of ga je niet het hele weekend??
ik vertrek vrijdag voor een weekje naar friesland!
Moderator: moderatorteam
Zeg het maar, ik zal er sowieso zijn dan. Mij maakt de datum niets uit, of het de 23 of 24ste is. Morgen of zondag zou ook kunnenCindy de Wolf schreef:Wat doen we nou met die wandeling, de 23e of de 24e of een totaal andere datumIk heb namelijk geen zin om voor Piet Snot zover te rijden.

Ja, dat vraag ik me ook af. Gaan we daar naartoe of nemen we zelf wat mee? Er mogen geen honden mee naar binnen. Als het mooi weer is kun je daar mooi buitenzitten, anders moeten ze in de auto blijven. Dat is wel iets om rekening mee te houden.Cindy de Wolf schreef:Enneh, ik ga voor een pannenkoek daaro,en de rest?

leuk als je ook kan komenMarie-Josée schreef:Hallo allemaal, sorry dat ik zo laat reageer, ik zit met nare familieomstandigheden en daardoor moet ik deze afspraak open houden. Ik heb met Pascal afgesproken dat jullie maar gewoon vertrekken als ik er rond de afgesproken tijd niet ben. Verder vind ik alles besten ik heb er wel erg veel zin in.
Ik heb geen tijd alles te lezen maar als er ook reutjes meegaan heb je kans dat mijn macho'tje Tomas even wat vervelend kan doen, dat gebeurt echter altijd alleen met kennismaken, daarna is het over