Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kiefer is niet meer....uitslag milt
Moderator: moderatorteam
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
- Aantal honden: 1
Re: kiefer is niet meer....laatste rustplaats in het bos
jes, probeer het hele gebeuren nu eerst eens zelf een plekje te geven. daar heb jezelf en olijffie meer baat bij. ga niet halsoverkop opzoek naar een maatje voor olijffie, zij heeft meer aan een baassie die weer wat rust uitstraald.
sorry dat ik het zeg, je weet ik ken je verdriet weet hoe het voeld, maar kom tot rust, samen met reinier en olieffie. en ga dan verder rustig op zoek na een nieuw maatje.
sorry dat ik het zeg, je weet ik ken je verdriet weet hoe het voeld, maar kom tot rust, samen met reinier en olieffie. en ga dan verder rustig op zoek na een nieuw maatje.

-
nathalie71
Dit is misschien wel een hele goeie!!!!
Graag vraag ik je aandacht voor onderstaand asieldier wat nu in het asiel verblijft. Wil jij helpen om een baasje te zoeken?
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=282734
En dit is het broertje!
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=282668
Graag vraag ik je aandacht voor onderstaand asieldier wat nu in het asiel verblijft. Wil jij helpen om een baasje te zoeken?
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=282734
En dit is het broertje!
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=282668
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
dat zei ik ook al tegen jessica wacht tot je als een blok omvalt dan is het goed, er komt er weer een op je pad, echt, 
Fenneke en Baloe

- saskia en sjaak
- Zeer actief
een hond ziet ook dat de baas anders is dan anders en reageert daarop.Inge O schreef:ik zou ook wel geneigd zijn om dat aan te raden maar van de andere kant weet ik ook hoe veel extra pijn het kan doen als je je hond ziet zoeken naar diegene die je zelf ook zo vréselijk mist, dat voelt als het mes in de wonde draaiensaskia en sjaak schreef:jes, probeer het hele gebeuren nu eerst eens zelf een plekje te geven. daar heb jezelf en olijffie meer baat bij. ga niet halsoverkop opzoek naar een maatje voor olijffie, zij heeft meer aan een baassie die weer wat rust uitstraald.
sorry dat ik het zeg, je weet ik ken je verdriet weet hoe het voeld, maar kom tot rust, samen met reinier en olieffie. en ga dan verder rustig op zoek na een nieuw maatje..
en begrijp het allemaal echt, maar rust is beter voor jess en olieffie. olieffie reageerd op jess.
sorry jess.

- saskia en sjaak
- Zeer actief
verwerken het is moeilijk, je wil het ontwijken, je gaat liever een ander pad op om dit niet te hoeven, begrijp het, maar is niet goed.fenneke schreef:dat zei ik ook al tegen jessica wacht tot je als een blok omvalt dan is het goed, er komt er weer een op je pad, echt,
sorry jess, jij verwerkt het verlies van je kanjer niet om een ander hondje in huis te nemen, laat olieffie het doen ze kan het, en inderdaat de tijd komt vanzelf dat je een andere kanjer erbij in je hart sluit maar maak geen gehaaste beslissingen, je krijgt er lieffie niet voor terug.

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
hoe vind je deze dan jessica? (ik zag iets met dalmatier
)
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
- Pat75
- Zeer actief
Nee ze krijgt Kief idd er niet voor terug.saskia en sjaak schreef:verwerken het is moeilijk, je wil het ontwijken, je gaat liever een ander pad op om dit niet te hoeven, begrijp het, maar is niet goed.fenneke schreef:dat zei ik ook al tegen jessica wacht tot je als een blok omvalt dan is het goed, er komt er weer een op je pad, echt,
sorry jess, jij verwerkt het verlies van je kanjer niet om een ander hondje in huis te nemen, laat olieffie het doen ze kan het, en inderdaat de tijd komt vanzelf dat je een andere kanjer erbij in je hart sluit maar maak geen gehaaste beslissingen, je krijgt er lieffie niet voor terug.
Maar je andere hond weg zien kwijnen van verdriet is ook niks
. En ik denk dat Jessica wel weet hoe en wat en wat goed is voor Lijf.
En het verdriet om Kiefer zal er ook niet minder om worden en hij zal ook geen vervanger van Kief zijn

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Als Gol weg zou vallen zou ik er ook direct een hond voor Mika bij moeten zoeken. Andersom zou het wel gaan, Gol kan veel beter enigst hond zijn dan Mika.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
Dat verwerkt iedereen op zijn eigen manier. Ik kan het me juist heel goed voorstellen had het zelf ook na dat mijn hondje zo jong uit ons leven in eens weg was. Durfde het zelfs hier in de eerste instantie niet op het forum te vragen. Toch gedaan en kreeg ook toen weer fijne reactie's.saskia en sjaak schreef:verwerken het is moeilijk, je wil het ontwijken, je gaat liever een ander pad op om dit niet te hoeven, begrijp het, maar is niet goed.fenneke schreef:dat zei ik ook al tegen jessica wacht tot je als een blok omvalt dan is het goed, er komt er weer een op je pad, echt,
Wij werden allebei gek dat we geen hond meer hadden, misten een maatje en iets om voor te zorgen.
Het heeft ons enorm goed geholpen met een lag en een traan.
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Owh die is leuknoekie schreef:http://link.marktplaats.nl/663287710
En de groeten van de mannen 

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Ja, dat is naast je eigen verdriet nog eens extra zwaar. Ik heb het één keer meegemaakt, dat is naar om te zien, hoor.Inge O schreef:ik zou ook wel geneigd zijn om dat aan te raden maar van de andere kant weet ik ook hoe veel extra pijn het kan doen als je je hond ziet zoeken naar diegene die je zelf ook zo vréselijk mist, dat voelt als het mes in de wonde draaiensaskia en sjaak schreef:jes, probeer het hele gebeuren nu eerst eens zelf een plekje te geven. daar heb jezelf en olijffie meer baat bij. ga niet halsoverkop opzoek naar een maatje voor olijffie, zij heeft meer aan een baassie die weer wat rust uitstraald.
sorry dat ik het zeg, je weet ik ken je verdriet weet hoe het voeld, maar kom tot rust, samen met reinier en olieffie. en ga dan verder rustig op zoek na een nieuw maatje..
Ik weet wat ik deed toen ik mijn vorige hond moest missen. Ik ging als een gék op zoek naar mechelaartjes op internet. Dat was omdat ik háár terug wou. Dom, ongezond gedrag. Man heeft er wat verstand in gekletst, en een week of wat later, toen ik niet eens ergens naar op zoek was, kwam ik Skadi tegen. Die zou naar Engeland, maar die mensen konden geen goed quarantaineadres vinden. Dus ze was 'over'. Bám, verkocht.
Maar dat is voor mijn gevoel een totaal andere situatie dan wat hier speelt. Als Lijfje ook zo kapot is, dan begrijp ik het wel.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Die is zeker leuk!Reny schreef:Owh die is leuknoekie schreef:http://link.marktplaats.nl/663287710
-
Bmamavan2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradormix
Beschrijving van de 11 maanden oude husky, mensen hebben zich helaas verkeken op de drukte.......
Ben behoorlijk digibeet dus ik krijg de foto er niet bij geplaatst
"We zijn op zoek naar een nieuwe plek voor Freek onze Husky.Hij Is 11 maanden ( geboren op 5-5-2012 ) Achteraf gezien hebben we te weinig tijd voor zo'n heerlijk uitbundig dier.
Er hoeft niets voor betaald te worden, hij is volledig inge-end, ontwormd etc etc.
Natuurlijk kun je zeggen dat we dat eerder hadden moeten bedenken ( wat ook zo is ) maar het is zo gegaan.Hardwerkende baasjes ( ieder zeker 60 uur per week ) buitenlandreizen die toenemen en ga zo maar door.
We doen Freek alleen weg als hij een betere plek krijgt, anders niet. Onze eigen dochters is ook geen optie want die zijn overdag ook werken en op pad.Wij hebben 14jaar lang een Husky gehad: Snuf, Hij is vorig jaar overleden maar hij was echt fantastisch.We misten heel erg een hond om ons heen en hebben heel veel nagedacht over een nieuwe hond.
Nou kwam er net als 14 jaar geleden een advertentie van een Husky nestje in onze woonplaats Wijchen,
en natuurlijk konden wij het niet laten even te gaan kijken. Freek is de meest sociale en liefhebbende hond ooit. Maar hij is jong en een echte Husky en heeft ontzettend veel aandacht nodig. Een uur spelen in de tuin per dag en korte wandelingen is niet genoeg. Ook is er bijna de hele dag niemand in huis bij hem, alleen s'morgens, kort tussen demiddag en vanaf het avond eten weer. Freek is nu 11 maanden oud en is een reutje ongecastreerd. We hebben gewoon niet de tijd om grote wandelingen met hem te maken en hem overdag de aandacht te geven die hij zo graag wilt. Hij komt constant met zijn speeltjes en botten naar je toe en dan gaat hij tegen je loeien om te spelen en je uitdagen. het is echt een schat en hij kan ook heel goed knuffelen. Hij slaapt snachts in een bench, overdag zit hij in een halletje. Uiteraard verhaard hij met vlagen enorm gezien zijn dikke vacht.Bovendien is hij heel sterk dus hij moet wel echt door iemand uitgelaten worden die hem de baas kan.
Freek kan netjes zitten, geeft poten omstebeurt of allebei te gelijk, rolt etc .Loslopen lukt niet, daar is het echt een husky voor. Hij vind mensen zo leuk dat als je hem loslaat hij naar iedereen toe rent en dan tegen je aan wilt springen omdat die zo blij is. Het is echt een super hond met een super karakter alleen zou hij meer aandacht moeten krijgen. Freek kan heel goed met andere honden in onze buurt ook met de chau chau van mijn zus, In het dierenpension tijdens een vakantie heeft hij zich ook keurig gedragen. Met onze kleinkinderen erbij weet hij heel goed dat hij rustig moet zijn en zich onderdanig moet gedragen
Freek heeft geen stamboom, ik geloof dat zijn ouders dat wel hebben maar omdat het nestje niet gepland was en dat veel geld zou kosten hebben ze niet gekozen om dit te registeren.
Zo een heel verhaal, we zouden het zo fantastisch vinden als hij betere baasjes krijgt dan wij.
Namens mijn hele gezin...."
Ben behoorlijk digibeet dus ik krijg de foto er niet bij geplaatst
"We zijn op zoek naar een nieuwe plek voor Freek onze Husky.Hij Is 11 maanden ( geboren op 5-5-2012 ) Achteraf gezien hebben we te weinig tijd voor zo'n heerlijk uitbundig dier.
Er hoeft niets voor betaald te worden, hij is volledig inge-end, ontwormd etc etc.
Natuurlijk kun je zeggen dat we dat eerder hadden moeten bedenken ( wat ook zo is ) maar het is zo gegaan.Hardwerkende baasjes ( ieder zeker 60 uur per week ) buitenlandreizen die toenemen en ga zo maar door.
We doen Freek alleen weg als hij een betere plek krijgt, anders niet. Onze eigen dochters is ook geen optie want die zijn overdag ook werken en op pad.Wij hebben 14jaar lang een Husky gehad: Snuf, Hij is vorig jaar overleden maar hij was echt fantastisch.We misten heel erg een hond om ons heen en hebben heel veel nagedacht over een nieuwe hond.
Nou kwam er net als 14 jaar geleden een advertentie van een Husky nestje in onze woonplaats Wijchen,
en natuurlijk konden wij het niet laten even te gaan kijken. Freek is de meest sociale en liefhebbende hond ooit. Maar hij is jong en een echte Husky en heeft ontzettend veel aandacht nodig. Een uur spelen in de tuin per dag en korte wandelingen is niet genoeg. Ook is er bijna de hele dag niemand in huis bij hem, alleen s'morgens, kort tussen demiddag en vanaf het avond eten weer. Freek is nu 11 maanden oud en is een reutje ongecastreerd. We hebben gewoon niet de tijd om grote wandelingen met hem te maken en hem overdag de aandacht te geven die hij zo graag wilt. Hij komt constant met zijn speeltjes en botten naar je toe en dan gaat hij tegen je loeien om te spelen en je uitdagen. het is echt een schat en hij kan ook heel goed knuffelen. Hij slaapt snachts in een bench, overdag zit hij in een halletje. Uiteraard verhaard hij met vlagen enorm gezien zijn dikke vacht.Bovendien is hij heel sterk dus hij moet wel echt door iemand uitgelaten worden die hem de baas kan.
Freek kan netjes zitten, geeft poten omstebeurt of allebei te gelijk, rolt etc .Loslopen lukt niet, daar is het echt een husky voor. Hij vind mensen zo leuk dat als je hem loslaat hij naar iedereen toe rent en dan tegen je aan wilt springen omdat die zo blij is. Het is echt een super hond met een super karakter alleen zou hij meer aandacht moeten krijgen. Freek kan heel goed met andere honden in onze buurt ook met de chau chau van mijn zus, In het dierenpension tijdens een vakantie heeft hij zich ook keurig gedragen. Met onze kleinkinderen erbij weet hij heel goed dat hij rustig moet zijn en zich onderdanig moet gedragen
Freek heeft geen stamboom, ik geloof dat zijn ouders dat wel hebben maar omdat het nestje niet gepland was en dat veel geld zou kosten hebben ze niet gekozen om dit te registeren.
Zo een heel verhaal, we zouden het zo fantastisch vinden als hij betere baasjes krijgt dan wij.
Namens mijn hele gezin...."

- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Het veilige gevoel wat je beschrijft begrijp ik heel erg goed en dat zou ik ook zeker niet achterwege laten.. Je moet je goed voelen bij een dier en waarschijnlijk merk je dat al bij een eerste ontmoeting. Is Dommelsch nog beschikbaar van Madelief (de beauceron)? Misschien is dat iets voor je?Hutsje schreef:ik weet het niet, ik vlieg van het een naar het ander. ik zag een leuke kruising dalmaat/stabij, maar ide is helaas al weg. ik ben in gesprek met iemand die een rood/witte setter heeft van 11 maanden, daar ga ik ms een afspraak mee maken om kennis te maken. het lijkt een hele leuke hond, maar ik merk nu dat ik me altijd heel erg veilig heb gevoeld met kief. ik liet rustig deuren open 's avonds en als hij thuis was en ik even boodschappen ging doen. dat heb je natuurlijk niet met een setter oid. ik heb ook vandaag contact gehad met een clumberfokker en iemand die nog een ridgebackreu wist.joyce83 schreef:Heb je iets qua uiterlijk wat je normaal aanspreekt? of dingen wat je absoluut niet aanspreken?
Het lijkt me juist extra moeilijk omdat je ook nog een verdrietige lijfje rond hebt lopen.
maar een yepetto lijkt me ook erg leuk, alleen houdt hij niet zo van lang wandelen. dat hoeft ook niet perse, maar dan denk ik wat is daar de reden van? het is een jonge hond.
dus ik heb niet echt een specifiek type dat ik zoek. ik hoop alleen dat ik er als een blok voor val, dan komt alles goed.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
het gaart niet zo lekker hier. ik ben zondag en maandag heel druk geweest met het zoeken naar een hond, dat gaf afleiding maar dinsdag kwam de man met de hamer. ik loop al 2 dagen te huilen en ben kapot, heb bloedneuzen. ik moet dus even pas op de plaats maken denk ik. ik probeer een tijdelijk hondje te krijgen voor lijf tot er zich iets aan doet. ik denk dat me dat wat rust geeft, dan is de druk er een beetje af. als dat hondje kan blijven tot er een vriendje voor haar is dan gaat het wel lukken met haar. ze krijgt het steeds moeilijker, ook thuis. ze is nog steeds heel dapper hoor, en ik ben heel trots op haar maar ze piept steeds meer en gaat steeds bij de deur staan, ook al wil ze niet zo graag wandelen. ze vindt het ook heel moeilijk als reinier weg gaat/is.

- Hutsje
- Zeer actief
het gaat niet zo lekker hier. ik ben zondag en maandag heel druk geweest met het zoeken naar een hond, dat gaf afleiding maar dinsdag kwam de man met de hamer. ik loop al 2 dagen te huilen en ben kapot, heb bloedneuzen. ik moet dus even pas op de plaats maken denk ik. ik probeer een tijdelijk hondje te krijgen voor lijf tot er zich iets aan doet. ik denk dat me dat wat rust geeft, dan is de druk er een beetje af. als dat hondje kan blijven tot er een vriendje voor haar is dan gaat het wel lukken met haar. ze krijgt het steeds moeilijker, ook thuis. ze is nog steeds heel dapper hoor, en ik ben heel trots op haar maar ze piept steeds meer en gaat steeds bij de deur staan, ook al wil ze niet zo graag wandelen. ze vindt het ook heel moeilijk als reinier weg gaat/is.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 11 apr 2013 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Meis meis
Ik heb zo met je te doen
Ik heb zo met je te doen
Fenneke en Baloe

-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Oh die is volgens mij wel helemaal geweldig!Crista schreef:Het veilige gevoel wat je beschrijft begrijp ik heel erg goed en dat zou ik ook zeker niet achterwege laten.. Je moet je goed voelen bij een dier en waarschijnlijk merk je dat al bij een eerste ontmoeting. Is Dommelsch nog beschikbaar van Madelief (de beauceron)? Misschien is dat iets voor je?Hutsje schreef:ik weet het niet, ik vlieg van het een naar het ander. ik zag een leuke kruising dalmaat/stabij, maar ide is helaas al weg. ik ben in gesprek met iemand die een rood/witte setter heeft van 11 maanden, daar ga ik ms een afspraak mee maken om kennis te maken. het lijkt een hele leuke hond, maar ik merk nu dat ik me altijd heel erg veilig heb gevoeld met kief. ik liet rustig deuren open 's avonds en als hij thuis was en ik even boodschappen ging doen. dat heb je natuurlijk niet met een setter oid. ik heb ook vandaag contact gehad met een clumberfokker en iemand die nog een ridgebackreu wist.joyce83 schreef:Heb je iets qua uiterlijk wat je normaal aanspreekt? of dingen wat je absoluut niet aanspreken?
Het lijkt me juist extra moeilijk omdat je ook nog een verdrietige lijfje rond hebt lopen.
maar een yepetto lijkt me ook erg leuk, alleen houdt hij niet zo van lang wandelen. dat hoeft ook niet perse, maar dan denk ik wat is daar de reden van? het is een jonge hond.
dus ik heb niet echt een specifiek type dat ik zoek. ik hoop alleen dat ik er als een blok voor val, dan komt alles goed.
Jessica,doe rustig aan,geef je verdriet de ruimte,je bent zo bezig geweest met overleven en leven tussen hoop en vrees wat Kiefer betreft dat je nog helemaal niet aan je verdriet bent toegekomen en nu door het gedrag van Lijf stort je je gelijk op de zoektocht naar een nieuw maatje,en dat begrijp ik.
Maar er moeten ook momenten zijn dat je verdriet er is en mag zijn,geef dat verdriet die ruimte.
Nogmaals,heel veel sterkte,ik vind het zo erg voor jou,reinier en lijf.
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
verdrietig die zware momenten. (hug)
Hoop dat je voor Lijfje snel een maatje of idd een logeetje vindt. Bassen zijn nu eenmaal niet van die alleenzijn honden.
Sterkte voor deze vreselijk moeilijke periode Jes!
Hoop dat je voor Lijfje snel een maatje of idd een logeetje vindt. Bassen zijn nu eenmaal niet van die alleenzijn honden.
Sterkte voor deze vreselijk moeilijke periode Jes!
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Ach, Jessica, doe maar lekker een beetje rustig aan. Er komt echt een hond op je pad. En voor Lijf kan het ook nog wel een beetje gaan wennen. Natuurlijk is met z'n twee leuker, maar dat komt wel.Hutsje schreef:het gaat niet zo lekker hier. ik ben zondag en maandag heel druk geweest met het zoeken naar een hond, dat gaf afleiding maar dinsdag kwam de man met de hamer. ik loop al 2 dagen te huilen en ben kapot, heb bloedneuzen. ik moet dus even pas op de plaats maken denk ik. ik probeer een tijdelijk hondje te krijgen voor lijf tot er zich iets aan doet. ik denk dat me dat wat rust geeft, dan is de druk er een beetje af. als dat hondje kan blijven tot er een vriendje voor haar is dan gaat het wel lukken met haar. ze krijgt het steeds moeilijker, ook thuis. ze is nog steeds heel dapper hoor, en ik ben heel trots op haar maar ze piept steeds meer en gaat steeds bij de deur staan, ook al wil ze niet zo graag wandelen. ze vindt het ook heel moeilijk als reinier weg gaat/is.
Mijn Bill overleed eind juli en ik zag ook aan Silka dat ze er niet veel aan vond in haar eentje. Maar ik kon me nog niet richten op een 'nieuwe' hond, dus probeerde ik Sil zo veel mogelijk af te leiden, extra veel leuke dingen doen en ze ging ook mee met een honden-wandelgroep.
En toen ik in september dacht: ik ga wel een hondje opvangen, omdat ik nog steeds geen definitieve keuze kon maken, bleek het opvang-hondje (Sam!
Niet dat ik de wijsheid in pacht heb, maar wie weet vergaat het jou ook zo.
- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Contacteer:
Verdorie meid, het was natuurlijk te verwachten...
Ooit moeten de emoties en de spanningen er een keer uit
Ik zou met een gerust hart Josh jouw kant op doen, die wordt op dit moment toch gek van de loopse dames...
Alleen is hij niet makkelijk met andere honden, dus loslopen is al een heikel punt....
Ooit moeten de emoties en de spanningen er een keer uit
Ik zou met een gerust hart Josh jouw kant op doen, die wordt op dit moment toch gek van de loopse dames...
Alleen is hij niet makkelijk met andere honden, dus loslopen is al een heikel punt....
Groetjes,
Wendy
Wendy
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik denk dat een opvang hondje misschien nu inderdaad de oplossing is voor Lijfje, en het geeft jou afleiding en de kans om rustig na te denken over wat je werkelijk wil.
Ik heb met je te doen, en wil je nogmaals alle sterkte toe wensen.
Ik heb met je te doen, en wil je nogmaals alle sterkte toe wensen.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Hutsje
- Zeer actief
lijfje krijgt tijdelijk een cockertje om haar gezelschap te houden. ben er heel blij mee. het voordeel is dat hij mag blijven tot er een definitief vriendje voor haar is en dat ik straks dan niet met 3 honden zit.

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
ah.. een cocker! Zoet vind ik die. Ik hoop dat Lijfje hem (?) in haar hart sluit en dat voor jou de boel weer iets tot rust komt.

- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Hele goede beslissing!!
Het juiste hondje voor jullie komt vanzelf wel, eerst je verdriet een plekje geven
Het juiste hondje voor jullie komt vanzelf wel, eerst je verdriet een plekje geven
- dagmar88
- Zeer actief
- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
Mooi, voor Lijfje is gezorgd.
Nu kun je tijd aan jezelf besteden.
Heel veel sterkte gewenst, ik ben in gedachten bij je.
Nu kun je tijd aan jezelf besteden.
Heel veel sterkte gewenst, ik ben in gedachten bij je.
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie
- Hutsje
- Zeer actief
ik denk wel dat ze het heel leuk zal vinden, gister was een vriend bij ons en die heeft een heel opdringerig reutje dat steeds op haar probeert te rijden. dan wordt ze normaal heel boos en vliegt ze hem naar de strot, maar ze was zo blij dat hij er even was dat ze hem alleen maar afsnauwde en haar boze blik gaf
. tussendoor daagde ze hem zelfs uit.