dat kan, ik reageerde alleen op wat jij zei over actief, double handling wordt gedaan om de hond attent te houden en dat blijft toch iets anders dan actief.Zoek stok! schreef:Dat zal best. Maar de verklaring dat kleine hondjes zo graag stil staan tov herdershonden vind ik nogal apart. Het lijkt me dat het bij elke hond te doen moet zijn om die als baas attent tegenover je te hebben staan. Ik zou knettergek worden als ik in de ring sta en een of andere flapdrol loopt rond te rennen en te brullen.renee-uk schreef:attent is niet hetzelfde als actiefZoek stok! schreef: Dat je iets onzin vindt, okay. Maar om dan zelf ook gekke dingen te bewerenDat kleine hondjes liever stil staan dan dat ze in actie willen komen zoals herders? Ik dacht trouwens dat double handling de hond actief moest laten lijken, blijkbaar staan die honden als een zoutzak als er niet iemand rondjes loopt te rennen en naar ze gilt, nou lekker actief hoor
heb nu vetgemakt waar ik op reageerde, had dat beter bij de vorige post al kunnen doen