Neefrank1985 schreef:
Zet jij ook om 7 uur in de ochtend op je fb wat je gaat vreten dan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
the limit
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Re: the limit
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Huh Nanna, heb jij facebook? Volgens mij ben ik nu echt officieel de enige die niet aan die mafheid meedoet 
-
Marion.
Ik heb ook nog nooit een vriendschapsverzoek gestuurd, maar inmiddels wel (ehhh, zoek, zoek) blijkbaar 116 vriendjes. Vanochtend nog een verzoek bevestigd, van de zoon van mijn nicht. Maar ach, die mocht ook best de foto zien die ik gisteren gedeeld had. Kwam van zijn eigen vader's FB.Nanna schreef:Ik weet niet eens hoe dat moetMit schreef:Waarom hebbie mij nog niet gefrient dan?Nanna schreef:Welles!malinois schreef: Jij hebt geen facebook muts
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
Ik weet niet eens wie wie isMuk schreef:Ik ook, maar no way dat ik bevriend ben met Nanna.Icecold81 schreef:Eg wel heb Nanna gezien in t hondenforum topic op facebook met een pica van Bakkie!
En nu weet ik dan wie Nanna is
-
Muk
Dat heb ik ook, ik herken de mensen van het hf aan de honden. Nou ja, vaak dan.Icecold81 schreef:Ik weet niet eens wie wie isMuk schreef:Ik ook, maar no way dat ik bevriend ben met Nanna.Icecold81 schreef:Eg wel heb Nanna gezien in t hondenforum topic op facebook met een pica van Bakkie!ik herken alleen de hond van S@ndr@
En nu weet ik dan wie Nanna is
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Sterkterenee-uk schreef:nou ja zeg
iemand vind het nodig om info van hier op haar fb te plaatsen onder het mom van meeleven en als ik het dan weer terug breng naar waar het hoort, hier dus, ben ik fout?
het moet toch goddomme niet erger worden.
ik heb nog niet eens de tijd gehad om daar zelf een berichtje te maken over MIJN hond die ingeslapen is en dan vinden sommigen hier dat ik overdrijf?
jullie moeten je gewoon eens bemoeien met je eigen bemoeisels, lijkt me een stuk gezonder dan te teren op het verdriet van een ander.
overigens heb ik jou nog nooit ergens zwart gemaakt moosje en ik wens ook niet zo tussen neus en lippen door te lezen dat dat wel zo is.
ik ben heel best in staat om rechtstreeks tegen iemand te zeggen hoe ik ergens over denk en als je moeite hebt om dat te geloven kun je altijd hier mijn posts nog nalezen, denk dat je daar genoeg voorbeelden kunt vinden.
ik ga doen wat de verstandige mensen in dit topic me aanraden: de hele zaak naast me neer leggen en me bezighouden met belangrijkere zaken; hoe ik het verlies van 2 honden in 2 weken tijd op een rij kan krijgen bijvoorbeeld.
degenen die wel begrijpen hoe ontzettend kwetsend deze idiote actie geweest is en die ook hier oprecht met me meeleven heel erg bedankt in elk geval.
Kan me heel goed indenken dat je hier pissig om bent!!
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
- Mit
- Zeer actief
Je hebt me nog niet eens geaccepteerd en je wil me al ontvrienden?Nanna schreef:Hoe doe je dat ontvrienden trouwens![]()
(ik weet het écht niet)
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
naar de pagina van die persoon gaan en dan op het vinkje 'vrienden' klikken en dan 'verwijderen als vriend' 
- Mit
- Zeer actief
Maargoed, je gaat naar pagina van die persoon, daar zie je een blokje met vrienden. Daar klik je op: vriend verwijderen en klah.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Links bovenin, op dat poppetje klikken en dan accepterenNanna schreef:O ja, hoe accepteer ik vriendenMit schreef:Je hebt me nog niet eens geaccepteerd en je wil me al ontvrienden?Nanna schreef:Hoe doe je dat ontvrienden trouwens![]()
(ik weet het écht niet)![]()
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Was jij niet gestoptMit schreef:Lars ook en die heeft niet eens iets gepost hier![]()
![]()
Je houdt zo niet veel over. Geen kerst hier meer in elk geval![]()
Sjongejonge. Ik ga maar even roken.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
Corneliana
- Zeer actief
oh.. dan doe ik dus ook geen moeite.Nanna schreef:Maryanne schreef: Ohhhh echt? * rent naar facebook om nanna te bevrienden*Dat levert overigens modgewijs geen bonuspunten op, dat je het maar in de smiezen houdt
- Mit
- Zeer actief
Ik stop hééééél vaakAriane schreef:Was jij niet gestoptMit schreef:Lars ook en die heeft niet eens iets gepost hier![]()
![]()
- Mit
- Zeer actief
Op de naam klikkenNanna schreef:Je gaat naar de pagina van die persoon...ik weet niet eens hoe dát moet....Mit schreef:Maargoed, je gaat naar pagina van die persoon, daar zie je een blokje met vrienden. Daar klik je op: vriend verwijderen en klah.
- Machie
- Zeer actief
Bovenaan de naam van de persoon invullen, in dat witte balkje waar staat:Nanna schreef:Je gaat naar de pagina van die persoon...ik weet niet eens hoe dát moet....Mit schreef:Maargoed, je gaat naar pagina van die persoon, daar zie je een blokje met vrienden. Daar klik je op: vriend verwijderen en klah.
'zoeken naar mensen, plaatsen en dingen''.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Doe maar niet. Ik dacht dat ik er wat van kon maar nanna is helemaal een digibeet van de allerergste ordeMit schreef:Op de naam klikkenNanna schreef:Je gaat naar de pagina van die persoon...ik weet niet eens hoe dát moet....Mit schreef:Maargoed, je gaat naar pagina van die persoon, daar zie je een blokje met vrienden. Daar klik je op: vriend verwijderen en klah.

- Ariane
- Erelid
Mit schreef:Ik stop hééééél vaakAriane schreef:Was jij niet gestoptMit schreef:Lars ook en die heeft niet eens iets gepost hier![]()
![]()
-
Marion.
En klikken doen we niet meeralm@ schreef:Doe maar niet. Ik dacht dat ik er wat van kon maar nanna is helemaal een digibeet van de allerergste ordeMit schreef:Op de naam klikkenNanna schreef:Je gaat naar de pagina van die persoon...ik weet niet eens hoe dát moet....Mit schreef:Maargoed, je gaat naar pagina van die persoon, daar zie je een blokje met vrienden. Daar klik je op: vriend verwijderen en klah.
-
Punzel
- Zeer actief
Haha nou inderdaad. Zo eens per half jaar denk ik "hmnou, misschien toch maar wel" en dan hoor ik weer overal gezeur erover en dan heb ik er meteen geen behoefte meer aan. Al is het wel heel grappig om te lezen hoe Nanna facebook ontdektTara schreef:Nee hoor, ik ook niet. En ik mis er zo te zien ook helemaal niks aan.Punzel schreef:Huh Nanna, heb jij facebook? Volgens mij ben ik nu echt officieel de enige die niet aan die mafheid meedoet
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Lache dat wijfNanna schreef:Dan krijg ik zo'n tekstbalkjeMit schreef:Op de naam klikkenNanna schreef:Je gaat naar de pagina van die persoon...ik weet niet eens hoe dát moet....Mit schreef:Maargoed, je gaat naar pagina van die persoon, daar zie je een blokje met vrienden. Daar klik je op: vriend verwijderen en klah.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Klikken? Ze tettert het vrolijk het hele forum doorMarion. schreef: En klikken doen we niet meer

- Ariane
- Erelid
Oei. En dat is modalm@ schreef:Doe maar niet. Ik dacht dat ik er wat van kon maar nanna is helemaal een digibeet van de allerergste ordeMit schreef:Op de naam klikkenNanna schreef:Je gaat naar de pagina van die persoon...ik weet niet eens hoe dát moet....Mit schreef:Maargoed, je gaat naar pagina van die persoon, daar zie je een blokje met vrienden. Daar klik je op: vriend verwijderen en klah.
Straks drukt ze op een verkeerd knopje

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Die heb ik ook niet nodig, heb er al genoeg van de AHNanna schreef:Maryanne schreef: Ohhhh echt? * rent naar facebook om nanna te bevrienden*Dat levert overigens modgewijs geen bonuspunten op, dat je het maar in de smiezen houdt
- Ariane
- Erelid
Tikt lekker aan, hèMaryanne schreef:Die heb ik ook niet nodig, heb er al genoeg van de AHNanna schreef:Maryanne schreef: Ohhhh echt? * rent naar facebook om nanna te bevrienden*Dat levert overigens modgewijs geen bonuspunten op, dat je het maar in de smiezen houdt
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
En nog een facebook-loze hier. En ik weet wel zeker dat ik er helemaal niets aan mis.Tara schreef:Nee hoor, ik ook niet. En ik mis er zo te zien ook helemaal niks aan.Punzel schreef:Huh Nanna, heb jij facebook? Volgens mij ben ik nu echt officieel de enige die niet aan die mafheid meedoet
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Rami schreef:En nog een facebook-loze hier. En ik weet wel zeker dat ik er helemaal niets aan mis.Tara schreef:Nee hoor, ik ook niet. En ik mis er zo te zien ook helemaal niks aan.Punzel schreef:Huh Nanna, heb jij facebook? Volgens mij ben ik nu echt officieel de enige die niet aan die mafheid meedoet
hoe weet je dat dan?

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Voor mijzelf: Omdat ik niet het gevoel heb dat ik iets mis. Ik zou bijna zeggen, integendeelmassam schreef:hoe weet je dat dan?Rami schreef:En nog een facebook-loze hier. En ik weet wel zeker dat ik er helemaal niets aan mis.Tara schreef:Nee hoor, ik ook niet. En ik mis er zo te zien ook helemaal niks aan.Punzel schreef:Huh Nanna, heb jij facebook? Volgens mij ben ik nu echt officieel de enige die niet aan die mafheid meedoet
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
dat kan ik mij voorstellen jaar
het zeker weten vind ik een ander iets en nogal uhm.. vreemd als je het niet hebt ervaren.

-
Marion.
Je gaat me toch niet vertellen dat FB jouw leven heeft verrijktmassam schreef:dat kan ik mij voorstellen jaarhet zeker weten vind ik een ander iets en nogal uhm.. vreemd als je het niet hebt ervaren.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ja, misschien valt vierendelen ook wel mee. Dat heb ik ook nog nooit ervarenmassam schreef:dat kan ik mij voorstellen jaarhet zeker weten vind ik een ander iets en nogal uhm.. vreemd als je het niet hebt ervaren.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.