Nee, het was of haar hart wat faalde en daardoor nieren en lever uitschakelde, of haar nieren die faalde waardoor lever en hart faalde.. ik heb nu een medicijn wat beide ondersteunt.
Het zijn 28 pillen en over 28 dagen moet er dus opnieuw bloedonderzoek gedaan worden om te kijken of de waardes ok blijven. Ik moet haar echter wel nauwlettend in de gaten blijven houden, elke verandering kan een terugval betekenen. Ze moet op streng dieet zodat haar nieren niet teveel belast worden.
Fangio zijn bloed is vanavond ook onderzocht omdat ik gewoon wilde weten hoe zijn waardes waren.
Fangio heeft nog steeds de bloedwaardes van een jonge god, alles was helemaal in orde en ook zijn calcium (en hebben we daar niet een problemen mee gehad in het verleden) waren helemaal top! de enige afwijkende waardes hadden te maken met zijn fenobarbital gebruik en dat was niet iets om zorgen over te maken.
Fangio mag dus gewoon zijn vlees blijven eten maar Chira staat vanaf nu op een nierdieet voeding. Ik ga alleen eens goed mezelf verdiepen op eiwit- en fosforarme voeding, wat mag dus wel en wat mag dus niet, iemand die hier bekend mee is?
enne alle knuffels zijn doorgegeven, oja MJ ik mag alleen nu Chira geen plakje worst meer geven.. iig niet zo vaak meer