Of hij los was weet ik niet in ieder geval niet gemuilkorfd klaarblijkelijkranetje schreef:Was hij los dan?Tineke schreef:Nou reden te meer om het hondje vast te houden om incidenten te voorkomen lijkt mij.ranetje schreef:Terwijl hij verteld heeft dat die Chi net in huis is (overplaatser) en idd niet opgevoed was?
Waarmee hij dus aan de slag is gegaan?
Wat vreemd.
De hond is er ruim twee maanden en wordt omschreven als een agressieve chi ,reden te meer om hem bij je te houden lijkt me.
En dat is ook wat ik bedoel dit doe je niet met een mastino gok ik maar zo ,dan gaat het meestal goed ,wat inhoud dat het ook weleens mis gaat.![]()
Dat was allemaal na twee maanden?lunaquinty schreef:tommy valt niet alleen uit, hij valt ook aan. het eerste contact gaat goed, maar al snel zie je de spanning opbouwen bij hem, begint hij te grommen, en wil ze dan wegjagen. voor alle 4 de honden gelden dezelfde regels, en zijn gedrag wordt zeker niet geaccepteerd.
hij luistert wel naar correcties gelukkig, en mag het dan nog een keer proberen. dan gaat het meestal goed.
.Tineke schreef:En hier lijkt het wel of er nog gewoon verontwaardiging is op de dame die tot bloedens toe wordt gebeten en die dat niet erg vind.
Als jij het wel zo erg vind dan voorkom je dat toch ,je weet toch dat het kan gebeuren![]()
lunaquinty schreef:dat begrijp ik wel, maar laatst beet onze chi echt door, en het bloedde flink. ik schaamde me kapot, en bood natuurlijk excuses aan.
ach, het geeft niet, reageerde de vrouw.
het geeft WEL, vind ik.
Of heeft die chi zich tegen een mens misdragen op een moment dat ze dat nog niet verwacht hadden omdat ze hem nog onvoldoende kenden.
Ik heb even aangedikt wat de bazen zelf vinden van het gedrag van hun herplaats Chi.
Bijzonder om dan als enige commentaar te kunnen geven dat ze dat maar hadden moeten voorkomen,
Dat ze geen reden hebben om zich er over te verbazen dat zulk gedrag door andere mensen niet afgekeurd wordt.
Jij maakt er van dat ze verontwaardigd zijn dat die gebeten dame zo reageerde.
Dat is naar mijn idee toch wel een speciale manier van lezen van een posting.
Ik lees dat totaal niet.
Nog even afgezien hiervan............
Sommige mensen hier worden expres anders gelezen dan ze bedoelen.
Dat is iets dat mij dan weer verbaast.![]()
En dat geldt niet alleen voor dit topic
En jij leest een topic zoals jij het leest en ik zoals ik het lees maar dat doe ik niet expres verkeerd ,dat is gewoon hoe ik het zie en dat is wellicht anders dan jij