 1 kam te scheren met bijbehorende eigenaars.Dayne schreef:Wat is in jullie ogen aso?
sTefaniA schreef:Een aso stafford baas is voor mij iemand die speciaal zo'n hond neemt omdat ze stoer zijn, vervolgens het beest niet opvoed en dan met het regelrechte gevaar voor andere honden over straat gaat lopen. En het nog grappig vinden ook.Dayne schreef:Wat is in jullie ogen aso?
Zo 1 ben ik het weekend ook weer tegen gekomensTefaniA schreef:Een aso stafford baas is voor mij iemand die speciaal zo'n hond neemt omdat ze stoer zijn, vervolgens het beest niet opvoed en dan met het regelrechte gevaar voor andere honden over straat gaat lopen. En het nog grappig vinden ook.Dayne schreef:Wat is in jullie ogen aso?
Ik wel.tineke schreef:
Overigens val ik niet over een naam ,je moet lekker zelf weten hoe je je hond noemt ,ik geef enkel aan dat ik zelf nooit een naam zou kiezen voor mijn hond die gerelateerd is aan een figuur als Mike Tyson.
Oh, ja, wat is die toch lekker normaal gebleven...wenmart20 schreef:Ik wel.tineke schreef:
Overigens val ik niet over een naam ,je moet lekker zelf weten hoe je je hond noemt ,ik geef enkel aan dat ik zelf nooit een naam zou kiezen voor mijn hond die gerelateerd is aan een figuur als Mike Tyson.
Zie niet in wat daar mis mee zou moeten zijn.
Mike tyson is geen verschrikkelijke Blackman.
Is gewoon een normale man die van duiven houd
Tja als jij in en uit de gevangenis , oa voor verkrachting normaal vind dan zijn we uitgepraat.wenmart20 schreef:Ik wel.tineke schreef:
Zie niet in wat daar mis mee zou moeten zijn.
Mike tyson is geen verschrikkelijke Blackman.
Is gewoon een normale man die van duiven houd
Jawel hoor. In je eigen bovenstaande reactie zelfssabje84 schreef:ik hou niet van vooroordelen en doe er zelf dan ook niet aan.