De duimen draaien hier ook nog volop mee

Moderator: moderatorteam
Super goed nieuws zegcloris schreef:Vanmorgen weer aan het infuus gelegen, van Fangio mocht ik haar alleen meenemen, hij was rustig toen ik wegging wat mij al een apart "goed" gevoel gaf, alsof hij zoiets had van; het gaat goed met haar nu..
Haar hart klonk beter en er is opnieuw bloed afgenomen, het uur van de waarheid en mijn maag kon het niet waarderen wat kunnen 10 minuten lang duren zeg.
Tot ik ineens een kreet hoorde van de d.a. en ze kwam met 2 duimen omhoog naar me toe gerend!! de waardes van mijn prinsesje waren gedaalden toen kwamen de tranen, van blijdschap en opluchting, dit was nog niet het einde van Kniertje gelukkig.
Ik ga zo weer naar de kliniek met haar, nogmaals spoelen en dan krijg ik medicatie mee, een combinatie die zowel hart als nieren ondersteunen.
Haar leverwaardes waren nog niet echt top maar dat was te verklaren door de cortizonen injectie om haar door die shock te krijgen anders had ze het zowieso niet gered.
Hoe het nu allemaal gaat lopen weet ik niet maar er is dus goede hoop voor haar, ik ben blij en opgelucht, het lijkt erop dat ze hier door heen gaat komen![]()
Alle draaiende duimen hebben dus goed geholpen en nu maar even afwachten wat de medicijnen gaan doen.
Dank dank dank voor jullie duimen en steun, dat is echt heel waardevol als je zo in de stress zit