Het is idd een keurige mevrouw als je de deur open doet om mijn rekening aan te nemen en zonder iets te zeggen pakt ze de rekening aan en gooit ze voor mijn neus de deur weer dicht.chrico schreef:Wat ik me echt afvraag is waarom je er dan voor koos om naar de politie te gaan ipv naar die mevrouw die zich tot nu toe altijd keurig gedragen heeft naar jou toe?Domie schreef: Mevrouw in kwestie steekt altijd al over als ze mij ziet met de honden maar dan nog wordt er soms nog wel eens gegild aan de riem. Uiteraard vraag ik Paco's aandacht dan ook. De ene keer lukt het op tijd, de andere keer niet op tijd Ik doe mijn best, ik doe wat ik kan.
Maar goed
De dag nadat het gebeurde werd ik door 2 collga's van Paul die hier in de buurt wonen vanaf het werk opgebeld hoe het met Paco was. Zij kenden die vrouw en haar hond ook en ook zij hadden wel eens problemen met haar gehad met de politie er aan toe. Paco is kennelijk niet de eerste gebeten hond zo te horen. Collega's adviseerden om toch naar de politie te gaan. Paul en ik twijfelden in eerste instantie maar besloten het na werktijd dan toch te gaan. Mevrouw negeert gesprekken/commentaar van buurtgenoten maar voor praatjes van de politie is ze kennelijk wel vatbaar.