Whahahahaha !yamie schreef:nog ff en.....![]()
* beeldscherm zit acuut onder de koffie !*
Moderator: moderatorteam
Whahahahaha !yamie schreef:nog ff en.....![]()
Vrij snel nadat ik het huis uit ging kreeg ik puppedup Borissie , een langharig teckeltje. (Hij mocht helaas maar 10 worden.tekkel schreef:Ik zie het al: dat is echte liefde
Had je eerder al een pupje, of alleen oudere hondjes?

ben er helemaal voor Gijs neemt het forum overyamie schreef:nog ff en.....![]()
Ahhhhh Bassie........MJ schreef:Vrij snel nadat ik het huis uit ging kreeg ik puppedup Borissie , een langharig teckeltje. (Hij mocht helaas maar 10 worden.tekkel schreef:Ik zie het al: dat is echte liefde
Had je eerder al een pupje, of alleen oudere hondjes?)
Bassie kwam een paar jaar later erbij als 3 jarige en Bassie en Boris waren 8 pootjes op 1 buik.
Bassie heeft me de liefde voor herplaatsers gegeven.Vroeger thuis hadden we alleen maar pups eigenlijk.
Dus even denken....dan is het zo'n 17 -18 jaar geleden dat ik voor het laatst een pup gehad heb.
Oh , laat even weten of het gelukt is....dan ga ik ook proberen er 1 bij te krijgen voor het geval dat. Die kleine is helemaal waus van de frolicbal.assiejaja schreef:
Een bedelbericht is onderweg
Volgens mij heb ik er nog een liggen, Jeda speelt er niet mee. Zal straks even kijken en dan is ie voor Gijsje.MJ schreef:Oh , laat even weten of het gelukt is....dan ga ik ook proberen er 1 bij te krijgen voor het geval dat. Die kleine is helemaal waus van de frolicbal.assiejaja schreef:
Een bedelbericht is onderweg
Tiny schreef:
Volgens mij heb ik er nog een liggen, Jeda speelt er niet mee. Zal straks even kijken en dan is ie voor Gijsje.
Hoe is het met de kleine man?

daar gaat het om tochMJ schreef:
Waarschijnlijk totaal onpedagogisch bezig hier maar mensen, wat heb ik een lol.

Ja, genieten doen we echt met volle teugen.fenneke schreef:daar gaat het om tochMJ schreef:
Waarschijnlijk totaal onpedagogisch bezig hier maar mensen, wat heb ik een lol.![]()
lekker genieten![]()

Wat leukkkkk !!!!Reny schreef:Wij krijgen over 2 weken onze cocker pup, en als ik er even doorheen zit met gebroken nachten, niet luisterende pup enzo :N: (zeg maar alle drama's die je je kunt voortstellen) ga ik gewoon even je topic's lezen over Gijs en hoeveel lol je kunt hebben![]()
![]()
Dus blijf alsjeblieft Gijs verhalen vertellen

Haha,mij ook niet. Plaats maar mooi foto's, kan ik elke keer een beetje afkijken hoe jullie kleine opgroeit.leonvanwoerkom schreef:Wat lijkt Gijs toch op Mick zeg!!! Alles mee willen maken, de keukenrol bespringen () en het uiterlijk is ook als 2 druppels water!!!
Zou me niets verbazen als Mick en Gijs dezelfde vader hebben![]()
Ik heb hem nèt gewogen...weegschaal geeft 3,2 aan.Fijn dat het zo goed met hem gaat!!!![]()
Hoe zwaar weegt hij nu trouwens? Mick 4,2 kilo (bij het krijgen 1,8).