Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn lieve Ginger update pag 7

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

dragonsstarr
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door dragonsstarr »

Sorry Eva, ben lang niet meer op het forum geweest, zit zelf ook zonder pc, ben verhuisd dus vandaar mijn late bericht.

Maar ik ben gisterenavond naar Eric Laarakker geweest met Ginger, ze zijn dik 2,5 uur met haar bezig geweest met 4 man incl Eric zelf !!! Ze vonden haar een geval apart die echt helemaal goed nagekeken moest worden. Ze waren gelukkig wel zo eerlijk om te zeggen als we niks kunnen doen voor haar dan zeggen we het ook, dan hield echt alles op. Ik heb alles helemaal uitgelegd Ginger is helemaal doorgemeten en waar ze het sterkste reactie op kregen was bij haar achterhoofd, daar voelde het ook warmer. Uiteindelijk kregen ze ook de meeste reacties bij virus/parasieten. Bij verschillende parasieten maar bij, iets met coc (vergeet de naam steeds) kregen ze weer een sterke reactie. Hij heeft ook een accupunctuur naald in haar gezet en ze hebben bij Ginger op verschillende energiepunten gedrukt. Dit had ik nog nooit meegemaakt en het is echt helemaal nieuw voor me, ze hebben ook zoveel gedaan meer als ik wat ik heb opgeschreven. Het is gewoon niet op te schrijven, kreeg ook zoveel info pfff werd er echt tureluurs van haha.
Uiteindelijk heb ik medicatie meegekregen, drainage druppels en nog een waar ik ze de naam niet van weet en 2 verschillende die dmv haar bloed zijn gemaakt, en nog een poeder.
Ben heel benieuwd of het gaat werken, moet zeggen dat ze vanochtend wel wat levendiger was, en opgewekter. Hoop echt dat het gaat werken....
Groetjes Priscilla

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Legend Of The Starr DayDream

Afbeelding Afbeelding
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

fijn meis dat je nu al wat merkt aan haar. hopelijk blijft t goed gaan.
zelf heb ik met hun ook goede ervaringen.
duimen blijven draaien voor je meisie :ok:
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Ook hier wordt hard geduimd :ok: :ok:
Fijn dat het al wat beter gaat!
Gipsy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gipsy »

Moge deze kans de goede zijn !
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”