Nou, die onweerangst lijkt niet heel extreem te zijn.
Het rommelt nu een beetje buiten, en hij ligt lekker relaxt bij me te slapen. Net ging ik even buiten roken, en Skadi lag in de deuropening binnen, vlak achter me (ik stond onder het afdakje). Pál daarachter Cayuga. Die stond naar me te gluren omdat hij zich afvroeg of hij naar buiten zou mogen.
Op het moment dat ik breed naar hem grijns en zeg "Je doet het GOED man!" rommelde het ook in de verte. Daar reageerde hij totáál niet op. Mooi.
Oh.
Nu is het dichterbij, een enorme klap. Daar reageerde hij wel op, maar dat komt misschien ook omdat ik bekant tegen het plafond aanzat

Maar hij herstelt zich redelijk nu een paar seconden later.
Vanochtend zijn we bij de trimmer geweest om te ontwollen.
Hij is nu helemaal klitvrij, heel zacht, heeft en passant een paar teken achtergelaten en ruikt nu naar perzikken

Hier en daar (kop en klein stukje borst) begint zijn vacht te glanzen. Maar het is verder nog dof. Gelukkig is al die dode jeukende onderwol er nu uit.
Daarna ben ik even met die witte uit geweest, waarbij hij voor het eerst alleen in huis bleef. Dat deed hij perfect.
Het is een vermoeiende dag vandaag voor hem. Maar ook een dag van grote vorderingen
Overigens kan IK alles met hem doen, maar is hij niet te beroerd om te sneppen naar de trimster en stagaire. Dat had ik niet verwacht, maar ik zag hem op gegeven moment verstillen en was er dus op tijd bij. Daarna heb ik het zakelijk end maar vastgehouden voor de zekerheid, zolang ze met zijn klitten bezig waren. Ik vind dat ik een kundig trimster heb, en ze heeft héél redelijke prijzen, dus die wil ik graag heel houden