maar hij leeft nog, eet dus ook en nu moet de arts dus het verdere probleem op zien te lossen... geen eenvoudige taak.
Mijn duimen draaien nog volop voor het mannetje!

Moderator: moderatorteam
miriam schreef:Ik neem aan dat die massa er al even zat. Dus misschien, als het abces verholpen is, dat het dan niet meer drukt en geen of weinig problemen meer geeft. Net als voordat het abces er zat. Ik hoop het echt voor jullie. Wat een zorgen.
Klopt. Guus is voor mij het totaalplaatje van wat ik wil in een hond. Hij is in alles precies perfect. Dat is een lot uit de loterij en ik wil hem dus tot hij stokoud is graag bij me houden. We kunnen het ook heel goed met elkaar vinden. Het past gewoon.Izzie_Anneke schreef:God wat een zorgen. Je voelt gewoon hoeveel je om bijzondere Guus geeft dus ik hoop dat de uk de oude wordt.
Hij zit onder de morfine. Want vriend zei dat hij hem niet echt leek te herkennen. Hij doet zoals hij is, tegen iedereen lief. Maar echt herkenning leek er niet te zijn. Hij eet en hij heeft duidelijk minder pijn. Daar gaat het om en nu gaan we alles op alles zetten om hem beter te maken. Er is hoop. Dat is al heel wat.metav schreef: Ach kijk dat moppie ontheemd kijken ik hoop echt voor hem dat hij snel weer gezond naar jullie toe mag komen
Geen betere plek dan thuis in je eigen mand
we blijven duimen voor Guusje
Fijn dat er hoop is en super fijn dat je samen met je vriend al die Guus-zorg-taken op jullie kunnen nemen.laeken schreef:Hij zit onder de morfine. Want vriend zei dat hij hem niet echt leek te herkennen. Hij doet zoals hij is, tegen iedereen lief. Maar echt herkenning leek er niet te zijn. Hij eet en hij heeft duidelijk minder pijn. Daar gaat het om en nu gaan we alles op alles zetten om hem beter te maken. Er is hoop. Dat is al heel wat.metav schreef: Ach kijk dat moppie ontheemd kijken ik hoop echt voor hem dat hij snel weer gezond naar jullie toe mag komen
Geen betere plek dan thuis in je eigen mand
we blijven duimen voor Guusje![]()
Morgen komt hij sowieso mee naar huis in de middag. Ik ben erg benieuwd. Ik ben morgen de hele dag vrij. Vriend vandaag en vrijdag en ik ben er zaterdag en zondag weer de hele dag. Wij wisselen zo altijd af om er te zijn en Guus heeft geluk. Geen baasjes weg tot maandag dus hij hoeft geen moment alleen te zijn als hij thuis komt