sjaak-k schreef:Ik ga niet overal op reageren, het is goed met je, een korte greep uit je post:
Als je een gesprek niet af wilt ronden reageer dan niet in de eerste instantie.
weer Rezza, maar dan compleet schreef:
In het voorbeeld loopt het dus via de WA verzekering van mijzelf als het mijn schuld was of de bestuurder doorgereden is, en van die van de bestuurder als het zijn schuld is.
Ik vindt iemand die zijn of haar premie eruit haalt dus inderdaad ongelukkig, om maar niet te spreken over het betreffende dier.
Wat wil je hier mee zeggen?
Dat is geen tegenspraak als je dat bedoeld?
Jij bent wel gelukkig als je beroep moet doen op je verzekering ofzo?
En moet ik het dan maar eens zijn?
Daarbij heb ik daar extra context bij gezet die je ook dáár weer voor het gemak heb weg gelaten.
Je bent gewoon aan het azijn zeiken.
Het doel van een verzekering is het "samen" de schade betalen die bij sommige mensen of in dit geval dieren voorkomt.
hahaha was dat maar waar.. Helaas is dát niet het doel van een verzekeraar.
Je hoort mij niet zeggen dat dat het doel is van een verzekeraar (dat is trouwens winst maken). ha-ha-ha
De aangeboden verzekeringen hebben voor de verzekeraar net zo goed een doel als voor de afnemer.
Het is immers zijn produkt. Dus indirect bedoel je met het doel van "een verzekering" ook het doel van de verzekeraar.
Helemaal niet, maar je hond moet wel gezond zijn op het moment dat de polis afgesloten wordt.
Zolang jij dit soort uitspraken doet weet ik voldoende over jouw kennis van honden:
Ja, want polissen hebben ook zoveel te maken met hondenkennis.
Echt, als je dat al niet weet dan weet je echt niks van honden.
De meeste fokkers weten dan ook helemaal niks van wat ze aan het doen zijn.
Hey, dat verklaart wel de broodfok..
En overigens loopt je polis meestal 5 jaar lang en wordt hij daarnaast ieder jaar aangepast aan de hand van de premie verhoging, leeftijd en gewicht van de hond, enzovoorts. Kortom: houdt de polisvoorwaarden in de gaten: helemaal als je een oudere hond hebt.
Slijtage wordt bijvoorbeeld lang niet altijd vergoed en daarnaast wordt de premie flink veel hoger als de hond bejaar wordt.
Ik bedoel: een hond kan net zo goed veilig spelen als een kind.
En als je déze uitspraak bedoelde met een duiding van een gebrek op kennis van honden, want je vergat het tréma na de zin:
dat gaat ook helemaal nergens over.
Jij wilt dan zeggen dat een hond nergens zo veilig kan spelen als een kind?
Zit je in Afrika ofzo?