S@ndr@ schreef:
en ze doen het zo weer in de volgende ronde,
als iemand dit face to face zou flikken dan hadden ze ook lik op stuk gehad, net zo goed

zo werkt dat- de hele wereld gaat zich niet aan passen aan t individu, het zou wel fijn zijn, maar is niet realistisch, dus In forum termen, t is nu eenmaal zo
Uit ervaring weet ik dat dit gelukkig niet altijd opgaat.
Natuurlijk zitten er altijd tussen die het opnieuw en opnieuw doen, maar lang niet allemaal.
En ik ben blij dat ze niet allemaal in real life lik op stuk krijgen, en ook daarbij spreek ik over eigen ervaring met deze mensen.
Er zijn gelukkig nog altijd mensen die hun best doen om zo iemand gewoon uit te leggen dat je bepaalde dingen niet kunt zeggen en ook waarom dit zo is.
Echt, het zo zo prettig zijn voor de sfeer als hier af en toe rekening mee gehouden zou worden. Er zijn nou eenmaal mensen die dit gewoon niet kunnen, maar wel bereid zijn om het te leren.
En ja, misschien is het wel omdat ik zélf zulke mensen ken en hun gevoelens mbt deze problemen in de maatschappij zie met eigen ogen.
Het is echt pijnlijk voor die mensen als ze gewoon niet wéten dat ze iets zeggen wat totaal ongepast is, en er dan heftig op wordt gereageerd, terwijl ze prima bereid zijn om hun gedrag aan te passen aan wat wél wenselijk is.
Ze moeten daar alleen altijd bij blijven nadenken, want het zal nooit iets natuurlijks worden zoals bij jou en mij.
Nou, misschien is't nu eenmaal zo... en heb je daar wel gelijk in..
Ik vind het alleen erg jammer, en zou zo graag wat meer vriendelijkheid en begrip zien op het forum. Het kan zo leuk zijn allemaal.