Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Deze keer was ik de klos. Jullie hadden gelijk.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

S@ndr@
Zeer actief

Re: Deze keer was ik de klos.

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

toch goed, :ok:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Zeker goed.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

gonnie schreef:
malinois schreef:
Nanna schreef:En nu ben ik het zat. Ik kom wel even op visite.
Moet jij eens opletten :mrgreen:
Zal ik ook komen gaan we samen op de koffie 8-)

Hahaha, nu de buurvrouw is net langs geweest met haar verzekeringsgegevens.

Dus het komt vast goed.
Heb je de honden erop los gelaten. :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
gonnie
Zeer actief

Zou ik niet durven want dan kom ik in dezelfde schoenen te staan.

Vond het al knap dat ze voor de deur bleef staan mijn honden gingen namelijk nogal tekeer.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

Hahaha, daar wilt ze niet meer mee praten.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Hoe gaat het met je been Gon?
gonnie
Zeer actief

Gaat best goed, alleen de blauwe plek wordt steeds groter. En ik mag er geen verband meer op doen zei de arts gisteren het kan beter niet afgedekt worden. Alleen moet ik ook oppassen dat mijn kleren niet gaan schuren dus thuis heb ik een rok aan en als ik naar buiten ga doe ik een kort leggingbroekje aan onder mijn korte broek want het flubberen van die blauwe plek is best pijnlijk tijdens het lopen en die legging houdt alles een beetje op zijn plek.

Woensdag moet ik weer voor controle van de wond bij de wondpoli.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Mirri
Zeer actief

Idd beter zonder verband. Suc6 woensdag
gonnie
Zeer actief

Heb gisteren gehoord dat de buurvrouw denkt dat we haar aangeklaagd hebben, zeker omdat de politie foto's van haar honden heeft genomen.

Een andere buurvrouw had haar al uitgelegd dat we haar alleen aansprakelijk stellen voor de schade.
Maar ze blijft denken dat we aangifte hebben gedaan.

Nou ja, dat denkt ze dan maar.

Ik ga nog even afspraken met haar maken over uitlaattijden dan voel ik me toch wat meer op mijn gemak, niet dat ik nou doodsbang voor die hond ben, maar hij beet best hard en als hij Jarah toch weer te pakken krijgt dan is zij de klos.

Ik hoorde van iemand anders, en mijn man van weer een ander, dat die Duitse Dog een hekel heeft aan bruine hondjes. Hij discrimineert dus. Haha.

Mijn zwager vroeg of mijn honden niet voor me opkwamen, nee dat deden ze niet ze stonden als makke schapen achter mij de lafbekken.

Een buurvrouw bij mij op de etage heeft het gezien en die zei dat mijn honden echt niks deden.
Voordat die hond losbrak blaften ze wel naar hem maar toen die hond aan kwam stormen hadden ze zo grote mond niet meer.
Laatst gewijzigd door gonnie op 03 mei 2015 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

dat is vaak zo met honden, gebakken lucht :wink: en ja een honden beet, t is net of je in een bankschroef zit, vandaar die grote blauw plek en dat t zo`n pijn doet.
Mirri
Zeer actief

Laat de buuf maar denken hoor. Misschien dat de buuf die het gezien heeft wel wilt getuigen
gonnie
Zeer actief

S@ndr@ schreef:dat is vaak zo met honden, gebakken lucht :wink: en ja een honden beet, t is net of je in een bankschroef zit, vandaar die grote blauw plek en dat t zo`n pijn doet.

Als mijn honden bijten doet het toch niet zo zeer als van deze hond. Maar goed hun tanden zijn ook een stuk kleiner en ik heb dan meestal alleen de hoektanden in mijn hand staan.

Deze hond heeft ook wondjes van zijn tanden tussen en achter de hoektanden achtergelaten en de wonden van de hoektanden waren aardig diep volgens degene die in het ziekenhuis mijn wonden heeft behandeld.

Alleen heel gek, heb alleen wonden van zijn bovengebit. Heel vreemd want het voelde aan alsof hij een hap uit me had genomen. Hahaha.

Ik laat de buurvrouw ook kletsen hoor. Ik weet zelf dat ik geen aangifte heb gedaan.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
j.werkman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Heidewachtel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door j.werkman »

Is die vriendelijke behulpzame buuf nu praatjes aan het rondstrooien in de buurt?
Probeert ze je zo beetje bij beetje in discrediet te brengen of zo?
Schaamteloos.
Nu ze toch al aanneemt dat je aangifte hebt gedaan, zou ik dat maar gaan doen ook.

Ik ben reuze benieuwd welke verhalen er nog meer komen om haar imago op te krikken en twijfel over jou te zaaien.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Alleen als er aangifte wordt gedaan kan de politie er iets mee, Gonnie.
Dat zou ik dus wel doen. Echt.
Stel je voor dat het de volgende keer écht heel erg misgaat.

Wat een walgelijk mens trouwens, dat ze nu kletsverhalen over jullie rondstrooit :kotz:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Omega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller

Ongelezen bericht door Omega »

j.werkman schreef:Is die vriendelijke behulpzame buuf nu praatjes aan het rondstrooien in de buurt?
Schaamteloos.
Nu ze toch al aanneemt dat je aangifte hebt gedaan, zou ik dat maar gaan doen ook.

Ik ben reuze benieuwd welke verhalen er nog meer komen om haar imago op te krikken en twijfel over jou te zaaien.
Inderdaad.
Ze zou zich beter druk kunnen maken over hoe ze haar hond onder controle kan houden.
Ik zou me dood schamen en niet weten hoe ik me zou moeten excuseren bij een slachtoffer mochten mijn honden iemand bijten.
De hond zou als minste ook een muilkorf om krijgen en flink werken aan gehoorzaamheid met wandelen, of, ligt er aan waarom hij bijt, in laten slapen.
Dit voelt voor mij wel heel erg als de omgekeerde wereld, jij bent het slachtoffer, niet zij..
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
gonnie
Zeer actief

De agente heeft alles genoteerd hoor er zijn zelfs foto's van de hond gemaakt er is dus een rapport opgemaakt over de hond.

Maar de buurt is nu in ieder geval alerter.

Dus aan een kant was het goed dat degene die gebeld heeft ook om de politie heeft gevraagd, was een jong meisje en ik hoorde van een buurvrouw dat ze aan de telefoon nogal paniekerig om de politie en een ambulance had gevraagd. Hahaha. Op de brancard lag ook zo koffer met, hoe heet zo ding, om je hart weer op gang te brengen. Hahaha.

Toen ze kwamen dachten ze vast al die paniek voor zo wond, volgens mij verwachten ze vast dat ik uit elkaar lag. Hahaha.

Ik was trouwens niet in paniek, ik wilde alleen maar naar huis maar dat liet de buurvrouw niet toe.

Al die heisa, in no time stonden er een zooi mensen om me heen.
Laatst gewijzigd door gonnie op 23 sep 2014 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

j.werkman schreef:Is die vriendelijke behulpzame buuf nu praatjes aan het rondstrooien in de buurt?
Schaamteloos.

Heb daarom aan enkele buren die nogal goed met haar omgaan mijn been laten zien, die mensen schrokken toch wel toen ze zagen hoe erg het was.

Hoeven ze niet meer te denken dat ik overdrijf. Nou ja, ik niet. Ik had de politie niet gebeld.
Maar achteraf vind ik het dus wel goed.

Volgens mij denkt die buurvrouw echt dat het meevalt.

Ik moet morgen weer terug naar het ziekenhuis voor controle, zondag moest ik ook al terug komen, bij de bijtwonden van mijn eigen honden heb ik nooit terug moeten komen. Dat waren maar hele kleine gaatjes.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

Omega schreef:
Schaamteloos.

Inderdaad.
Ze zou zich beter druk kunnen maken over hoe ze haar hond onder controle kan houden.
Ik zou me dood schamen en niet weten hoe ik me zou moeten excuseren bij een slachtoffer mochten mijn honden iemand bijten.
De hond zou als minste ook een muilkorf om krijgen en flink werken aan gehoorzaamheid met wandelen, of, ligt er aan waarom hij bijt, in laten slapen.
Dit voelt voor mij wel heel erg als de omgekeerde wereld, jij bent het slachtoffer, niet zij..
Daar ben ik het wel mee eens, als mijn honden iemand zo gebeten had dan had ik alles gelijk geregeld en mijn eten koud laten worden als degene bij me kwam voor de gegevens.

Maar ja, ik ben ik en zij is zij.

Mensen zijn zoals ze zijn.

En ze strooit maar allemaal kletspraatjes rond als ze daar behoefte aan heeft.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

gonnie schreef: Volgens mij denkt die buurvrouw echt dat het meevalt.
Buurvrouw komt op mij nogal kinderlijk eenvoudig over. "Als het er niet is, bestaat het niet". Mijn geduld met haar begint plaatsvervangend op te raken :roll: Als iemand over mij (in jouw situatie) zou zeggen dat het meevalt en dat ik dus eigenlijk voor "niets" aangifte heb gedaan, had ik bij d'r aan de deur gestaan voor uitgebreide tekst en uitleg. 't Moest toch niet idioter worden.
Nog even en ze klaagt jou aan voor het bevuilen van de muil van d'r hond.
Bishy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bishy »

Heb je foto's laten maken van je wond(en)?
gonnie
Zeer actief

Bishy schreef:Heb je foto's laten maken van je wond(en)?

Ja, ik heb foto's van mijn wonden.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

Lemuria schreef:
gonnie schreef: Volgens mij denkt die buurvrouw echt dat het meevalt.
Buurvrouw komt op mij nogal kinderlijk eenvoudig over. "Als het er niet is, bestaat het niet". Mijn geduld met haar begint plaatsvervangend op te raken :roll: Als iemand over mij (in jouw situatie) zou zeggen dat het meevalt en dat ik dus eigenlijk voor "niets" aangifte heb gedaan, had ik bij d'r aan de deur gestaan voor uitgebreide tekst en uitleg. 't Moest toch niet idioter worden.
Nog even en ze klaagt jou aan voor het bevuilen van de muil van d'r hond.
Weet je er is een reden voor dat ik een beetje tolerant voor haar ben.
Al zou ik denk ik voor elke andere buurvrouw ook zo handelen, het zit gewoon niet in me om snel kwaad te zijn.

Ik neem nu eenmaal alles zoals het komt, zal wel een soort overlevingsmechanisme zijn of zoiets.

Ik word alleen wel pissig als ze me ergens van betichten wat ik niet heb gedaan maar dan nog doe ik niet veel.
Toen de politie aan de deur kwam om te kijken of ik mijn honden mishandelde was ik wel kwaad maar dan ga ik, STOMME TRUT, janken. Dat doe ik nou altijd als ik erg pissig wordt en weet pas als de politie al weer vertrokken is wat ik had kunnen zeggen.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Lemuria

gonnie schreef:Weet je er is een reden voor dat ik een beetje tolerant voor haar ben.
Al zou ik denk ik voor elke andere buurvrouw ook zo handelen, het zit gewoon niet in me om snel kwaad te zijn.

Ik neem nu eenmaal alles zoals het komt, zal wel een soort overlevingsmechanisme zijn of zoiets.

Ik word alleen wel pissig als ze me ergens van betichten wat ik niet heb gedaan maar dan nog doe ik niet veel.
Toen de politie aan de deur kwam om te kijken of ik mijn honden mishandelde was ik wel kwaad maar dan ga ik, STOMME TRUT, janken. Dat doe ik nou altijd als ik erg pissig wordt en weet pas als de politie al weer vertrokken is wat ik had kunnen zeggen.
Voor mij is je reactie veel duidelijker nu, no worries :wink: Je reactie is prima in deze.
bouvierpoedel
Zeer actief

Ook al zou je aangiften hebben gedaan dan nog is het haar eigen schuld, haar hond en haar fout om het loeder niet te kunenn houden en laten bijten.
Zie je tegenwoordig wel meer dat mensen het allemaal toeschrijven aan die ander en het hun schuld was/is.
Hoe haal je het ook in je hoofd Gonnie om daar op dat tijdstip te zijn , je weet toch dat zij haar hond niet kan houden.
gonnie
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:Ook al zou je aangiften hebben gedaan dan nog is het haar eigen schuld, haar hond en haar fout om het loeder niet te kunenn houden en laten bijten.
Zie je tegenwoordig wel meer dat mensen het allemaal toeschrijven aan die ander en het hun schuld was/is.
Hoe haal je het ook in je hoofd Gonnie om daar op dat tijdstip te zijn , je weet toch dat zij haar hond niet kan houden.

Ja hahaha. Zal het niet meer doen.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

bouvierpoedel schreef:Ook al zou je aangiften hebben gedaan dan nog is het haar eigen schuld, haar hond en haar fout om het loeder niet te kunenn houden en laten bijten.
:mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:Bij mensen die het gebeurde vreselijk vinden, met bossen bloemen sjouwen en zich uitputtend verontschuldigen wil ik nog wel coulant zijn.
Maar bij zo'n teringwijf als die buurvrouw? Dan gingen de deuren van de hel bij mij wagenwijd open en wist ze niet meer wat voor of achter was.
Politie, aangifte, burgermeester, wijkagent, the works.
Dan zouden we nog wel even zien wie de baas is :hmmm:
Laat mij raden, jij schijt voor haar deur en pist door haar brievenbus. :cool2:
j.werkman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Heidewachtel

Ongelezen bericht door j.werkman »

Ook een keer meegemaakt, janken van machteloze kwaadheid. Degene tegenover mij meende toen aardig te moeten doen. Laaiend werd ik daarvan. Voelde me helemaal als zwakkere behandeld. Toen wel gezegd, kom een stap dichterbij om aardig te doen en ik ram je. Je voelt dat je gewonnen hebt omdat ik jank. Misselijkmakend.

Overigens, als je nadien weet wat je had willen zeggen, kun je dat altijd alsnog kenbaar maken. Dat je secondair reageert, wil niet zeggen dat je niks te vertellen hebt. Meteen reageren heeft ook zo z'n nadelen.
Lemuria

j.werkman schreef:Ook een keer meegemaakt, janken van machteloze kwaadheid. Degene tegenover mij meende toen aardig te moeten doen. Laaiend werd ik daarvan. Voelde me helemaal als zwakkere behandeld. Toen wel gezegd, kom een stap dichterbij om aardig te doen en ik ram je. Je voelt dat je gewonnen hebt omdat ik jank. Misselijkmakend.
Haha, oh dat herken ik, dat is zó vernederend. Ik was ook eens zó kwaad en ik voelde de tranen gewoon opborrelen. Daar werd ik nog kwaaier van en uiteindelijk zat ik te janken als een klein kind :mrgreen:
gonnie
Zeer actief

Ik zou toch graag willen dat mijn buurvrouw niet voor alles en nog wat wordt uitgemaakt, neem maar van mij aan dat ik een reden heb dat ik handel zoals ik handel.

Al zal ik denk ik bij elke andere eigenaar van een hond ook zo handelen.

En ik vind honden ook al bijten ze mij of mijn honden geen kut of klotenhonden het zijn honden en die kunnen weleens bijten.

Mijn man zegt in het bos weleens als we honden aan zien komen: daar komt weer zo rot hond.

Dan zeg ik: wij hebben rot honden. Dat zeg ik niet omdat ik mijn honden ook echt rot honden vind, maar mijn honden zijn de haaibaaien en de meeste anderen honden zijn gewoon leuk.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”