Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waterwerkdagen 9 september in 't Twiske (bij A'dam)
Moderator: moderatorteam
-
chrico
- Zeer actief
Re: Waterwerkdagen 9 september in 't Twiske (bij A'dam)
Je kan hem ook meenemen op de doedag hoor, ik gebruik hem zelden dat lijntje 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
chrico
- Zeer actief
Ahhhh dierenbeul, is maar goed dat ik al met Tjuk gesmeten hebMit schreef:Dat wordt uitlaten met de Giant
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
- Aantal honden: 2
Was een heerlijke dag!
Bedankt voor de gezelligheid!
Bedankt voor de gezelligheid!
'Oooow Lars ik hou van je'

'hahaha jij bent geweldig'

-
Muk
Mit schreef:Dat wordt uitlaten met de Giant
Ik zal de complimenten doorgeven.
Het was erg gezellig en het weer zat ook goed mee.
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Wij hebben het ook super leuk gehad! Alleen ben ik, zeer waarschijnlijk op de parkeerplaats, een bauwe honden-badjas verloren...Heeft iemand deze misschien gevonden? Ik zou hem graag terug willen...
-
Muk
Ik zal vanavond (ben zelf eerder weggegaan) informeren of er een badjas is gevonden. Zo ja, dan zorg ik dat die naar je toekomt.Anne&Taar schreef:Wij hebben het ook super leuk gehad! Alleen ben ik, zeer waarschijnlijk op de parkeerplaats, een bauwe honden-badjas verloren...Heeft iemand deze misschien gevonden? Ik zou hem graag terug willen...
-
chrico
- Zeer actief
Ik weet het niet zeker maar toen wij wegreden lag er iets op de grond bij de parkeerplaats en nu jij zegt hem daar verloren te hebben zou dat best de badjas geweest kunnen zijn. Hopelijk neemt iemand hem mee zodat je hem weer terug krijgtAnne&Taar schreef:Wij hebben het ook super leuk gehad! Alleen ben ik, zeer waarschijnlijk op de parkeerplaats, een bauwe honden-badjas verloren...Heeft iemand deze misschien gevonden? Ik zou hem graag terug willen...
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Anne&Taar
- Zeer actief
Dat kan m best eens zijn geweest, ja...Ik hoop dat iemand van hier m meeneemt..chrico schreef:Ik weet het niet zeker maar toen wij wegreden lag er iets op de grond bij de parkeerplaats en nu jij zegt hem daar verloren te hebben zou dat best de badjas geweest kunnen zijn. Hopelijk neemt iemand hem mee zodat je hem weer terug krijgtAnne&Taar schreef:Wij hebben het ook super leuk gehad! Alleen ben ik, zeer waarschijnlijk op de parkeerplaats, een bauwe honden-badjas verloren...Heeft iemand deze misschien gevonden? Ik zou hem graag terug willen...
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Is ook primachrico schreef:Je kan hem ook meenemen op de doedag hoor, ik gebruik hem zelden dat lijntje
Ach wat rot..Anne&Taar schreef:Wij hebben het ook super leuk gehad! Alleen ben ik, zeer waarschijnlijk op de parkeerplaats, een bauwe honden-badjas verloren...Heeft iemand deze misschien gevonden? Ik zou hem graag terug willen...
Ik heb 'm niet gezien helaas...
- Elsbeth
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Het was een super dag!! Ik heb echt genoten en ben bere trots op Olav en Juul!!
Iedereen bedankt voor deze perfecte organisatie!!

- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Jij was van het luchtalarm dus?Elsbeth schreef:Het was een super dag!! Ik heb echt genoten en ben bere trots op Olav en Juul!!
'Oooow Lars ik hou van je'

-
Muk
Er is geen badjas gevonden door de mensen van de organisatie die als laatste weggegaan zijn. Je zou nog het paviljoen 't Twiske (zit naast de parkeerplaats) kunnen bellen, misschien heeft iemand die daar afgegeven?Anne&Taar schreef:Dat kan m best eens zijn geweest, ja...Ik hoop dat iemand van hier m meeneemt..chrico schreef:Ik weet het niet zeker maar toen wij wegreden lag er iets op de grond bij de parkeerplaats en nu jij zegt hem daar verloren te hebben zou dat best de badjas geweest kunnen zijn. Hopelijk neemt iemand hem mee zodat je hem weer terug krijgtAnne&Taar schreef:Wij hebben het ook super leuk gehad! Alleen ben ik, zeer waarschijnlijk op de parkeerplaats, een bauwe honden-badjas verloren...Heeft iemand deze misschien gevonden? Ik zou hem graag terug willen...
- Anne&Taar
- Zeer actief
Bedankt voor t nagaan...Zeker de moeite van even bellen waard. Ik zal dat morgen meteen even doen...Muk schreef: Er is geen badjas gevonden door de mensen van de organisatie die als laatste weggegaan zijn. Je zou nog het paviljoen 't Twiske (zit naast de parkeerplaats) kunnen bellen, misschien heeft iemand die daar afgegeven?
-
Muk
Hopelijk heeft een eerlijke vinder de badjas daar afgegeven. Mocht je niet in de buurt wonen, dan wil ik de badjas ook bij de volgende waterwerktraining ophalen. Dan kan ik hem opsturen of meenemen naar de Doe Dag (als je daar komt).Anne&Taar schreef:Bedankt voor t nagaan...Zeker de moeite van even bellen waard. Ik zal dat morgen meteen even doen...Muk schreef: Er is geen badjas gevonden door de mensen van de organisatie die als laatste weggegaan zijn. Je zou nog het paviljoen 't Twiske (zit naast de parkeerplaats) kunnen bellen, misschien heeft iemand die daar afgegeven?
- Anne&Taar
- Zeer actief
Dat zou fijn zijn! Dan ben ik er ook!Muk schreef: Hopelijk heeft een eerlijke vinder de badjas daar afgegeven. Mocht je niet in de buurt wonen, dan wil ik de badjas ook bij de volgende waterwerktraining ophalen. Dan kan ik hem opsturen of meenemen naar de Doe Dag (als je daar komt).
-
chrico
- Zeer actief
Hopelijk is hij daar dan afgegeven.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Jeannettebo
- Zeer actief
Hier ook een zeer geslaagde dag
in september doe ik met 2 honden mee 

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik heb ook vanavond een mailtje gestuurd of er voor dan nog plek is voor 2Jeannettebo schreef:Hier ook een zeer geslaagde dagin september doe ik met 2 honden mee
- Jeannettebo
- Zeer actief
Machie schreef:Ik heb ook vanavond een mailtje gestuurd of er voor dan nog plek is voor 2Jeannettebo schreef:Hier ook een zeer geslaagde dagin september doe ik met 2 honden mee

-
Muk
Hopelijk is hij daar afgegeven. De waterwerktraining is over 2 weken weer, dan kan ik hem ophalen.Anne&Taar schreef:Dat zou fijn zijn! Dan ben ik er ook!Muk schreef: Hopelijk heeft een eerlijke vinder de badjas daar afgegeven. Mocht je niet in de buurt wonen, dan wil ik de badjas ook bij de volgende waterwerktraining ophalen. Dan kan ik hem opsturen of meenemen naar de Doe Dag (als je daar komt).Morgen meteen ff bellen..
@Machie + Jeannette
Leuk dat jullie in september weer meedoen.
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Sam komt in september ook weer. Hij werd goed begeleid tijdens zijn activiteit en mij werd vertelt, dat Sam in het water zowel rechts als links achter super goed en krachtig gebruikt. (op het droge belast hij links minder vanwege blessure) Ik vond dat dus echt super om te horen en heb eenmaal zelf op de boot ook mogen voelen, wat voor krachtige slag Sam in z'n geblesseerde achterpoot heeft.
Ik heb tijdens de terugreis alleen maar nagenoten, want ik vond het echt een zalige dag. Met de wind en zon weg, was het wel fris, maar de hartelijkheid en hulpvaardigheid en enthousiasme voelden echt als een warm bad. Het was gewoon merkbaar hoe de 'oude rotten in het vak', het een feest vonden als ze de nieuwkomers zover kregen, dat ze gingen zwemmen en er ook steeds meer plezier in kregen.
Zeker voor herhaling vatbaar, sowieso in september ben ik er weer, maar wie weet............ Twiske Groningen is zo'n twee uurtjes rijden en voor zoiets leuks (en goed voor Sam) heb ik dat er wel voor over.
Ik heb tijdens de terugreis alleen maar nagenoten, want ik vond het echt een zalige dag. Met de wind en zon weg, was het wel fris, maar de hartelijkheid en hulpvaardigheid en enthousiasme voelden echt als een warm bad. Het was gewoon merkbaar hoe de 'oude rotten in het vak', het een feest vonden als ze de nieuwkomers zover kregen, dat ze gingen zwemmen en er ook steeds meer plezier in kregen.
Zeker voor herhaling vatbaar, sowieso in september ben ik er weer, maar wie weet............ Twiske Groningen is zo'n twee uurtjes rijden en voor zoiets leuks (en goed voor Sam) heb ik dat er wel voor over.

-
Muk
Dat is leuk om te lezen, dat je zo hebt genoten.
Super ook dat je in september weer komt.
Daar doen wij het tenslotte ook voor, om iedereen een mooie dag te bezorgen.
- Hilly45
- Zeer actief
Nou, dat is jullie, als medewerkers van de vereniging, ontzettend goed gelukt. Vanaf dat we de auto uitstapten t/m dat we weer de auto ingingen en waarbij iemand van de vereniging nog even ons hielp met de stoelen enz. Echt een gevoel van dat je heel welkom bent en dat jullie het echt leuk vinden om ons te laten proeven aan de sport.Muk schreef:Dat is leuk om te lezen, dat je zo hebt genoten.Super ook dat je in september weer komt.

- Jeannettebo
- Zeer actief
je kan bijna een hf waterwerk dag organiseren gloof ik 

-
Muk
Dat is ook zo. Voor ons is het ook mooi om te zien hoe andere honden waterwerken. Leren wij ook van. En sommige honden kunnen beter waterwerken dan Newfoundlanders.Hilly45 schreef:Nou, dat is jullie, als medewerkers van de vereniging, ontzettend goed gelukt. Vanaf dat we de auto uitstapten t/m dat we weer de auto ingingen en waarbij iemand van de vereniging nog even ons hielp met de stoelen enz. Echt een gevoel van dat je heel welkom bent en dat jullie het echt leuk vinden om ons te laten proeven aan de sport.Muk schreef:Dat is leuk om te lezen, dat je zo hebt genoten.Super ook dat je in september weer komt.
@Jeannettebo
Wie weet in de toekomst.
- Hilly45
- Zeer actief
Sam en Maya waren op de terugweg wel knockout, andere honden dan?????????

-
Muk
Andere honden zullen ook wel knockout zijn geweest. Lobbes is nu nog aan het uitrusten van vanmiddag. Al die indrukken en het zwemmen maken dat hij flink vermoeid is. Lekker rustig in huis nu. 
- vipoodle
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): poedel, raslos
- Contacteer:
het was inderdaad een super dag, bedankt voor de uitstekende organisatie en de foto's, we ook willen terug in september!!!
ciao, Valeria met de poedel
Valeria met Luna & Indi (Sorry, wij spreken alleen een beetje Nederlands. Dus schrijven simpel!)
Mijn blog a very important poodle
Mijn blog a very important poodle
-
Muk
vipoodle schreef:het was inderdaad een super dag, bedankt voor de uitstekende organisatie en de foto's, we ook willen terug in september!!!![]()
Fijn om te lezen! Je hebt een mooie poedel
Leuk dat je in september weer komt.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip