Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lila..... ik kan alleen maar janken:(( kom net weer terug:((
Moderator: moderatorteam
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Lila..... ik kan alleen maar janken:(( p7
Weet je wat het is, we hebben al zoveel ellende meegemaakt met alle honden. Ik zal vast iets fout doen hoor, maar een hond wordt hier niet ouder dan 7 jaar.
Er is altijd wat, nu Lila met ehrlichia en hartworm, maar ne dat geeft geen problemen, ze heeft chronisch of accuut niefalen en daardoor haalt ze het niet.
3 jaar geleden hebben we haar uit de hel op Curacao gehaald, het was de bedoeling dat ze op zou knappen bij ons en dan zouden we haar herplaatsen. helaas overleed Calsey vlak daarna. nu hebben we Izzy meegenomen vanaf Curacao en gebeurd er dit met Lila.... Het lijkt wel of het niet gegund is, alsof het gewoon niet mag. ik ben er zo klaar mee, leef elke dag al jaren lang met de gedachte wat als er weer wat met een van de honden gebeurd. Kenzo vaak ziek, Lila ehrlichia en hartworm, Cujo met alleen maar verrotte gewrichten. Altijd maar zorgen en zorgen. Ik loop al jaren op mijn tenen, probeer zo te genieten van mijn honden, maar kan het niet, omdat er altijd een ja maar achter zit. ik denk dat ik maar geen honden meer moet nemen, ten eerste worden ze bij mij toch niet oud en ten tweede, ik trek het gewoon niet. Er is bij mij nog nooit een hond oud geworden, ook niet de gezonde honden die ik in huis gehaald heb, dat is toch niet normaal?
Ik geloof niet echt in het lot, maar ga nu wel denken dat dit blijkbaar aan ons toebedeeld is.
Ik open als laatste hoop zo nog een topic over nierfalen, misschien dat er iemand met iets komt, maar ik weet eigenlijk al dat dit tegen beter weten in is.
Er is altijd wat, nu Lila met ehrlichia en hartworm, maar ne dat geeft geen problemen, ze heeft chronisch of accuut niefalen en daardoor haalt ze het niet.
3 jaar geleden hebben we haar uit de hel op Curacao gehaald, het was de bedoeling dat ze op zou knappen bij ons en dan zouden we haar herplaatsen. helaas overleed Calsey vlak daarna. nu hebben we Izzy meegenomen vanaf Curacao en gebeurd er dit met Lila.... Het lijkt wel of het niet gegund is, alsof het gewoon niet mag. ik ben er zo klaar mee, leef elke dag al jaren lang met de gedachte wat als er weer wat met een van de honden gebeurd. Kenzo vaak ziek, Lila ehrlichia en hartworm, Cujo met alleen maar verrotte gewrichten. Altijd maar zorgen en zorgen. Ik loop al jaren op mijn tenen, probeer zo te genieten van mijn honden, maar kan het niet, omdat er altijd een ja maar achter zit. ik denk dat ik maar geen honden meer moet nemen, ten eerste worden ze bij mij toch niet oud en ten tweede, ik trek het gewoon niet. Er is bij mij nog nooit een hond oud geworden, ook niet de gezonde honden die ik in huis gehaald heb, dat is toch niet normaal?
Ik geloof niet echt in het lot, maar ga nu wel denken dat dit blijkbaar aan ons toebedeeld is.
Ik open als laatste hoop zo nog een topic over nierfalen, misschien dat er iemand met iets komt, maar ik weet eigenlijk al dat dit tegen beter weten in is.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Demi, ik heb echt geen idee wat ik tegen je kan zeggen wat je zou kunnen helpen.
Het enige wat ik kan doen is je een knuffel geven
Ik vind dat wat je allemaal doet voor jouw en andere honden zo geweldig en nu dit
Sterkte

Het enige wat ik kan doen is je een knuffel geven
Ik vind dat wat je allemaal doet voor jouw en andere honden zo geweldig en nu dit
Sterkte
En de groeten van de mannen 

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Ik vind het zo erg voor je. Wat een ellende achter elkaar steeds. Meer dan sterkte weet ik niet te zeggenDemi schreef:Weet je wat het is, we hebben al zoveel ellende meegemaakt met alle honden. Ik zal vast iets fout doen hoor, maar een hond wordt hier niet ouder dan 7 jaar.

Linda, Izzie en Bram
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Meis, dit is bruut gezegd je lot als je je ontfermd over honden die het slecht hebben gehad en ziektes hebben (gehad), zoals nu met Lila. Je geeft ze alles wat je hebt en doet vreselijk je best, maar een slechte start maak je niet altijd weer goed. De kwetsbaarheid is er bij deze honden. En inderdaad, je scoort wel erg hoog met de factor pech...
Ik hoop wel dat je voor ogen houdt dat een hond als Lila bij jou een goed leven heeft gehad, een leven wat ze anders niet gekend had..en ik denk dat ze je daarvoor tot op het bot diep dankbaar is. Het is bijzonder wat je doet, hou dat voor ogen.
Dikke knuffel!!!
Ik hoop wel dat je voor ogen houdt dat een hond als Lila bij jou een goed leven heeft gehad, een leven wat ze anders niet gekend had..en ik denk dat ze je daarvoor tot op het bot diep dankbaar is. Het is bijzonder wat je doet, hou dat voor ogen.
Dikke knuffel!!!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ach nee toch
Had hier nog niet gereageert maar wel steeds meegelezen en gehoopt dat het beter zou gaan. Heb geen idee wat ik moet zeggen. Ik denk dat ik, net als iedereen hier, zou willen dat ik je kon opvrolijken met wat woorden. Maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Dit gun je toch niemand. Je zet je zo in voor allerlei honden en dan dit!
Heel, heel veel sterkte
Heel, heel veel sterkte
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach wat vreselijk toch zoiets...!
Herken het wel... mijn PJT Jack.... 11 jaar, baarmoederontsteking, shock, knapte schijnbaar op maar haar nieren hadden een forse tik gekregen. Na een jaar was het op, over. Heel verdrietig.... Sterkte!

Herken het wel... mijn PJT Jack.... 11 jaar, baarmoederontsteking, shock, knapte schijnbaar op maar haar nieren hadden een forse tik gekregen. Na een jaar was het op, over. Heel verdrietig.... Sterkte!
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
Ach je meisje , vreselijk
, ik vind het zo erg voor je , weet ook zo goed hoe je je nu moet voelen
Heel , heel veel sterkte en geef je meisje een dikke knuf van me.
Heel , heel veel sterkte en geef je meisje een dikke knuf van me.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wat vreselijk voor jullie Allison, ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen, heel veel sterkte in ieder geval. Verder ben ik het eens met wat Eline schrijft, je betekent en doet veel voor deze honden en je moet jezelf maar voor houden dat ze een mooie tijd hebben bij je.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Dat is mooi gezegd.Eline* schreef:Ik hoop wel dat je voor ogen houdt dat een hond als Lila bij jou een goed leven heeft gehad, een leven wat ze anders niet gekend had..en ik denk dat ze je daarvoor tot op het bot diep dankbaar is. Het is bijzonder wat je doet, hou dat voor ogen.

Linda, Izzie en Bram
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Jeetje meis, wat erg! Ik weet echt niet wat ik moet zeggen behalve dat ik je veel sterkte wens en je niet aan jezelf moet twijfelen... 
Groetjes Lianne
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Hier zijn geen woorden voor...
Is ze nu thuis?
Dikke knuffel meid, meer weet ik niet te zeggen.
Is ze nu thuis?
Dikke knuffel meid, meer weet ik niet te zeggen.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Oh Allison, wat een verdriet weer. Ik weet even niet goed wat te zeggen, Eline verwoordt het veel beter dan ik. Sterkte met alles.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen daarom sluit ik me bij Elina aan.
zij zegt precies wat ik ook denk.
heel veel sterkte en een dikke knuffel
zij zegt precies wat ik ook denk.
heel veel sterkte en een dikke knuffel

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Liesbeth
- Zeer actief
Dat is zwaar k*t, Allison. Ik heb ook een slechte ervaring met nierfalen. Heel veel sterkte.
Eline heeft wel gelijk, hoor.
Je hebt veel pech met je honden, maar vergeet niet dat je honden heel veel geluk met jou hebben
.
Je hebt veel pech met je honden, maar vergeet niet dat je honden heel veel geluk met jou hebben
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
-
miekmiek
o nee toch. ik weet niet wat ik moet zeggen. wat vreselijk.... 
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Wat erg
Heel veel sterkte Allison
Heel veel sterkte Allison
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Contacteer:
Het is echt ongelofelijk en niet voor te stellen, ze ligt nu heerlijk te slapen naast me op de bank alsof er niets aan de hand is. Voor haar natuurlijk hartstikke fijn, maar ik kan echt alleen maar janken als ik naar haar kijk en dat wil ik niet, wil niet dat ze het aan mij voelt 
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Belle
- Zeer actief
Wat verdrietig. Ga je nou niet ook nog schuldig voelen, alsof het allemaal aan jou ligt, dat is natuurlijk onzin.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Hanneke2
- Zeer actief
Oh Allison ik heb zo met je te doen...Demi schreef:Weet je wat het is, we hebben al zoveel ellende meegemaakt met alle honden. Ik zal vast iets fout doen hoor, maar een hond wordt hier niet ouder dan 7 jaar.
Maar een jaar met jouw als baas is veel meer waard voor een hond dan tien jaar asiel. Het is triest dat Calsey zo jong gestorven is en dit met Lila is ook zwaar kut, maar ik denk dat een hond liever gelukkig is dan stokoud.
Nogmaals heel veel sterkte.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
ah Allison toch....wat een verdriet en wat ongelovelijk oneerlijk allemaal...
Arme jij en Michael...arme Lila...
Maar wat Eline al zegt; je moet goed onthouden dat Lila hier drie jaar gekregen heeft die ze anders niet eens gehad had...
En in die drie jaar is veel narigheid uit het verleden goed gemaakt...
Dat ze nu al "op" is, is super oneerlijk en wat had ik het jullie graag anders gegund maar het is niet anders....
Sterkte meis....ook voor Michael....
Arme jij en Michael...arme Lila...
Maar wat Eline al zegt; je moet goed onthouden dat Lila hier drie jaar gekregen heeft die ze anders niet eens gehad had...
En in die drie jaar is veel narigheid uit het verleden goed gemaakt...
Dat ze nu al "op" is, is super oneerlijk en wat had ik het jullie graag anders gegund maar het is niet anders....
Sterkte meis....ook voor Michael....
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
oh wat erg allemaal
ik wens je heel veel sterkte
ik wens je heel veel sterkte
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Hanneke2
- Zeer actief
Het klinkt altijd zo stom, maar probeer toch nog heel effe van haar te genieten. Ze is waarschijnlijk in- en ingelukkig dat ze weer thuis is. Ik zou er lekker naast gaan slapen of haar op bed laten liggen, dan merk je ook meteen als er iets is, en voor haar is het heerlijk dat ze weet dat jij er bent als ze effe wakker wordt.Demi schreef:Het is echt ongelofelijk en niet voor te stellen, ze ligt nu heerlijk te slapen naast me op de bank alsof er niets aan de hand is. Voor haar natuurlijk hartstikke fijn, maar ik kan echt alleen maar janken als ik naar haar kijk en dat wil ik niet, wil niet dat ze het aan mij voelt
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- MJ
- Zeer actief
Wat erg......potdomme Allison, wat vind ik dit erg voor jullie. 
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Dat vind ik heel erg mooi gezegd...Liesbeth schreef:Dat is zwaar k*t, Allison. Ik heb ook een slechte ervaring met nierfalen. Heel veel sterkte.
Je hebt veel pech met je honden, maar vergeet niet dat je honden heel veel geluk met jou hebben.
Jezelf niet zo hard aanpakken Allison, het is domme botte pech en vergeet niet dat je die honden iets heel erg waardevols gegeven hebt. Het gaat om de kwaliteit van het leven, niet om de duur er van.
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
-
Angelique.
als ik je berichtjes lees lopen de tranen vanzelf, hoe moet jij je wel niet voelen
Onwijs veel sterkte, al heb je daar een kast vol van waarschijnlijk....ik heb ook geen idee wat ik anders moet zeggen
Onwijs veel sterkte, al heb je daar een kast vol van waarschijnlijk....ik heb ook geen idee wat ik anders moet zeggen
-
pepim
- Zeer actief
Ik heb steeds meegelezen, maar weet behalve je heel veel sterkte te wensen verder niets te zeggen, vreselijk! Er zal helaas wel geen wonder meer komen, al hoop ik het wel voor je!