En waarvoor had jij ook alweer een levenslange ban? Doodzonde dat ze die opgeheven hebben.....Pakdebal schreef:twinkeltje schreef:Laag ik vind dat er anders behoorlijk veel hoog van de toren blaten,ik vind dat een schaap beter met zijn poten op de grond kan blijven waar het hoordPakdebal schreef:ik moest er ook aan wennen , en nog steeds aan dat lage niveau hier soms
niet laag niveau van hondenkennis , maar aan taalomgang , vloeken , elkaar de hersens inslaan, enz
die worden op andere forums gelijk verbannen ,
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zoveel nieuwe leden , maar ik zie ze nooit meer terug
Moderator: moderatorteam
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: zoveel nieuwe leden , maar ik zie ze nooit meer terug
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Ήυs
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Laatst gewijzigd door Ήυs op 31 jul 2015 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Terry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wetter
- Aantal honden: 1
En dit vind ik een bijzonder onaardige opmerking.Pakdebal schreef:
ik moest er ook aan wennen , en nog steeds aan dat lage niveau hier soms .... dus dat hoef je niet aan te nemen , dat het bij een forum hoort
dat hoort wel dan weer bij die leden
Groetjes, Terry
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Dat word wel even op het ! drukken door mij en een aanntal ledenPakdebal schreef:beatje schreef:Ik ben ook een lezer en niet zo'n poster.
Ik heb wat moeite met hoe er hier gereageert word
.Ik ben van huis uit een beleefd en zacht iemand en die sfeer vind ik hier niet zo terug.
Maar goed ik ben er al achter dat het een beetje forumeigen is,en dat mensen die vaak in het echte leven weinig of niks durven te zeggen zich op een forum graag uitleven op andere mensen,dus dat heeft niks met dit forum te maken.
Verder vind ik het forum wel leuk omdat het een druk forum is en er veel te lezen valt.
niet forum eigen, maar HF eigen , want ik ken iemand , die lid is van een soort natuur forum , en daar worden ze gelijk totaal verbannen !
die moeten ze niet !..![]()
ik moest er ook aan wennen , en nog steeds aan dat lage niveau hier soms .... dus dat hoef je niet aan te nemen , dat het bij een forum hoort
Wat je zegt ben je zelfffff 

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ja omdat ze het daar zo hoog in de bol hebben dat ze het niet aankunnen terwijl het ook gewoon een deel is van de bevolking.Pakdebal schreef:twinkeltje schreef:Laag ik vind dat er anders behoorlijk veel hoog van de toren blaten,ik vind dat een schaap beter met zijn poten op de grond kan blijven waar het hoordPakdebal schreef:ik moest er ook aan wennen , en nog steeds aan dat lage niveau hier soms
niet laag niveau van hondenkennis , maar aan taalomgang , vloeken , elkaar de hersens inslaan, enz
Iedere vogel zingt hoe het gebekt is zijn eigen lied.
Er zijn heel veel hete aardappel slikkers die mensen diep raken met dure worden dat is wel lief zeker, met lakschoenen prikken.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Pakdebal schreef:twinkeltje schreef:Laag ik vind dat er anders behoorlijk veel hoog van de toren blaten,ik vind dat een schaap beter met zijn poten op de grond kan blijven waar het hoordPakdebal schreef:ik moest er ook aan wennen , en nog steeds aan dat lage niveau hier soms
Toch is hier in dit topic ook inhoudelijk gereageerd waar je niet op ingaat. Dat vind ik dan weer jammer
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben hier al een flinke tijd lid, lees meer dan dat ik schrijf... de kennis van honden en hun gedrag vind ik hier erg fijn, die topics lees ik graag, ook de medische hoek vind ik erg interessant, alleen al door te lezen kan je veel leren.
Wat ik hier ook erg leuk e vermakelijk vind zijn de topics die uiteindelijk nergens overgaan, de heerlijke opmerkingen tussendoor en hoe een topic vaak totaal off-topic gaat en de dubbelzinnige opmerkingen de overhand nemen.. ik hou van de directheid van flink wat leden, en zo grof vind ik dat ook allemaal niet, ik lig vaak dubbel van het lachen als ik weer eens wat lees en dat zitten ze me hier aan te kijken of ik debiel ben
Ik vind het heerlijk tijdverdrijf , maar ben ook echt heel erg blij met de serieuze topics hier, ik kan eerlijk zeggen dat ik daar daadwerkelijk wat aan heb.
Dat nieuwe leden niet zoveel posten komt misschien omdat ze denken op een leuk " babbel over je hond" forum komen en dat is natuurlijk niet zo, en als ze zich laten afschrikken door de discussies die hier gevoerd kunnen worden .. tja..... die komen in het echte leven ook voor, vaak nog wel feller.
Wat ik hier ook erg leuk e vermakelijk vind zijn de topics die uiteindelijk nergens overgaan, de heerlijke opmerkingen tussendoor en hoe een topic vaak totaal off-topic gaat en de dubbelzinnige opmerkingen de overhand nemen.. ik hou van de directheid van flink wat leden, en zo grof vind ik dat ook allemaal niet, ik lig vaak dubbel van het lachen als ik weer eens wat lees en dat zitten ze me hier aan te kijken of ik debiel ben
Ik vind het heerlijk tijdverdrijf , maar ben ook echt heel erg blij met de serieuze topics hier, ik kan eerlijk zeggen dat ik daar daadwerkelijk wat aan heb.
Dat nieuwe leden niet zoveel posten komt misschien omdat ze denken op een leuk " babbel over je hond" forum komen en dat is natuurlijk niet zo, en als ze zich laten afschrikken door de discussies die hier gevoerd kunnen worden .. tja..... die komen in het echte leven ook voor, vaak nog wel feller.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Ik blijf blij met de directe manier van reageren van veel leden hier.
Ook als dit niet altijd even prettig is om te lezen.
Zolang het tenminste geen krenken en/of groepsbullying wordt.
Dat komt inderdaad regelmatig voor en dat is jammer.
Ook heb ik weleens het idee dat er harder en makkelijker gesneerd wordt naar nieuwe mensen die zich te duidelijk profileren.
Of dat er mensen zijn die nauwelijks hun mond kunnen opendoen of er wordt collectief off with her head geroepen.
Maar die hebben meestal ook een eigen aandeel in die vicieuze circel.
( pak de kop?)
nieuwkomers die het wat langer volhouden krijgen uiteindelijk mee dat er hier ook enorm wordt meegedacht en meegeleefd.
Veel goede adviezen en betrokkenheid bij om het even wat voor vraagstuk waar mensen mee worstelen.
En er wordt mee ge- ver -wacht met nieuwe spannende dingen of nieuwe huisdieren.
Jammer daarom dat sommigen zo snel wegblijven omdat ze schrikken van de mores van dit forum.
Ook als dit niet altijd even prettig is om te lezen.
Zolang het tenminste geen krenken en/of groepsbullying wordt.
Dat komt inderdaad regelmatig voor en dat is jammer.
Ook heb ik weleens het idee dat er harder en makkelijker gesneerd wordt naar nieuwe mensen die zich te duidelijk profileren.
Of dat er mensen zijn die nauwelijks hun mond kunnen opendoen of er wordt collectief off with her head geroepen.
Maar die hebben meestal ook een eigen aandeel in die vicieuze circel.
( pak de kop?)
nieuwkomers die het wat langer volhouden krijgen uiteindelijk mee dat er hier ook enorm wordt meegedacht en meegeleefd.
Veel goede adviezen en betrokkenheid bij om het even wat voor vraagstuk waar mensen mee worstelen.
En er wordt mee ge- ver -wacht met nieuwe spannende dingen of nieuwe huisdieren.
Jammer daarom dat sommigen zo snel wegblijven omdat ze schrikken van de mores van dit forum.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Weet je ze nemen me maar zoals ik ben... en ik ben nog steeds niet geband op andere fora waar ik lid ben.Pakdebal schreef:twinkeltje schreef:Laag ik vind dat er anders behoorlijk veel hoog van de toren blaten,ik vind dat een schaap beter met zijn poten op de grond kan blijven waar het hoordPakdebal schreef:ik moest er ook aan wennen , en nog steeds aan dat lage niveau hier soms

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Misschien moet je dan maar snel het hf tabee zeggen. Je zit er tegen je zin, vind alles vreselijk maar blijft toch tegen je zin. Ondertussen zie jr niet dat jij een enorm aandeel hebt in al die dingen die jij hierboven noemt. Een van de oorzaken dus.Pakdebal schreef:beatje schreef:Ik ben ook een lezer en niet zo'n poster.
.Ik ben van huis uit een beleefd en zacht iemand en die sfeer vind ik hier niet zo terug.
Maar goed ik ben er al achter dat het een beetje forumeigen is,en dat mensen die vaak in het echte leven weinig of niks durven te zeggen zich op een forum graag uitleven op andere mensen,dus dat heeft niks met dit forum te maken.
Verder vind ik het forum wel leuk omdat het een druk forum is en er veel te lezen valt.
niet forum eigen, maar HF eigen , want ik ken iemand , die lid is van een soort natuur forum , en daar worden ze gelijk totaal verbannen !

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ja, twink, dat mag.twinkeltje schreef:Ja omdat ze het daar zo hoog in de bol hebben dat ze het niet aankunnen terwijl het ook gewoon een deel is van de bevolking.Pakdebal schreef:twinkeltje schreef:Laag ik vind dat er anders behoorlijk veel hoog van de toren blaten,ik vind dat een schaap beter met zijn poten op de grond kan blijven waar het hoordPakdebal schreef:ik moest er ook aan wennen , en nog steeds aan dat lage niveau hier soms
Iedere vogel zingt hoe het gebekt is zijn eigen lied.
Er zijn heel veel hete aardappel slikkers die mensen diep raken met dure worden dat is wel lief zeker, met lakschoenen prikken.
Net als de sneren die PdB hier nu geeft, dat mag ook.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Pakdebal schreef:beatje schreef:Ik ben ook een lezer en niet zo'n poster.
Pak de Bal, ik geloof dat jij het nogal hoog in je bol hebt he?
Je kan beter als nicknaam Hoog in de Bol heten.
Sorry, maar zelfs mensen met een hoog niveau stinken op het toilet en moeten hun eigen billen afvegen.
Ik vind dat je soms nogal denigrerend over mensen praat. Je moet je schamen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Terry schreef:En dit vind ik een bijzonder onaardige opmerking.Pakdebal schreef:
Nou, nu ook weer niet gaan overdrijven hoor
Pak is nu eenmaal een beetje ehm ziende blind
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Terry
- Zeer actief
Daarom hoeft ze nog geen onaardige opmerkingen te maken.smoekie schreef:Terry schreef:En dit vind ik een bijzonder onaardige opmerking.Pakdebal schreef:
Nou, nu ook weer niet gaan overdrijven hoor![]()
Pak is nu eenmaal een beetje ehm ziende blinden des te eerder men dat inziet, (Veranderen kun je het toch niet) des te meer lol men er om zal hebben
Groetjes, Terry
-
gonnie
- Zeer actief
smoekie schreef:Terry schreef:En dit vind ik een bijzonder onaardige opmerking.Pakdebal schreef:
Nou, nu ook weer niet gaan overdrijven hoor![]()
Pak is nu eenmaal een beetje ehm ziende blinden des te eerder men dat inziet, (Veranderen kun je het toch niet) des te meer lol men er om zal hebben
Dat is waar, elke reactie van Pak de Bal laat me lachen, vind haar topics wel leuk eigenlijk.
Wat je niet kan veranderen moet je met humor bekijken. Heb je er nog lol van ook.
Groetjes Gonnie.
- smoekie
- Zeer actief
Tja, ach, weet je. De opmerkingen die zij naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen en nog steeds krijgt zijn ook niet bepaald aardig te noemen. En dan is "niet aardig" een understatementTerry schreef:Daarom hoeft ze nog geen onaardige opmerkingen te maken.
Dus als je een punt wil maken door haar te verwijten "bijzonder onaardige opmerkingen" te maken doe je er goed aan ook alle "andere" reacties te lezen. Reacties van mensen die doorgaans wel voor "vol" worden aangezien
gonnie schreef:
Dat is waar, elke reactie van Pak de Bal laat me lachen, vind haar topics wel leuk eigenlijk.
Wat je niet kan veranderen moet je met humor bekijken. Heb je er nog lol van ook.
Dit dus. Ik heb beleef er echt heel veel plezier aan hoor
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Romy_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
-
Laatst gewijzigd door Romy_ op 28 sep 2016 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gonnie
- Zeer actief
smoekie schreef:Tja, ach, weet je. De opmerkingen die zij naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen en nog steeds krijgt zijn ook niet bepaald aardig te noemen. En dan is "niet aardig" een understatementTerry schreef:Daarom hoeft ze nog geen onaardige opmerkingen te maken.![]()
Dus als je een punt wil maken door haar te verwijten "bijzonder onaardige opmerkingen" te maken doe je er goed aan ook alle "andere" reacties te lezen. Reacties van mensen die doorgaans wel voor "vol" worden aangezien![]()
gonnie schreef:
Dit dus. Ik heb beleef er echt heel veel plezier aan hoorOh, enne, niet alleen maar aan Pak hoor
Hahahahaha.
Groetjes Gonnie.
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Ik vind dit echt een super leuk forum! Ik heb ook heel veel lol om sommige mensen. Kan me aan bepaalde types ook wel enorm ergeren maar ach, het is hier in ieder geval zelden saai 
- Terry
- Zeer actief
Ik geloof dat ze het er zelf naar maakt om niet zulke aardige reacties naar haar hoofd geslingerd te krijgen als ze zelf van de nare en soms ook wel rare opmerkingen maakt.smoekie schreef:Tja, ach, weet je. De opmerkingen die zij naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen en nog steeds krijgt zijn ook niet bepaald aardig te noemen. En dan is "niet aardig" een understatementTerry schreef:Daarom hoeft ze nog geen onaardige opmerkingen te maken.![]()
Dus als je een punt wil maken door haar te verwijten "bijzonder onaardige opmerkingen" te maken doe je er goed aan ook alle "andere" reacties te lezen. Reacties van mensen die doorgaans wel voor "vol" worden aangezien![]()
En waarom verdedig je haar, kan ze dat zelf niet?
Groetjes, Terry
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Zoals ik het zie, lokt ze het grotendeels wel zelf uitTerry schreef:Ik geloof dat ze het er zelf naar maakt om niet zulke aardige reacties naar haar hoofd geslingerd te krijgen als ze zelf van de nare en soms ook wel rare opmerkingen maakt.smoekie schreef:Tja, ach, weet je. De opmerkingen die zij naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen en nog steeds krijgt zijn ook niet bepaald aardig te noemen. En dan is "niet aardig" een understatementTerry schreef:Daarom hoeft ze nog geen onaardige opmerkingen te maken.![]()
En dan is negeren van bepaalde reacties heel lastig voor sommige mensen.
En op zo'n groot forum als dit reageert er altijd wel iemand erop
Ik kan er wel om grinniken
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Zoveel mensen, zoveel wensen. En dat maakt het leuk.
-
gonnie
- Zeer actief
Mit schreef:Zoveel mensen, zoveel wensen. En dat maakt het leuk.
Inderdaad.
Groetjes Gonnie.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Dat vind ik op zich niet zo erg, het leuke van dit forum vind ik dat je wat mág zeggen.Romy_ schreef:Ik moet toegeven dat ik ook vaak eraan heb gedacht om maar niks meer te posten en alleen te lezen.. (of in ieder geval uit de "wat is jouw mening over-topics" blijf)
Ik vind ook dat er erg snel defensief gereageerd wordt, als iemand zijn/haar mening geeft.
Wat ik wel enorm irritant en ergerlijk vind, is dat constante 'beuken' van bepaalde personen en maar doorgaan en doorgaan en
hun mening achter elkaar doordrukken zonder ook maar een seconde proberen te begrijpen wat een ander bedoelt.
Maar verder zie je hier ook mensen die elkaar echt helpen als er wat is en als één man ervoor gaan als er iets aan de hand is.
En dat overtreft toch al het andere
- smoekie
- Zeer actief
Soms wel, soms niet. Feit is dat het over en weer gaat, en dat als je dan zonodig mensen op de vingers wilt tikken vanwege hun "bijzonder onaardige opmerkingen" je wel verder mag kijken dan je neus lang isTerry schreef:Ik geloof dat ze het er zelf naar maakt om niet zulke aardige reacties naar haar hoofd geslingerd te krijgen als ze zelf van de nare en soms ook wel rare opmerkingen maakt.smoekie schreef:Tja, ach, weet je. De opmerkingen die zij naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen en nog steeds krijgt zijn ook niet bepaald aardig te noemen. En dan is "niet aardig" een understatementTerry schreef:Daarom hoeft ze nog geen onaardige opmerkingen te maken.![]()
En haar verdedigen?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Pdb doet eigenlijk wat ze iedereen hier van beschuldigd... ze opent een topic waarvan ze weet dat er commentaar op komt... en na een paar keer stoken zie je dr er niet meer... reageert ook niet op inhoudelijke reacties etc.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
schrik van is ook brabantsJion schreef:Schik in, Smoek, schrik van (maar dat is Vlaams) of schik in.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
ja maar als je dat weet kun je je daar toch ook bij neerleggen ipv daar maar steeds over te blijven doorzeuren?malinois schreef:Pdb doet eigenlijk wat ze iedereen hier van beschuldigd... ze opent een topic waarvan ze weet dat er commentaar op komt... en na een paar keer stoken zie je dr er niet meer... reageert ook niet op inhoudelijke reacties etc.
je kunt ook niet reageren of het luchtig houden, dat scheelt al meteen een heleboel zeurtopics

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
nietJion schreef:Dat komt omdat brabants ook een soort van vlaams is.renee-uk schreef:schrik van is ook brabantsJion schreef:Schik in, Smoek, schrik van (maar dat is Vlaams) of schik in.

- smoekie
- Zeer actief
Jion schreef:Schik in, Smoek, schrik van (maar dat is Vlaams) of schik in.
======================================================================================================================
Verklaringen - Betekenis - Definitie En Synoniem Voor:
Schik = Draai, Gein, Genoegen, Jolijt, Leut, Lol, Plezier, Pret, Tevredenheid, Vergenoegdheid, Voldaanheid, Vreugde, Vrolijkheid; Behoorlijkheid, Betamelijkheid, Fatsoen
======================================================================================================================
schik m
1.~ hebben in iets: door iets geamuseerd worden Hij had schik in die ondeugd van een kleinzoon.
=====================================================================================================================
1.
0 up,0 down
schik
zelfstandig naamwoord - wat je leuk vindt
Voorbeeld: we hebben altijd erg veel schik samen. ermee in je schik zijn
[er blij mee zijn]
=====================================================================================================================
Bron: www.muiswerk.nl
===========================================
2.
0 up,0 down
schik
• ~ hebben in iets : door iets geamuseerd worden Hij had schik in die ondeugd van een kleinzoon.
http://www.betekenis-definitie.nl/schik