Weer even een update over Iz.
Als eerste ontzettend bedankt wandelaars! Ik kan het goed gebruiken gezien de rekening

Lief van jullie
Ik was vanochtend aan het douchen en de honden zijn dan normaal beneden. Ineens zie ik een grijze snuit de douchedeur open doen; Kenzo. Kenzo is kampioen "hoe krijg ik een dichte deur open

" en had dus de tussendeur open gedaan. En jawel, daar stond Izzy ineens boven. Ik schrok er echt van en stom, ik had haar in de bench moeten doen zoals elke dag, maar ze lag lekker relaxed op de bank. Dus snel aangekleed en voor haar de trap afgelopen. Nou ja, dat was het plan. Kenzo is binnen 2 sprongen altijd beneden en Izzy rende achter hem aan

Ik zag alweer doem scenario's voor me. Maar nee hoor, ik was bij de laatste tree en ze liep weer naar boven, waardoor ik viel (nee dit keer mis ik geen vinger

).
Ze kan prima trap lopen en de chirurg zei een paar weken terug tijdens het telefoongesprek dat ze gewoon trap mocht lopen als ze aangaf dat ze het kon. Als ze het niet wilde zei hij is het nog te pijnlijk. Nou heb ik bij Izzy eigenlijk na de operatie helemaal niet het idee gehad dat ze pijn had, maar traplopen wilde ik nog even mee wachten.
Maar dat hoeft dus niet, ik kan weer in mijn bed slapen ipv op de bank
Ik ga haar wel aan haar tuig begeleiden de trap op en af, want het is echt een brokkenpiloot. Eten geven is ook zoiets, ze is zo blij dat ze eten krijgt dat ze echt een meter van de grond springt, misschien wel hoger (ik ben 1.64m en ze springt tot aan mijn schouders). In de bench met eten loopt ze denk ik echt letsel op, want daar springt ze ook en klapt met haar rug en nek tegen de bovenkant van de bench op.
Dinsdag 17 februari moet ze voor controle terugkomen in Utrecht en ik hoop dat ik meer mag doen met haar. Ik dacht dat de demodex nu heel erg zou zijn door de verzwakte weerstand na de operatie, maar eigenlijk helemaal niets. En dat komt mooi uit, want als de mijt niet erg actief is, is het een mooi moment om nog eens een poging te doen om het weg te krijgen.
Echt ik kan het niet vaak genoeg zeggen, wat ben ik blij met mijn beslissing dat ze geopereerd werd! Ik zat echt zo in twijfel, maar gelukkig dit keer de beste keus geweest!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..