Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie heeft er een Grote Munsterlander

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

puk
Zeer actief

Ongelezen bericht door puk »

:wink: veel plezier cindy , a.s. weekend met dogtravel!
of ga je niet het hele weekend??

ik vertrek vrijdag voor een weekje naar friesland! :wink:
Afbeelding
groetjes anja en birka
Minoes
Actief

Ongelezen bericht door Minoes »

Alle vakantiegangers: heel veel plezier! Het weer werkt nu in ieder geval wel mee!!

Cindy, ik hoopte deze week iets met je te kunnen afspreken maar de buitenschilders zijn met ons huis begonnen en nu moet ik dus thuis blijven. Bah, dat wordt ook voor Taika afzien.

Gelukkig vindt ze het tegenwoordig heel gweldig om achter een bal aan te rennen. Vroeger deed ze dat hooguit 2x en dan hield ze het voor gezien (been there, done that...). Nu sjeest ze op topsnelheid achter een, met zo'n zwiepding gegooide, tennisbal aan en komt ze 'm ieder keer netjes inleveren. Kunnen we haar in de avond nog ff lekker afmatten... Ik ben erg blij iets gevonden te hebben wat haar aandacht vasthoud.

groetjes,
Minoes
Cindy de Wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cindy de Wolf »

He Anja hoe was je weekendje in Friesland?

En Minoes fijn dat je wat gevonden hebt wat Taika bezig houdt :ok: En het schilderen schiet dat al een beetje op :denken:

Wat doen we nou met die wandeling, de 23e of de 24e of een totaal andere datum :denken: Ik heb namelijk geen zin om voor Piet Snot zover te rijden.

Cindy
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pascal »

Cindy de Wolf schreef:Wat doen we nou met die wandeling, de 23e of de 24e of een totaal andere datum :denken: Ik heb namelijk geen zin om voor Piet Snot zover te rijden.
Zeg het maar, ik zal er sowieso zijn dan. Mij maakt de datum niets uit, of het de 23 of 24ste is. Morgen of zondag zou ook kunnen :wink: Ik hoor het wel.
Groetjes, Pascal

Afbeelding
Cindy de Wolf
Zeer actief

Hoi Pascal,

Wat mij betreft is de 24e prima, dan kan Anja met Birka ook mee. Dus aan iedereen die mee wil de 24e en dan rond 12.00 op de afgesproken plaats.

Ik ga nu wederom een weekendje Dogtravelen...

Groetjes,
Cindy
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Bij deze dan een oproep voor alle munsterlanderliefhebbers: Wie kan de 24ste? :wink:
Groetjes, Pascal

Afbeelding
puk
Zeer actief

:cheer: :cheer: ikke :mrgreen: 24e is O.K.

veel plezier cindy!
ja het was heerlijk in friesland birka vond het ook heerlijk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
groetjes anja en birka
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Cindy, ben je terug? Hoe was het? :wink:
En Puk, mooi dat je kunt komen dan.
Gaat het zondag nog door? Het is zo stil hier :19:
Groetjes, Pascal

Afbeelding
puk
Zeer actief

:wink: hoi pascal.
ja volgens mij gaat zondaag gewoon door.
zoals het nu uitziet, komen cindy, pascal en ikk (anja) zowiezo??
en marie-jose zou geloof ik ook komen??
en de rest???? weer ik niet :19:
Afbeelding
groetjes anja en birka
Cindy de Wolf
Zeer actief

Noemen ze vakantietijd, deze stilte. Het is idd saai zo, moeten we maar snel verandering in brengen :mrgreen:

Ik ben dus inderdaad terug en het was fantastisch. 31 juli gaan we met Dogtravel naar Frankrijk voor een week :cheer: :cheer: :cheer: :ok:

Hele mooie foto's van Birka trouwens, echt zo die neus in de lucht van MMMMMMM ruikt goed....

Ik ben van de partij zondag om 12.00!

Cindy

Afbeelding
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Mooie foto's maken jullie beiden zeg :ok:
Zoals het nu uitziet komen wij drie dus zondag. Misschien dat MJ en Ingrid nog komen, maar dat onder voorbehoud. Maar nu een praktische vraag. Nemen we zelf wat eten mee of gaan we achteraf naar het pannekoekenhuis? (of tussendoor).
De plek is bekend neem ik aan. Anders pb me maar, dan geef ik mijn telnr wel effe.
Je hebt het maar druk Cindy met die vakanties :wink: Je doggies hebben niets te klagen :ok:
Ik ben wel benieuwd naar jullie honden, als ik die verhalen zo lees luisteren ze allemaal erg goed. En hebben ze een veel betere conditie dan Otto :denken: Als Otto moe is kan de wandeling wel erg lang gaan duren :mrgreen:
Groetjes, Pascal

Afbeelding
puk
Zeer actief

:wink: troost je pascal, birka heeft ook niet zo'n denderende conditie, en ik ook niet :mrgreen:
ben een tijdje uit de running geweest ivm met voetklachten, ben nu pas weer op aan het bouwen. :wink:
en birka past zich gewoon aan :19: is niet drukker dan anders, in huis is ze eigenlijk altijd rustig :mrgreen:
en luisteren tja, zal haar denk ik wel loslaten zondag , lig er een beetje aan hoe het gebied is :wink: denk dat ik het er gewoon op waag.
terug komen doet ze altijd :smile: ( de vraag is wanneer).
pascal ik zal je vrijdag of zaterdag mijn mobiel nummer door pb-en??
voorals ik de weg kwijt raak of file of weet ik wat :19:

p.s. voor de geinterreseerden : :wink: in de fotohoek staan foto's van het blokapport.
Afbeelding
groetjes anja en birka
Cindy de Wolf
Zeer actief

Ja de doggies hebben bij ons niets te klagen :wink: Maarja ze weten dan ook niet slechter zullen we dan maar zeggen. Alleen Dusty weet hoe het anders kan zijn. Misschien dat ik zondag ook Dusty en Sammy meeneem, mijn ouders gaan namelijk weg en dan zitten ze wel heel lang alleen. Is dat een probleem?

Goh Anja wat is Birka dan lekker rustig als ik dat zo lees. Gewoon rustig zijn in huis als ze minder beweging krijgt :wink: Jesse begint al te stuiteren als ik een keer pas in de avond naar het bos ga. Vanaf een uur of 17.00 is het dan :jump: :gjump: Nu nu nu, ik wil het, ik wil het. Kortom :piew: Jesse daarentegen is niet lang meer uit beeld, max een minuut of 2 a 3 :wink:

Pascal, wil je mij ff je telnr pb-en of naar mijn reguliere mail sturen voor het geval er file is of wat dan ook. En wat de foto's betreft, handig zo een digitale camera, de slechte gooi je gewoon weg :smile2:

Enneh, ik ga voor een pannenkoek daaro, :E: en de rest?

Groetjes,
Cindy

Afbeelding
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Cindy de Wolf schreef:Enneh, ik ga voor een pannenkoek daaro, :E: en de rest?
Ja, dat vraag ik me ook af. Gaan we daar naartoe of nemen we zelf wat mee? Er mogen geen honden mee naar binnen. Als het mooi weer is kun je daar mooi buitenzitten, anders moeten ze in de auto blijven. Dat is wel iets om rekening mee te houden.
Groetjes, Pascal

Afbeelding
Cindy de Wolf
Zeer actief

Dank voor je telefoonnummer :ok:

Volgens de KNMI wordt het rond de 20 a 23 graden, zou dus warm genoeg moeten zijn voor op het terras. Jesse kan niet alleen in de auto blijven, dan blaft ze de hele boel bij elkaar, tenzij ik haar in de gate kan houden, dan gaat het wel. Komt tijd, komt raad. Ik neem in ieder geval water mee voor Jesse (en voor ons) of is daar genoeg water om te zwemmen e.d. voor de hondjes? Even afwachten wat de rest ervan vind.

Heb je MJ nog gezien/gesproken?

Vandaag in het bos, een GEKKENHUIS, noemen ze vakantie, :wat: maar goed, hondjes liepen voorruit, ik had er 5 bij me en ik hoor; ga weg, ga weg en ik hoor Dusty blaffen. Kom ik de hoek om staan er 2 oude van dagen echtparen op de heuvel met hun paraplu naar Baloe te zwemmen, met ga weg ga weg erbij en Baloe maar springen, zo van; gooi nou :wink: En Sammy zit naast een ander oud vrouwtje die haar paraplu op haar gericht had en Sammy had echt zo een blik van; ja, ik zit toch, wanneer krijg ik hem nou :wink: Jesse had het veels te druk met in de sloot liggen op zoek naar potentiele slachtoffers, weer mislukt :smile:

Groetjes,
Cindy
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb MJ niet meer gesproken. Gisteren nog effe, maar toen was het nog onder voorbehoud. Echt veel water is er niet, soms een (modder)plas. Maar nu met die droge periode zal die wel ver weg zijn denk ik.
En oh ja, die andere honden mag je natuurlijk ook meenemen, was ik nog vergeten te vermelden.
Groetjes, Pascal

Afbeelding
puk
Zeer actief

:wink: ik lust wel een pannenkoek :mrgreen:
ik laat birka alleen niet graag in de auto, dus als het droog is zit ik wel buiten :mrgreen:
:cheer: ja hoor cindy neem gewoon de hele bups mee, gezellig toch :wink:
neem jij ook alle honden mee pascal??
Afbeelding
groetjes anja en birka
Cindy de Wolf
Zeer actief

Ok, pannenkoek op het terras eten dus :ok:

Ik heb trouwens nog iemand uitgenodigd, Arien met Raisa (KM), haar heb ik leren kennen met Dogtravel en we zijn bevriend geraakt. Helaas woont ze niet bij ons in de buurt maar goed vriendschap kent geen grenzen toch?! Ik had haar een mailtje gestuurd en ze antwoord mij net dat ze graag mee wil, dus 1tje bij.

Als het ff kan neem ik alleen tante draak mee, is wel zo rustig, zeer zeker op het terras, maar goed dat weet ik pas ergens zaterdagavond/zondagochtend.

Cindy
puk
Zeer actief

:ok: leuk toch cindy, hoe meer zielen hoe meer vreugde :wink:
Afbeelding
groetjes anja en birka
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Ik neem alleen Otto en Max mee. Scott is niet zo graag in de auto en op drie honden letten (in mijn geval :mrgreen: ) valt niet mee. Als ik Scott meeneem gaat hij steeds samen met max op jacht, dan kan het wel eens en hele lange wandeling worden, terwijl ik met alleen Otto en twee riemen loop :wink:
Leuk dat er nog eentje meegaat! MJ komt misschien toch nog heeft ze laten weten, maar is nog steeds onzeker.
Groetjes, Pascal

Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Hallo allemaal, sorry dat ik zo laat reageer, ik zit met nare familieomstandigheden en daardoor moet ik deze afspraak open houden. Ik heb met Pascal afgesproken dat jullie maar gewoon vertrekken als ik er rond de afgesproken tijd niet ben. Verder vind ik alles best :mrgreen: en ik heb er wel erg veel zin in.
Ik heb geen tijd alles te lezen maar als er ook reutjes meegaan heb je kans dat mijn macho'tje Tomas even wat vervelend kan doen, dat gebeurt echter altijd alleen met kennismaken, daarna is het over :wink:
puk
Zeer actief

Marie-Josée schreef:Hallo allemaal, sorry dat ik zo laat reageer, ik zit met nare familieomstandigheden en daardoor moet ik deze afspraak open houden. Ik heb met Pascal afgesproken dat jullie maar gewoon vertrekken als ik er rond de afgesproken tijd niet ben. Verder vind ik alles best :mrgreen: en ik heb er wel erg veel zin in.
Ik heb geen tijd alles te lezen maar als er ook reutjes meegaan heb je kans dat mijn macho'tje Tomas even wat vervelend kan doen, dat gebeurt echter altijd alleen met kennismaken, daarna is het over :wink:
leuk als je ook kan komen :wink:
:denken: volgens mij heeft alleen pascal reutjes :wink:
Afbeelding
groetjes anja en birka
Marie-Josée
Erelid

puk schreef: :denken: volgens mij heeft alleen pascal reutjes :wink:
En die kennen elkaar :mrgreen:
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Marie-Josée schreef:
puk schreef: :denken: volgens mij heeft alleen pascal reutjes :wink:
En die kennen elkaar :mrgreen:
Klopt :wink:
Groetjes, Pascal

Afbeelding
puk
Zeer actief

:cheer: hallo, en allemaal moe?? :mrgreen:
viel wel mee toch??
vond het zeker voor herhaling vatbaar. :ok:
:cheer: foto's staan in de fotohoek, zijn er niet zo heel veel geworden :19:
Afbeelding
groetjes anja en birka
Marie-Josée
Erelid

Nee moe zijn we niet :wink: , en het was zeker voor herhaling vatbaar.Leuk om even na te genieten bij de foto's :ok:
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Nee hoor, niet moe (behalve Otto dan een beetje, maar die kon genoeg uitrusten op de terugweg). Maar zeker voor herhaling vatbaar :ok:
En nu ga ik snel naar de foto's kijken :wink:
Groetjes, Pascal

Afbeelding
Cindy de Wolf
Zeer actief

Nee moe absoluut niet :wink: Het was wel onwijs gezellig en echt gaaf om hetzelfde type hond bij elkaar te zien. Je zag echt dat ze aan elkaar gewaagd zijn.

Leuke foto's trouwens ook :ok: Het is zeker voor herhaling vatbaar :wink: :smile:

Cindy
Marie-Josée
Erelid

Ja het was een heel evenwichtig groepje, en zelf vond ik het ook leuk om nu eens de gezichten achter de berichtjes te zien :wink:
En ze luisterden allemaal zo goed.......... :mrgreen:

(behalve Tomas een keer dan maar die trok zich op dat moment op aan vriend Max :jump1: want volgens Pascal kan hij van Max nog veel leren :denken: :mrgreen: )
puk
Zeer actief

:mrgreen: birka ligt vandaag nog voor kapot :mrgreen:
Afbeelding
groetjes anja en birka
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”