Sterkte met hem

Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Hij kalmeert gelukkig wat. Net was het alleen maar rondhinken en schreeuwen en van de bank afvallen.
Nu staat ie, je gelooft het niet, te eten.
Is prostaat kanker niet "simpel" geneesbaar door de prostaat te verwijderen? Ik weet het oprecht niet maar als dat het zou zijn, zou ik dat, let op, "ik" dus niet noodzakelijkerwijs "jij", dat in overweging nemen. Goed, het is een operatie, dat snap ik maar dat valt voor mij niet onder "eindeloos dokteren"...Nanna schreef:Hij leeft nog.
Plan is om hem een week lang Previcox te geven zodat dat gekreun op houdt en hij pijnvrij wordt. (Hij heeft nu ook zere achterpoten)
Helpt de Previcox niet, dan is het ws prostaatkanker en moet dat volgens de da onderzocht worden. Ik weet nog niet of ik dat wel wil, als hij niet pijnvrij te krijgen is dan houdt het voor mij op. Wat wou je doen aan prostaatkanker?
De bult op zijn zij is ws de plek waar de DA de vorige keer de injecties gegeven heeft, dat viel dus weer mee. Hij was nu ook koortsvrij.
Om in te slapen was hij nu nog te goed en ik was het daar wel mee eens. Vanmiddag niet hoor, jemig, wat was ie er slecht aan toe.![]()
Om heel eerlijk te zijn heb ik helemaal geen trek in dit gekwakkel. Maar goed, je wilt hem een kans geven. En die krijgt hij ook. Maar als hij deze kans niet pakt dan stopt het.
Nee, dat is niet 'simpel' geneesbaar met een operatie. Deze schijnt erg risicovol zijn.~Suzanne~ schreef:Is prostaat kanker niet "simpel" geneesbaar door de prostaat te verwijderen? Ik weet het oprecht niet maar als dat het zou zijn, zou ik dat, let op, "ik" dus niet noodzakelijkerwijs "jij", dat in overweging nemen. Goed, het is een operatie, dat snap ik maar dat valt voor mij niet onder "eindeloos dokteren"...Nanna schreef:Hij leeft nog.
Plan is om hem een week lang Previcox te geven zodat dat gekreun op houdt en hij pijnvrij wordt. (Hij heeft nu ook zere achterpoten)
Helpt de Previcox niet, dan is het ws prostaatkanker en moet dat volgens de da onderzocht worden. Ik weet nog niet of ik dat wel wil, als hij niet pijnvrij te krijgen is dan houdt het voor mij op. Wat wou je doen aan prostaatkanker?
De bult op zijn zij is ws de plek waar de DA de vorige keer de injecties gegeven heeft, dat viel dus weer mee. Hij was nu ook koortsvrij.
Om in te slapen was hij nu nog te goed en ik was het daar wel mee eens. Vanmiddag niet hoor, jemig, wat was ie er slecht aan toe.![]()
Om heel eerlijk te zijn heb ik helemaal geen trek in dit gekwakkel. Maar goed, je wilt hem een kans geven. En die krijgt hij ook. Maar als hij deze kans niet pakt dan stopt het.
chemo ofzo.. dat zou ik niet zien zitten maar daar lijk jij me ook de persoon niet naar.
Suzanne