Dat is wel een hoop in minder dan een jaar
Sterkte. Ook met Gerard trouwens.
Moderator: moderatorteam
Ik kan het me voorstellen, 3 in 1 jaar is niet niks, geniet nog maar lekker van haar dit weekendgonnie schreef:Dank je.
Was natuurlijk te verwachten als er weinig of geen verschil zit in leeftijd.
Had gehoopt dat het met Nikkie wat langer zou duren.
Maar dat is dus niet zo. Nou ja, het is balen.
Maar niks aan te doen.
Kan maar niet in slaap komen, heb gewoon een steen in mijn maag.
Ik kreeg ook mijn eten niet weg vanavond. Niet dat dat zo erg is, heb genoeg aan mijn interne voorraadschuur. Kan wel wat missen. Haha.

Gerard leest niet mee hoor, hij vindt het allemaal onzin forums en Facebook.teckeltoos schreef:Ach wat sneu nou.
Dit zal voor jullie een lang weekend zijn.
Ik herken het gedrag van jouw Gerard in mijn man Peter.
"Als ik het niet zien wil is het er ook niet. "
Voor Nikkie is de tijd gekomen dat voor jullie verstand boven het hart moet gaan en dat is verrekte moeilijk.
Nikkie zal te ziek zijn om iets van de spanningen te merken maar voor jullie komt dat nog bovenop het verdriet
van wat jullie al verloren hebben en het vooruitzicht van dit laatste verlies.
Ik weet niet in hoeverre Gerard meeleest hier maar jij weet je in ieder geval gesteund door al je virtuele hondenvrienden hier.

Nee, dat was Jarah.bouvierpoedel schreef:Ojee weer 1 , Gonnie . Ze loopt haar hele leven toch al met die kwaal , misschien word ze wel 14 joh.

Nee, dat was Jarah.gonnie schreef:bouvierpoedel schreef:Ojee weer 1 , Gonnie . Ze loopt haar hele leven toch al met die kwaal , misschien word ze wel 14 joh.

Nee, dat was Jarah.gonnie schreef:bouvierpoedel schreef:Ojee weer 1 , Gonnie . Ze loopt haar hele leven toch al met die kwaal , misschien word ze wel 14 joh.