Felix schreef:Tussen de auto's -> file ... door en het voorkruipen bij stoplichten dat mag wel degelijk!
ik dacht dat toen ik rijexamen deed, dat dat nog niet mocht, maar ze hebben zich naar jullie aangepast,
misschien omdat het toch wel gedaan werd.
Een motorrijder was altijd gelijk aan een auto, dus ook keurig op zijn beurt wachten, is mij altijd geleerd.
Sterker nog, er zijn zelfs regels voorop gesteld, die door diverse groepering waaronder de KLPD en de verkeers politie ondersteunt wordt
Ik vind het allemaal prima, wat voor soort regels dit ook mogen zijn,
maar het lijkt wel alsof à lle regels door de meeste motorijders aan hun laars worden gelapt.
Ze doen maar wat, en rijden zelfs slalom tussen de auto's door., op de snelwegen
En zelfs een voorwiel omhoog truc voor mijn flat,
als ze volgens jou dus maar 30 km rijden.
stap maar eens achterop,
ik durf niet, ik heb liever staal om mij heen ipv het asfalt, dat als schuurpapier kan fungeren bij een val.
als je geen motorpak aan doet , maar je ziet er genoeg rijden in gewoon een spijkerbroek
Ik heb oook ongelukken ermee gezien aangezien ik in een ziekenuis werk.
Is geen leuk gezicht, want je hebt dan geen gezicht meer.
dan kun je namelijk wel mee praten over de dingen waar jij nu zoveel onzin over uit kraamt!
Ik snap niet dat dit nou weer onzin moet zijn, Mijn visie over het motorijders-gedrag,
wordt door heel veel mensen ondersteunt , ( oa de politie) dan jij denkt, maar je wilt daar de ogen niet voor open doen.