Moderator: moderatorteam

Zijn er maar twee gelukt vandaagYvetteJ schreef:![]()
![]()
Wanneer zet je de rest op de FB??![]()
Dat geloof ik nietBadu schreef:Zijn er maar twee gelukt vandaagYvetteJ schreef:![]()
![]()
Ze staan er op.... kijk maarYvetteJ schreef:Dat geloof ik nietBadu schreef:Zijn er maar twee gelukt vandaagYvetteJ schreef:![]()
![]()

Is een leukerdje idd.. bijdehand diertje. Ga ik nog veel foto's van maken, ze blijft hier wonenHillieS schreef:Maar stiekum hou je de rest voor jezelf zeker![]()
![]()
Maare.... Zola![]()

Gaaf!!!!Badu schreef:Is een leukerdje idd.. bijdehand diertje. Ga ik nog veel foto's van maken, ze blijft hier wonenHillieS schreef:Maar stiekum hou je de rest voor jezelf zeker![]()
![]()
Maare.... Zola![]()

Oww wat leuk!Badu schreef:Is een leukerdje idd.. bijdehand diertje. Ga ik nog veel foto's van maken, ze blijft hier wonen
Alles mag natuurlijkIneke schreef:Oww wat leuk!Badu schreef:Is een leukerdje idd.. bijdehand diertje. Ga ik nog veel foto's van maken, ze blijft hier wonen![]()
Ik heb niet zoveel met die nakerds, maar die behaarde vind ik helemaal geweldig en superschattig!
Plaats maar lekker veel foto's in de toekomst.
Je mag er niet mee fokken, toch?
Hoop het welPemba schreef:Wat worden ze leuk zegGaan de oortjes van Zola ook nog staan?
Aha, dat lijkt me een strak plan.Badu schreef:Alles mag natuurlijkIneke schreef:Je mag er niet mee fokken, toch?maar voor nu krijg je geen stambomen bij nakomelingen van een niet erkende haarvariëteit.
In het land van herkomst (Peru) is een standaard gemaakt voor de Peludo die deze maand naar de FCI is gestuurd. Als het officieel wordt kan ook met de peludo gefokt en geshowd worden.

Ga je ze anders plakken?Badu schreef:Hoop het welPemba schreef:Wat worden ze leuk zegGaan de oortjes van Zola ook nog staan?

Zijn ook handig voor ze .... staande oren, kunnen ze alle kanten op richten. Beetje geduld en anders wat tape_Inge_ schreef:Ga je ze anders plakken?Badu schreef:Hoop het welPemba schreef:Wat worden ze leuk zegGaan de oortjes van Zola ook nog staan?
Ze is zo ook schattig, maar staande oren zijn zo leuk![]()

Badu schreef:Het gaat hard....![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;

Huh... ChineesYvetteJ schreef:Haha van wie is die Chinees??
Braaf hè? Op het gras... bijna zindelijkLeuke foto's weer!! En Vadim heeft net een plasje gedaan![]()
Gaat razendsnel... De dubbele konijnenren is allang niet meer toereikend... de hele kamer willen ze om in te ravotten & en te pissen & .... Het ivoor wordt geslepen aan de poten van de antieke salontafel... heerlijk vinden ze datWat zijn ze toch mooi he!? En de oortjes gaan ook al zo goed, jeetje wat veranderen ze hard zeg!![]()
Badu schreef:
Gaat razendsnel... De dubbele konijnenren is allang niet meer toereikend... de hele kamer willen ze om in te ravotten & en te pissen & .... Het ivoor wordt geslepen aan de poten van de antieke salontafel... heerlijk vinden ze dat